Деловодна информация
00530
Е-12-00-202#1 19/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Р. Гигов +359 298593532
r.gigov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3272


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3272
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на консултантска услуга по смисъла на чл. 166 от ЗУТ при изп-ие на строит-во, вкл. проектиране и изп-ие на осн. ремонт на адм. сграда на НАП с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ №111
71520000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Извършване на оценка на съответствието на техническия проект;
2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството;
3. Извършване на обследване и изготвяне на технически паспорт на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Освен ако др. не следва от ест-вото на конкр. зад-е по общ.поръчка, дейностите се изв-т по местонах. на сградата, обект на стр-вото,за което се отнася конс. услуга:гр.София,бул.Цариградско шосе 111.

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности: 1. Извършване на оценка на съответствието на техническия проект; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството; 3. Извършване на обследване и изготвяне на технически паспорт на обекта.Строителството, включващо изпълнение на дейностите по проектиране и изпълнение на основен ремонт, във връзка с които следва да бъде предоставена консултантската услуга, засяга 7 самостоятелни обекта - част от сграда № 19, с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 111. Общата разгъната площ на предоставените в управление на НАП обекти е 12 822 кв.м. Строително монтажните работи, които следва да бъдат проектирани и изпълнени са за извършване на основен ремонт по смисъла на т. 42 на § 5 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията (ЗУТ), включително с обособяване на административни помещения за служители на възложителя, салон за обслужване, зали за обучение, както и архивни площи, в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и изискванията на възложителя, изрично посочени в Техническа спецификация на строителството, включващо проектиране и изпълнение на основен ремонт на сграда с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ №111 и тези, допълнително уточнени по реда, посочен в нея (Техническата спецификация е достъпна на интернет адреса на НАП: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, в електронната преписка на обществената поръчка с предмет: „Проектиране и изпълнение на основен ремонт на административна сграда, управлявана от НАП, с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 111“ с УНП № 00530-2016-0109). Строежът, предмет на проектирането и строителството е трета категория, съгласно чл. 137, т. 3, б. „ж“, предложение второ, във връзка с чл. 137, т. 3, б. „в“, предложение второ от ЗУТ.
Дейностите предмет на обществената поръчка подлежат на изпълнение за срока на изпълнение на строителството, обект на консултантската услуга. Срокът, посочен в раздел ІІ.2.7 е прогнозен и се коригира автоматично при сключването на договор за изпълнение на строителството, предмет на консултантската услуга и съобразно с предвиденото в него, както и при настъпване на изменения в срока за изпълнение на строителството, настъпили съобразно предвиденото в договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2175

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изп-е на ОП, вкл.: 1. Срок за изп-е на конс.услуга-от датата на получаване на уведомлението на въз-ля за започване на изп-е на д-ра за стр-во -до датата на въвеждане в експлоатация на стр-вото, обект на конс. услуга. 2. Срок за реализиране на действия, свързани с отг-тта на консултанта– до изтичане на съотв. гаранц. срок по д-ра за стр-во, предмет на конс.услуга.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.), валидно Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или валиден документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието с критерия за подбор чрез попълване на информацията в част ІV, разд. „А“, т. 1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, отнасящи се до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват дейностите по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието с критерия за подбор чрез попълване на информацията в част ІV, разд. „Б“, т. 5 на ЕЕДОП. В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, отнасящи се до притежаваната от него застраховка професионална отговорност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определеният в настоящата точка критерий за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват дейностите по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


В съответствие с чл. 171, ал. 1 от ЗУТ участникът следва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" за извършваните от него дейности по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор за вреди, причинени на другите участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му. Застраховката следва да е сключена за упражняваната от лицето консултантска услуга и в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г.) с минимална застрахователна сума за строежи трета категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
За доказване наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1 от ЗОП, придружен с доказателство за извършената услуга. Списъкът следва да съдържа стойността, датите (на която е започнало и приключило изпълнението на услугата) и получателите на услугата.
При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, разд. „В“, т.1б на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на консултантски услуги по смисъла на чл. 166 от ЗУТ, изразяващи се в оценяване на съответствието на инвестиционен проект и в упражняване на строителен надзор при изпълнението на строителство (включително ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство) на сграда/сгради с обща РЗП не по-малко от 5 000 кв.м. Консултантските услуги по оценяване на съответствието на инвестиционен проект и тези по упражняване на строителен надзор при изпълнението на строителство могат да бъда осъществявани върху един или различни обекти, включително на такива с РЗП по-малка от 5 000 кв.м., стига общата РЗП на обектите, за които е предоставяна консултантска услуга, изразяваща се в оценяване на съответствието на инвестиционни проекти, да е не по-малка от 5 000 кв.м., както и тази по упражняване на строителен надзор при изпълнението на строителство да е не по-малка от 5 000 кв.м.
Забележка: „изпълнена” е тази дейност, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническата спецификация на обществената поръчка, неразделна част от документацията.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освобождавана на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Възнаграждението за изпълнение на обществената поръчка, подлежи на заплащане на 4 части, въз основа на приет от възложителя доклад за изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, съобразно предвиденото в документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта за изпълнение надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва