Деловодна информация
00530ТД на НАП София
429-67#1 09/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Биляна Пешева; Емилия Игнатова +359 298593766/+359 298593715
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29862061

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3263


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3263
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ за нуждите на ТД на НАП София
50334130      
Услуги

1. Сервизно техническо поддържане и текущ ремонт на автоматични телефонни централи, разположени в административните сгради на офис „София област“, ИРМ „Костинброд“, ИРМ „Самоков“, ИРМ „Ботевград“, офис „Перник“, офис „Кюстендил“ и офис „Благоевград“, подробно описани в т. II.1., състоящо се от:
2. Ремонт на дефектирали модули и компоненти на телефонните централи, разположени в офисите на ТД на НАП София, на територията на гр. София, подробно описани в т. II.2.
3. Ремонт на дефектирали телефонни апарати, подробно описани в т. II.3.
4. Доставка и монтаж на резервни части, материали, и подмяна на дефектирали модули и компоненти, без допълнително оборудване;
5.Аварийно обслужване;
6. Гаранция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334130      
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София, офис „София област“, ИРМ „Костинброд“, ИРМ „Самоков“, ИРМ „Ботевград“, офис „Перник“, офис „Кюстендил“ и офис „Благоевград“.

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в следното:
1. Сервизно техническо поддържане и текущ ремонт на автоматични телефонни централи, разположени в административните сгради на офис „София област“, ИРМ „Костинброд“, ИРМ „Самоков“, ИРМ „Ботевград“, офис „Перник“, офис „Кюстендил“ и офис „Благоевград“, подробно описани в т. II.1., състоящо се от:
2. Ремонт на дефектирали модули и компоненти на телефонните централи, разположени в офисите на ТД на НАП София, на територията на гр. София, подробно описани в т. II.2.
3. Ремонт на дефектирали телефонни апарати, подробно описани в т. II.3.
4. Доставка и монтаж на резервни части, материали, и подмяна на дефектирали модули и компоненти, без допълнително оборудване;
5. Аварийно обслужване;
6. Гаранция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 20 000,00 лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП участниците следва да попълнят списък на изпълнените услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, осъществени от тях през последните 3 (три) години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга (съгл. чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Забележки:
*„изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й; под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга за сервизно техническо поддържане и текущ ремонт на автоматични телефонни централи
** Под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга за сервизно техническо поддържане и текущ ремонт на автоматични телефонни централи.
Ако съответните документи относно доброто изпълнение и резултат от посочените услуги са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, и точно позоваване на документа.
2. За доказване на наличието на персонал със съответното техническо образование – инженери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност, съгласно Наредба № 18 от 6 ноември 2003 г. за придобиване на квалификация по професия „Монтьор по комуникационни системи” /обн., ДВ, бр. 6 от 23 януари 2004 г./ или еквивалент, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6а от ЕЕДОП участниците следва да попълнят списък на правоспособните технически лица, които ще извършват дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка. Лицата следва да притежават нужната професионална квалификация с посочване на №, дата на издаване на документа, данни за издателя му, включително данни за контакт със същия и да са назначени на граждански/трудов договор при участника.


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: Участниците да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, най-малко 2 (две) услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
2. Участниците да разполагат най-малко с 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, притежаващи квалификация за работа с телефонните централи, предмет на поръчката (или притежаващи специализирано образование по телекомуникации, компютърни системи и технологии, електроника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Плащането се извършва в лева, по банков път от ТД на НАП София след изпълнението на конкретната услуга по конкретната заявка по договорените единични цени (часова ставка и доставни цени за резервните части), в срок до 30 календарни дни от представяне на фактура и протокол за извършената услуга.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/06/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП София предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на изпращана на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва