Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново
3788 25/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2, ет. 1, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
Ваня Парчева; Маргарита Станчева +359 62617246/+359 62617193
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3251


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3251
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2, ет. 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Борис Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3251

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Велико Търново”
39130000      
Доставки

Доставка, разтоварване и монтаж на офис обзавеждане - шкафове, бюра и столове за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, Дирекция ОДОП Велико Търново и офиси Габрово, Ловеч и Монтана.
Всяка доставка ще се извършва след предварителна заявка от страна на Възложителя в сградата на съответната дирекция/офис на НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG322
BG315
BG312

Административните сгради на НАП в гр. Велико Търново, гр. Габрово, гр. Ловеч и гр. Монтана.

Доставка, разтоварване и монтаж на офис обзавеждане - шкафове, бюра и столове за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, Дирекция ОДОП Велико Търново и офиси Габрово, Ловеч и Монтана. Всяка доставка ще се извършва след предварителна заявка от страна на Възложителя в сградата на съответната дирекция/офис на НАП. За приемане на извършените дейности се подписва двустранен приемо-предавателен протокол.
В техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, са подробно описани видовете офис обзавеждане, както следва: Офис шкаф открит с размери 600/350/2200H - 70 бр., Офис шкаф открит с размери 600/350/2600H - 10 бр., Офис шкаф закрит с размери 800/450/2200H - 5 бр., Офис шкаф открит 1400/350/820H - 12 бр., Бюро 1400/700/750H - 80 бр., Офис стол тип „Директорски“ - 2 бр., Офис стол тип „Работен” - 110 бр., Офис стол тип „Посетител” - 20 бр., Закачалка за дрехи стояща - 2 бр. Посочените количества са прогнозни, като в срока на действие на договора възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул, в рамките на максимално допустимата стойност на поръчката. Възложителят не дължи неустойка, в случай че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата стойност на предложената ценова оферта не трябва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 30000,00лв. /тридесет хиляди лева/ без ДДС. Предложения, надхвърлящи максимално допустимата стойност няма да бъдат разглеждани и оценявани от комисията, назначена да разгледа и оцени подадените оферти.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по доставка на офис обзавеждане.
За доказване наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на доставките изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка /доставка на офис обзавеждане/. Участниците декларират изпълнени доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите им. Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.1 “б“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изисква от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора актуални документите, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и доказващи съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП във връзка с чл.63 от ЗОП.


Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 /две/ доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по доставка на офис обзавеждане.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва