Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-117 15/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
15/05/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
Н.Киров +359 56878131
n.kirov@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3267


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.nap.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Услуги по почистване на сгради / без жилищните / за административните сгради на ТД на НАП гр.Бургас"
90911200      
Услуги

"Услуги по почистване на сгради / без жилищните / за административните сгради на ТД на НАП гр.Бургас"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
90000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Административните сгради в гр.Бургас и УБ гр.Поморие

1. Ежедневно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника собственост на Изпълнителя на сградния фонд на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас с адреси: ул. „Цар Петър”№5Б, ул. „Александровска” №26 , ул.„Александровска” №83 и ул. „Проф. Якимов” № 25.
Ежедневно комплексно почистване се извършва извън работното време за администрацията, както следва:
- гр.Бургас, ул. „Цар Петър” № 5 Б-10етажа общо 3000 кв.м.
- гр.Бургас, ул. „Александровска” № 26 -3 етажа общо 1350 кв.м.
- гр.Бургас, ул „Александровска” № 83 –един етаж 110 кв. м.
- гр.Бургас, ул „Проф. Якимов” № 25 – 885 кв.м.
Под ежедневно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника се разбира:
- Почистване на стаи, общи площи и клетки;
- Измитане и измиване с препарат на твърди подови настилки /мозайка, теракот, балатум, паркет, ламинат и др. със специализирани препарати и уреди/;
- Избърсване на прах от офис-обзавеждането /бюра, офис техника, ключове, конзоли/
- Измитане и измиване с препарат на фоайета, коридори, стълбища и стълбищни площадки;
- Влажно почистване на врати, парапети, перила, первази и др.;
- Почистване на асансьори – измитане и измиване с препарат.;
- Почистване, измиване с препарат и дезинфекциране на санитарно-хигиенните помещения, в т. ч. почистване на мивки, тоалетни чинии (моноблок, капаци, казанчета, клекала), санитарна арматура и фаянс;
- Прахосмучене /машинно почистване/ на меки подови настилки /мокети, килими, пътеки, велтери и други;
- Изхвърляне на отпадъците и почистване на кошчетата за отпадъци;
- Почистване и снегопочистване на прилежащи площи;
- Зареждане на санитарните помещения с тоалетна хартия;
- Осигуряване на дежурен служител с работно време, подробно описано в раздел „Технически показатели”;
- Почистване и изхвърляне на отпадъци, налагащи се при неочаквано замърсяване, при възникнал повод по време и след ремонтни дейности или друг вид непредвидени мероприятия;
2. Ежеседмично почистване на стъклата и дограмата на входните врати на партерните етажи.
3. Два пъти годишно почистване с препарати, консумативи и техника на дограма, щори, пердета, подови настилки, мека мебел и др.Два пъти годишно пране на меки подови настилки /мокети/ и два пъти годишно машинно почистване на общите части – фоайе, салон за обслужване и коридори на втори и трети етаж / мраморни настилки/ и др. в сградата, находяща се в гр.Бургас, а ул. „Александровска“ 26
4. Еднократно измиване на прозорците и дограмата отвън и отвътре на всички сгради – за всяка календарна година от срока на договора.
5. Два пъти годишно пране на дамаски на дивани и легла в УБ гр. Поморие, ул.“Пазарна“ №2;.
6. Предложените от участника препарати и консумативи необходими за ежемесечно почистване ще се предоставят на отговорника, определен от Възложителя по договора, който ги предоставя на отговорниците по сгради, определени от Изпълнителя и упражнява контрол на влаганите препарати по видове и количества.
Поръчката е в изпълнение на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги за почистване”. Основните зелени критерии, които Европейската комисия е разработила, представляват препоръки за природосъобразност, заимствани от екомаркировката на ЕС за почистващи продукти. Всички продукти носещи екомаркировка тип І на ЕС се считат за съответстващи.
За продукти без екомаркировка от тип І участниците трябва да удостоверят съответствието им с техническата спецификации въз основа на съответната документация, придружаваща офертата им, например техническото досие на производителя (напр. информационен фиш за съставките, информационен лист за безопасност, етикет на продукта с изброени съставки и др. подобни) или протокол от изпитване от признат орган.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
90000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.1.Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години до датата на подаване на офертата;
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП.
1.2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнението на поръчката.
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.6 от ЕЕДОП.
1.3. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване, инструменти, съоръжения, машини за почистване или друго подходящо техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на посочените по-горе условия са:
по т.1.1: Списък на услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги;
по т.1.2: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и ще отговаря за изпълнението;
по т.1.3: Декларация за техническо оборудване, инструменти, съоръжения, машини за почистване или друго подходящо техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Възложителят може по всяко време да изисква от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т.6 и т.9 от ЗОП.


Минимални изисквания:
По т.1.1.: Участниците трябва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги за почистване на сгради.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
По т.1.2.: Участникът следва да осигури минимален брой персонал от 9/девет/ служители за изпълнение на поръчката.
По т.1.3.: За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури техническо оборудване, инструменти, съоръжения, машини за почистване или друго подходящо техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката съобразно изискванията на възложителя. Участникът трябва да разполага с парочистачка-мимимум 3 бр., прахосмукачка-минимум 3 бр., машина за почистване и пране на меки подови настилки и дамаски-минимум 1 бр., машина за почистване и полиране на твърди подови настилки-минимум 2бр., както и други инструменти, съоръжения и машини за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5% от стойността на договора. Гаранцията се представя във форма по избор съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул.Цар Петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 90 000,00 лева без ДДС;
Оферти надвишаващи посоченaта максимално допустима стойност ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.
Плащането се извършва от ТД на НАП Бургас по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от приемане на изпълнението от отговорника по договора след представяне на следните документи: фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Бургас и се подписва от определения отговорник по изпълнение на договора.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва