1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал.1, т.1,2,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане/ППЗМИП/ способи, включително когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл.107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП; участник, който е представил техническо предложение, несъответстващо на техническите спецификации, както и участник който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по -висока от максимално допустимата стойност на поръчката, която е 62500.000 лв. без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойности. 2.Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, гр.Добрич, ул.”Независимост” № 31, гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19,гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1, гр. Шумен, пл.”Освобождение” № 2 и ул."Цар Иван Александър" № 108. 3.Срок за изпълнение на поръчката: 36/тридесет и шест/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 62500.00 лв./шестдесет две хиляди и петстотин лева/ без ДДС, с начало на изпълнение 26.12.2017г. или от подписване на договора, в случай, че същият бъде сключен след тази дата. 4.Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след получаване в ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи: - за извършено месечно техническо обслужване – фактура и протоколи за извършено месечно техническо поддържане, подписани от определените отговорници по договора. - за извършени ремонтни работи на асансьорите – фактура, и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи на асансьорите, подписани от определените отговорници по изпълнението на договора. Фактурата се издава след изтичане на съответния месец на името на териториалната дирекция с място на сделката съответния офис за обслужване и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна. 5.НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в РОП/.
|