Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
460-4 03/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/05/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
П. Минков +359 54856258
p.minkov@ro27.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3260
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на гориво за отопление за нуждите на офиси за обслужване Силистра и Шумен при ТД на НАП Варна”
09135100      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е доставка на гориво за отопление за нуждите на офиси за обслужване Силистра и Шумен при ТД на НАП Варна и включва:
- Периодични доставки на гориво, по писмени заявки на възложителя, направени чрез съответния отговорник по договора, франко склада на възложителя, с място на изпълнение съответния офис за обслужване - Силистра и Шумен; Транспортиране на горивото за отопление с превоз на изпълнителя.
Изпълнението е за срок от 24 месеца с начало на изпълнение 02.10.2017г. или от датата на подписването на договора, ако е по-късно от тази дата, или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 105 000,00 лв. /сто и пет хиляди лева/ без ДДС или 126 000,00 лв. /сто двадесет и шест хиляди лева/ с ДДС в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора. В срока на действие на договора възложителят има право да подава заявки за доставка на необходимите му количества гориво, като не е длъжен да усвои цялата му стойност
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
105000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

Франко склада на възложителя - сградата на офис за обслужване Силистра с адрес: гр. Силистра, ул.”Генерал Скобелев” №8; сградата на офис за обслужване Шумен, с адрес: гр. Шумен, ул.”Адам Мицкевич” № 1

Предметът на настоящата поръчка е доставка на гориво за отопление за нуждите на офиси за обслужване Силистра и Шумен при ТД на НАП Варна и включва:
- Периодични доставки на гориво, по писмени заявки на възложителя, направени чрез съответния отговорник по договора, франко склада на възложителя, с място на изпълнение съответния офис за обслужване - Силистра и Шумен; Транспортиране на горивото за отопление с превоз на изпълнителя.
Изпълнението е за срок от 24 месеца с начало на изпълнение 02.10.2017г. или от датата на подписването на договора, ако е по-късно от тази дата, или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 105 000,00 лв. /сто и пет хиляди лева/ без ДДС или 126 000,00 лв. /сто двадесет и шест хиляди лева/ с ДДС в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора. В срока на действие на договора възложителят има право да подава заявки за доставка на необходимите му количества гориво, като не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Всяка конкретна доставка се извършва в работни дни, във времето от 9.00 до 17.30 часа, в срок до 3 /три/ работни дни, от датата на получаване на заявката от изпълнителя. Количеството и качеството на доставеното гориво се удостоверяват при всяка конкретна доставка, чрез подписване на приемо-предавателен протокол от отговорника по изпълнението на договора за съответния офис от страна на възложителя и представител на изпълнителя. При всяка доставка изпълнителят представя следните документи, които се прилагат към протокола:
- заверено копие на декларация за съответствие с изискванията за качеството на течните горива, по образец, съгласно приложение №9 към чл. 10, ал. 2 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол; заверено копие от свидетелството за калибриране на устройството за автоматично отчитане на горивото в цистерната, с валидна заверка от съответните органи по стандартизация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
105000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България или валиден лиценз за извършване на международен превоз на товари – лиценз на Общността. За доказване наличието на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България или за международен превоз на товари, участниците следва да представят информация за него, която се вписва в част ІV, раздел „А“, т. 1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията следва да включва: № на документа, дата на издаване, издател на лиценза, както и да посочат линк към съответния регистър на валидните лицензи на страницата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документа, чрез който се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. За доставка със „сходен“ предмет на предмета на настоящата поръчка ще бъдат считани доставки на всякакъв вид течни горива.
Под «изпълнена доставка» се разбира такава доставка, която независимо от датата на сключването й е приключила в рамките на посочения от Възложителя период. Участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на доставките, следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, стойност без ДДС, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участниците следва да разполагат с минимум едно технически изправно специализирано транспортно средство, собствено или на лизинг, оборудвано с автоматично устройство за отчитане наличността на горивото, замерено и пломбирано от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, сертифицирано от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“, съгласно чл. 38, ал. 1 от Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване на изискванията на Глава 9.1 на Приложение В от Европейска спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR/. Участниците следва да представят списък с описание на транспортното/ите средство/а, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на поръчката, който съдържа: държавен контролен номер на транспортно средство; вид на транспортно средство (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; № и дата на „Заявление за последваща периодична проверка на средства за измерване“ за измервателно/и средство/а в транспортното средство. Посочват се още срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: лица, които са преминали професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози и притежават свидетелство за успешно положен изпит, в срок на валидност. Участниците следва да представят списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката /водачите на транспортни средства/, с посочване на трите имена, квалификация, притежавани ADR свидетелства на водач, превозващ опасни товари (№, дата на издаване, валидност, издател), съгласно изискванията на чл. 14 от Закона за автомобилните превози и чл. 26 от Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари, както и вида на правоотношението между участника/член на обединение и лицето, и данни за документите, в които то е обективирано.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6, б. „а“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


По т. 1: Участниците да имат изпълнени минимум 3 (три) доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години.
По т. 2: Да разполагат с минимум едно технически изправно специализирано транспортно средство, собствено или на лизинг, оборудвано с автоматично устройство за отчитане наличността на горивото, замерено и пломбирано от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, сертифицирано от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“, съгласно чл. 38, ал. 1 от Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване на изискванията на Глава 9.1 на Приложение В от Европейска спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR/.
По т. 3: Да разполагат с минимум едно лице, което да е преминало професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози и да притежава свидетелство за успешно положен изпит, в срок на валидност. ADR удостоверението на водача, трябва да е валидно за срока на доставката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ТД на НАП Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, ет. 2, зала 203

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Плащането се извършва за всяка отделна доставка от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в съответния офис за обслужване на следните документи: оригинална фактура; оригинален приемо-предавателен протокол; заверено копие на декларация за съответствие на качеството на течните горива, съгласно Приложение № 9 към чл. 10, ал. 2 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол; копие от заявката за конкретната доставка; заверено копие от свидетелството за калибриране на устройството за автоматично отчитане на горивото в цистерната, с валидна заверка от съответните органи по стандартизация; заверено копие от официален документ, издаден от основния производител/вносител за доказване на базовата цена или извадка /разпечатка/ от достъпен за възложителя официален бюлетин на производителя/вносителя за удостоверяване на действащата цена за гориво за отопление в деня на доставката, като фактура се издава за всяка доставка.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва