Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-7#2 19/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Ж.Манолова, Т.Цанков +359 32935639/+359 32935481
g.manolova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3270


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3270
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора.
50112000      
Услуги

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора, съгласно приложената техническа спецификация с максимално допустима стойност от 22 550 лв. без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Място за изпълнение на поръчката – автосервиз/и на избрания за изпълнител на територията на гр. Стара Загора.

Извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора, съгласно приложената техническа спецификация с максимално допустима стойност от 22 550 лв. без ДДС.
Списък на автомобили:
№ / Марка/ Модел/Модификация
1 ХЮНДАЙ EЛАНТРА СЕДАН
2 ФОРД ФОКУС TREND
3 ДЕУ ЕСПЕРО СЕДАН
4 ФОРД ФОКУС TREND
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът влиза в сила, считано от 03.04.2018г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, случай на предсрочното му прекратяване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да разполагат с опит за изпълнението на поръчката.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
Забележки: Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства.
2. Участниците да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката (минимум 2 (две) лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в области, свързани с техническо обслужване и ремонт на пътни превозни средства).
Забележка: Съгласно Параграф 2,т.41 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и /или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. За доказване на наличието на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на техническото оборудване, инструментите и съоръженията, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Инструментите, съоръженията и техническото оборудване следва да са на разположение в автосервиз/и на територията на гр. Стара Загора, като се посочи/ат адреса/ите на автосервиза/ите.
Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на поръчката, чиито обем достига или надвишава извършените дейности по техническа поддръжка и/или ремонт на минимум четири автомобили, без оглед на това дали същите са по един или повече договори.
2. Участниците следва да осигурят минимум 2 (две) лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, офис Стара Загора).
3. Участниците следва да осигурят минимум следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- стенд за регулиране на преден и заден мост;
-уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации;
-спирачен стенд;
-стенд за диагностика на двигатели;
-стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми;
-подемник за ремонт на ходова част;
-уреди за проверка на амортисьори;
-машина за изправяне на джанти /алуминиеви и стоманени/.
Инструментите, съоръженията и техническото оборудване следва да са на разположение в автосервиз/и на територията на гр. Стара Загора, като се посочи/ат адреса/ите на автосервиза/ите. Условието за разполагане с автосервиз/и на територията на гр.Стара Загора е свързано пряко както с бърза реакция при необходимост от страна на потенциалния изпълнител, така и с икономия на финансов ресурс при транспортирането на автомобила до съответния автосервиз, което е задължение на Възложителя.
Преди сключването на договор за обществената поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, съответно:
? По т. 1 - със списък на услугата/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
? По т. 2 - със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
- По т. 3 - с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване.
„Минималните изисквания” и „документите за доказването им” по т.т. 1., 2 и 3 са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“, т. 5 и т. 8 от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Участниците следва да осигурят с минимум 2 (две) лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив, офис Стара Загора).

Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - част от документацията.
Възложителят извършва всяко дължимо плащане в срок до 30 (тридесет) дни след получаване от координатора по договора от страна на Възложителя на оригинална фактура за дължимата сума/част от цената за съответната дейност, издадена от Изпълнителя. Издадената оригинална фактура, придружена с приемо-предавателен протокол за приемане на услугите за съответната дейност, подписан от координатора по договора от страна на Възложителя и Изпълнителя, се представят в счетоводството на офис Стара Загора при ТД на НАП Пловдив.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул.Скопие 106, ет.10 стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници - свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП.
Показателите, които ще формират комплексната оценка на ценовите предложения, и тяхната относителна тежест в комплексната оценка са както следва:
1. Най-ниска предложена „цена за фактуриране без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности/операции, посочени в Приложението към раздел ІI на техн. спецификация)“, в лева за операция – тежест 45 % .
2. Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности, извън посочените в Прилож. към раздел ІI на техн. спец.)“, в лева за човекочас – тежест 50 % .
3. Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на влаганите при техн.обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи“, в проценти - 5 %.
Максимално допустимата стойност, предложена от уч-ците по показателя "Часова ставка без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности, извън посоченото в Приложение към раздел ІI на техническата спецификация)“, не може да надвишава 15 (петнадесет) лв./чч. Максимално допустимата ст-ст, предложена от участниците по показателя „Търговска надценка върху ст- та на влаганите при техническо обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи”, не може да надвишава 5 (пет) %. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава посочените максимално допустимата ст- т, в противен случай, уч - кът ще бъде отстранен на снование чл.107, т.2, б"а" от ЗОП.
Минималната стойност (измерение) на всяка от предложените от уч - ците „цени за фактуриране без ДДС“ може да бъде минимум 0,01 лева/операция по арг. на чл. 24 от ЗБНБ. Минималната стойност (измерение) на предложената от уч - ците „часова ставка без ДДС“ може да бъде минимум 0,01 лева/човекочас по арг. на чл. 24 от ЗБНБ. Оферирането на „цени за фактуриране без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт“ (в лева/операция) - за всяка от посочените операции в Приложението към раздел ІI на техн. спецификация, или „часова ставка без ДДС за вложения труд при извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности, извън посочените в Приложението към раздел ІI на техн. спецификация)”(в лева/човекочас), несъобразени с арг. на чл. 24 от ЗБНБ, води до отстраняване на участника!
Национална агенция за приходите, ТД на НАП Пловдив предоставя безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, на която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката, на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуването на обявлението за поръчка в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва