Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-6#2 02/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
02/05/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4004 България
Ил. Недева, Т. Цанков +359 32935497/ +359 32935481
il.nedeva@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3257


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3257
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и с-ми за видеонаблюдение, наход. се в адм. сгради на ТД на НАП П-в, в гр. Кърджали, Ст. Загора, Пазарджик и Пловдив", в четири об. позиции
72253200      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е извършване на услуги по ремонт и поддръжка на системи за котрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Кърджали, Стара Загора, Пазарджик и Пловдив, разделена на четири обособени позиции. Ремонтът и поддържането на с-мите за контрол на достъп и на с-мите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и изправност. В предмета на поръчката се включва:
1.Техническо поддържане.
2. Извършване на ремонт
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи /при необходимост/.
4. Други дейности, свързани с техническото поддържане, при възникване на необходимост, в т.ч.:
4.1. Монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение;
4.2. При необх. Изп. доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на системите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72253200      
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Административна сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1.

Ремонтът и поддържането на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и поддържането им в изправност, подробно описани в раздел II от "Пълно описание на поръчката и технически спецификации".
1.Техническо поддържане.
Техническото поддържане обхваща извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение съгласно предписанията на производителя и изискванията на Възложителя.
Техническото поддържане започва с приемането на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение в 7-дневен срок след влизане в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
А/ Техническо поддържане на системите за видеонаблюдение, което обхваща следните ежемесечни дейности: цялостен преглед с цел установяване общото състояние на видеотехниката; профилактика на монтираните камери; профилактика на компютърните системи; проверка за работата на вентилаторите; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки; проверка на надеждността за съхраняване на информация върху съответните носители и др.
Б/ Техническо поддържане на системите за контрол на достъп, включващо следните ежемесечни дейности:цялостен преглед с цел установяване общото състояние на системата за контрол на достъп; тестване на контролерите за достъп; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки съгласно изискванията на Възложителя за: проверка на надеждността за съхраняване на информация и др.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при текущите проверки и обслужване, или по сигнал на Възложителя.
Стойността на вложения труд за извършването на дейностите по т.2 от раздел II на Пълното описание на предмета на поръчката е за сметка на Изпълнителя и е включена в стойността на абонаментните цени.
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите. Влаганите резервни части, материали и консумативи трябва да са нови, неупотребявани оригинални или еквивалентни и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Изборът на резервни части, материали и консумативи става след съгласуване с Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. Стойността на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средната за страната и се заплащат по доставната им стойност.
Същите се заплащат по доставна стойност на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, като доставната стойност се доказва с копия от фактурите за закупуването им и не трябва да надвишава средната за страната.
Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, както и на вложения труд за ремонт по реда на т. 1 и т.2. от раздел ІI на Пълното описание на предмета на поръчката /без стойността на вложените резервни части, материали и консумативи/, се включват в цената за техническа поддръжка.
4. Други дейности, свързани с техническото поддържане. При възникване на необходимост: монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по-рано от 06.08.2017г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер до 2900 лв без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на дог-ра, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълн. са за сметка на избрания за изпълнител.

II.2) Описание 1

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72253200      
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора на ул. "Кенали" № 1.

Ремонтът и поддържането на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение включват извършване на всички дейности, осигуряващи тяхното безопасно и надеждно ползване и поддържането им в изправност, подробно описани в раздел II от "Пълно описание на поръчката и технически спецификации".
1.Техническо поддържане.
Техническото поддържане обхваща извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение съгласно предписанията на производителя и изискванията на Възложителя.
Техническото поддържане започва с приемането на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение в 7-дневен срок след влизане в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
А/ Техническо поддържане на системите за видеонаблюдение, което обхваща следните ежемесечни дейности: цялостен преглед с цел установяване общото състояние на видеотехниката; профилактика на монтираните камери; профилактика на компютърните системи; проверка за работата на вентилаторите; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки. проверка на надеждността за съхраняване на информация върху съответните носители и др.
Б/ Техническо поддържане на системите за контрол на достъп, включващо следните ежемесечни дейности:цялостен преглед с цел установяване общото състояние на системата за контрол на достъп; тестване на контролерите за достъп; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки съгласно изискванията на Възложителя за: проверка на надеждността за съхраняване на информация и др.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при текущите проверки и обслужване, или по сигнал на Възложителя.
Стойността на вложения труд за извършването на дейностите по т.2 от раздел II на Пълното описание на предмета на поръчката е за сметка на Изпълнителя и е включена в стойността на абонаментните цени.
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите. Влаганите резервни части, материали и консумативи трябва да са нови, неупотребявани оригинални или еквивалентни и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Изборът на резервни части, материали и консумативи става след съгласуване с Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. Стойността на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средната за страната и се заплащат по доставната им стойност.
Същите се заплащат по доставна стойност на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, като доставната стойност се доказва с копия от фактурите за закупуването им и не трябва да надвишава средната за страната.
Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, както и на вложения труд за ремонт по реда на т. 1 и т.2. от раздел ІI на Пълното описание на предмета на поръчката /без стойността на вложените резервни части, материали и консумативи/, се включват в цената за техническа поддръжка.
4. Други дейности, свързани с техническото поддържане. При възникване на необходимост: монтиране на допълнителни технически средства по системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по-рано от 06.08.2017г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер до 2900 лв без ДДС в рамките на този срок. В срока на действие на дог-ра, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълн. са за сметка на избрания за изпълнител.

II.2) Описание 1

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72253200      
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик на ул. "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41.

1.Техническо поддържане.
Техническото поддържане обхваща извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системите за видеонаблюдение съгласно предписанията на производителя и изискванията на Възложителя.
Техническото поддържане започва с приемането на системите за видеонаблюдение в 7-дневен срок след влизане в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
А/ Техническо поддържане на системите за видеонаблюдение, което обхваща следните ежемесечни дейности: цялостен преглед с цел установяване общото състояние на видеотехниката; профилактика на монтираните камери; профилактика на компютърните системи; проверка за работата на вентилаторите; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки. проверка на надеждността за съхраняване на информация върху съответните носители и др.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при текущите проверки и обслужване, или по сигнал на Възложителя.
Стойността на вложения труд за извършването на дейностите по т.2 от раздел II на Пълното описание на предмета на поръчката е за сметка на Изпълнителя и е включена в стойността на абонаментните цени.
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите. Влаганите резервни части, материали и консумативи трябва да са нови, неупотребявани оригинални или еквивалентни и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Изборът на резервни части, материали и консумативи става след съгласуване с Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. Стойността на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средната за страната и се заплащат по доставната им стойност.
Същите се заплащат по доставна стойност на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, като доставната стойност се доказва с копия от фактурите за закупуването им и не трябва да надвишава средната за страната.
Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, както и на вложения труд за ремонт по реда на т. 1 и т.2. от раздел ІI на Пълното описание на предмета на поръчката /без стойността на вложените резервни части, материали и консумативи/, се включват в цената за техническа поддръжка.
4. Други дейности, свързани с техническото поддържане. При възникване на необходимост: монтиране на допълнителни технически средства по системите за видеонаблюдение.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите за видеонаблюдение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2220      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по-рано от 06.08.2017г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер до 2220 лв без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на дог-ра, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълн. са за сметка на избрания за изпълнител.

II.2) Описание 1

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72253200      
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Град Пловдив:
- паркинг, 10-етажна и 3-етажна сгради, находящи се в гр. Пловдив на ул. "Скопие" № 106 и 8-етажна административна сграда, находяща се в гр. Пловдив на ул. "Чернишевски" № 3.

1.Техническо поддържане.
Техническото поддържане обхваща извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение съгласно предписанията на производителя и изискванията на Възложителя.
Техническото поддържане започва с приемането на системите за контрол на достъп и на системите за видеонаблюдение в 7-дневен срок след влизане в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
А/ Техническо поддържане на системите за видеонаблюдение, което обхваща следните ежемесечни дейности: цялостен преглед с цел установяване общото състояние на видеотехниката; профилактика на монтираните камери; профилактика на компютърните системи; проверка за работата на вентилаторите; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки. проверка на надеждността за съхраняване на информация върху съответните носители и др.
Б/ Техническо поддържане на системите за контрол на достъп, включващо следните ежемесечни дейности:цялостен преглед с цел установяване общото състояние на системата за контрол на достъп; тестване на контролерите за достъп; тестване на софтуера за вируси и други смущения в нормалната му работа и тяхното отстраняване; проверка на софтуера с оглед извършване на необходимите настройки съгласно изискванията на Възложителя за: проверка на надеждността за съхраняване на информация и др.
В/ Техническо поддържане на системата за контрол на достъп (автоматична бариера), включващо ежемесечни дейности: цялостен преглед с цел установяване общото състояние на системата за контрол на достъп; проверка на хидравличната част от системата и отстраняване на констатирани неизправности; проверка на механичните елементи на системата и отстраняване на констатирани неизправности и др.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при текущите проверки и обслужване, или по сигнал на Възложителя.
Стойността на вложения труд за извършването на дейностите по т.2 от раздел II на Пълното описание на предмета на поръчката е за сметка на Изпълнителя и е включена в стойността на абонаментните цени.
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи.
При необходимост Изпълнителят доставя резервни части, материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на всички части на системите. Влаганите резервни части, материали и консумативи трябва да са нови, неупотребявани оригинални или еквивалентни и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Изборът на резервни части, материали и консумативи става след съгласуване с Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. Стойността на вложените резервни части, материали и консумативи не трябва да надвишава средната за страната и се заплащат по доставната им стойност.
Същите се заплащат по доставна стойност на доставените и вложени от Изпълнителя резервни части и консумативи, като доставната стойност се доказва с копия от фактурите за закупуването им и не трябва да надвишава средната за страната.
Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, както и на вложения труд за ремонт по реда на т. 1 и т.2. от раздел ІI на Пълното описание на предмета на поръчката /без стойността на вложените резервни части, материали и консумативи/, се включват в цената за техническа поддръжка.
4. Други дейности, свързани с техническото поддържане. При възникване на необходимост: монтиране на допълнителни технически средства по с-мите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение.При необх. Изп. доставя резервни части материали и консумативи, осигуряващи надеждното и безотказно функциониране на с-мите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7980      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по-рано от 06.08.2017г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер до 7980 лв без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на дог-ра, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Транспортните разходи при изпълн. са за сметка на избрания за изпълнител.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнася се за всички обособени позиции:
1. Участниците следва да притежават опит в извършване на услуги по ремонт и/или поддръжка на системи за контрол на достъп и/или на системи за видеонаблюдение /видеотехника/.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за конкретната обособена позиция, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/и по ремонт и/или поддръжка на системи за контрол на достъп и/или на системи за видеонаблюдение на поне една административна сграда или обществено-обслужваща сграда. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период и да съдържа: описание на обхвата на дейностите (вид на извършените услуги), суми (изплатено възнаграждение), дати (начална и крайна дата на изпълнението) и получателите (възложителите на услуги, независимо дали са публични или частни субекти).
2. Участниците да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката за съответната обособена позиция.
За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция с определената професионална компетентност, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6а от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (съдържащ имена, длъжност, професионална квалификация, професионален опит по специалността, вида на правоотношението).
Съгласно чл. 67, ал.1 от ЗОП, при подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изисква от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Документи, с които се доказва изпълнението на критериите за подбор:
Преди сключването на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител по конкретната обособена позиция, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, съответно:
? По т. 1 - със списък на услугата/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката за конкретната обособена позиция, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника).
? По т. 2 - със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и професионалния опит, заедно с приложени към списъка документи, доказващи професионалната компетентност на лицата. Декларация от всяко лице за съгласие да бъде включено в екипа, в случай, че лицето не е служител на участника.
„Минималните изисквания” и „документите за доказването им” по т. 1 и 2 са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т.1 и т. 3 от ЗОП, на чл.60, ал.2 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“, т. 5 и т. 8 от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.


По т. 1. Минимално изискване: Участниците трябва да имат изпълнена/и през последните три години до датата на подаване на офертата, услуга/и, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/и по ремонт и/или поддръжка на системи за контрол на достъп и/или на системи за видеонаблюдение на поне една административна сграда или обществено-обслужваща сграда.
Забележки:
а). Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
б). Под „услуга/и, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка“, следва да се разбира изпълнени услуги за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за контрол на достъп и/или на системи за видеонаблюдение, /видеотехника/ на поне една административна сграда или обществено-обслужваща сграда.
По т. 2. Минимално изискване:
- за обособена позиция № 1 - Участникът да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката за обособена позиция №1, притежаващи квалификация да извършват обслужване и ремонт на системи за контрол на достъп и на системи за видеонаблюдение (или притежаващи специализирано образование по компютърни системи и технологии, телекомуникации, електроника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност.
- за обособена позиция № 2 - Участникът да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката за обособена позиция №2, притежаващи квалификация да извършват обслужване и ремонт на системи за контрол на достъп и на системи за видеонаблюдение (или притежаващи специализирано образование по компютърни системи и технологии, телекомуникации, електроника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност.
- за обособена позиция № 3 - Участникът да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката за обособена позиция №3, притежаващи квалификация да извършват обслужване и ремонт на системи за видеонаблюдение (или притежаващи специализирано образование по компютърни системи и технологии, телекомуникации, електроника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност.
- за обособена позиция № 4 - Участникът да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката за обособена позиция №4, притежаващи квалификация да извършват обслужване и ремонт на системи за контрол на достъп и на системи за видеонаблюдение (или притежаващи специализирано образование по компютърни системи и технологии, телекомуникации, електроника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност.
Участникът, определен за изпълнител по съответната об. позиция, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 63 от ЗОП. Документите се представят и от подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено подробно в "Пълно описание на поръчката и технически спецификации", част от одобрената документация. Определеният изпълнител по всяка от об. позиции представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС за съответната об. позиция. Макс. допустимите стойности без ДДС по об. позиции са следните: за об. позиция № 1 - 2900 лв.; за об. позиция № 2 - 2900 лв.; за об. позиция № 3 - 2220 лв.; за об. позиция № 4 - 7980 лв. Гаранцията се представя във форма и по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка. Дейностите по изпълнение на поръчката за всички об. позиции се извършват при условията, посочени в т. II от "Пълно описание на поръчката и технически спецификации" от документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за всички обособени позиции:
1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ЗМИП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници – свързани лица по см. на пар.2, т. 45 от ДР на ЗОП.
2. Ценовото предложение на участника трябва да обхваща всички системи, включени в техн. спецификация за съответната об. позиция и не бива да надвишава максимално допустими стойности за съответните обособени позиции, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Общата месечна цена за техническа поддръжка от ценовото предложение за техническа поддръжка на всички системи не може да надвишава сумата за конкретната обособена позиция, както следва: за об. позиция № 1 и № 2 – сумата от 100 лева без ДДС; за об. позиция № 3 – сумата от 80 лв без ДДС; за об. позиция № 4 – сумата от 270 лв. без ДДС.
Оферираната часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по услугите по ремонт и поддържане на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение не може да надвишава 8,00 лв./ч. без ДДС за обособени позиции № 1, 2 и 4 и не може да надвишава 6,00 лв./ч. без ДДС за об. позиция № 3.
3. Критерият за възлагане на поръчката (за оценка на офертите) е валиден за четирите обособени позиции, като икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия „най-ниска цена“. Показателите, (валидни за всички обособени позиции), които ще формират комплексната оценка на ценовите предложения, и тяхната относителна тежест в комплексната оценка са както следва:
I. Най-ниска предложена обща месечна цена без ДДС за техническа поддръжка (по т. 1. от Раздел II на Пълното описание на поръчката за съответната об. позиция) – тежест 85 %;
II. Най-ниска часова ставка за извършване на други дейности свързани с техническата поддръжка (по т. 4. Раздел II на Пълното описание на поръчката за съответната об. позиция) тежест 15 %.
4. Условия и начин на плащане: Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив.
Цената за техническа поддръжка /абонаментното обслужване/, което обхваща дейностите по т.1. от раздел ІI на пълното описанието на поръчката за целия срок на договора се заплаща по банков път на 24 месечни вноски, за всяка от системите: 1) контрол на достъп и 2) видеонаблюдение, както са описани в раздел ІIІ от „Пълното описание на поръчката и техн. спепциф.“, в срок до 30 дни след представяне на фактура придружена с двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените през месеца дейности. Когато периодът е по-малък от един месец, се заплаща пропорционална част от месечната абонаментна вноска. Условията и начин на плащане са подробно описани в „Пълно описание на поръчката и техн. спецификации“ – част от документацията.
ТД на НАП Пловдив, предоставя безплатен и пряк достъп по електр. път до документацията за обществ. поръчка на интернет адреса на възл.: http://www.nap.bg, в раздел „За НАП“, рубрика „Профил на купувача“ в електронната преписка на поръчката, от датата на публик. на обявлението за поръчка в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва