Деловодна информация
00530Национална агенци яза приходите, Териториална дирекция Варна
272-3 12/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/04/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG3 9002 България
Р.Тодоров +359 52360527
r.todorov@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3245
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния ? обхват
30125100      
Доставки

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния ? обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/.
Предметът на поръчката включва: 1. Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят посочените от Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30124300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

гр.Варна, гр.Добрич, гр. Разград, гр.Русе, гр. Силистра, гр.Търговище, гр. Шумен.

Обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния ? обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/, като:
1. Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят на комбинацията на букви и цифри на съответният продуктов номер, посочен в таблица в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 65000 лв. без ДДС.
Участник, предложил обща стойност за доставка на касети с тонер и бребанни модули посочени от Възложителя, по-висока от максимално допустимата в размер на 65 000 лв. (шестдесет и пет хиляди лева) без ДДС, се отстранява от процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
Всяка доставка трябва да бъде осъществена след изричната писмена заявка от съответните отговорници по изпълнение на договора от страна на Възложителя, съдържаща вида и количеството на касетите с тонер и барабанни модули, подадена по факс или електронна поща в срок до 3 /три/ работни дни, считано от датата на получаването й при Изпълнителя. Срокът на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 65000 лева /шестдесет и пет хиляди/ без ДДС, съответно 78000 лева /седемдесет и осем хиляди / с ДДС, в рамките на този срок, с начало на изпълнение 20.08.2017г. или от подписване на договора, в случай, че същият бъде сключен след тази дата или до предсрочното му прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, относно същия предмет. В срока на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цалата максимално допустима стойност, като за това не бължи неустоики. Възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката, Възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя. Възложителят не дължи неустойки, в случай, че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има изпълнени доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години до датата на подаване на офертата, и да посочи стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка Възложителят приема изпълнението на дейности за доставка на касети с тонер и барабанни модули за копирни машини и печатащи техника.
Забележка: „Изпълнена“ е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
За доказване на съответствието по т. 1, в част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/, участниците следва да посочат информация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Информацията следва да съдържа доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. Информацията следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти/, доказателство/№, дата на референция/препоръка.
2. Участникът да има въведена система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015/ с обхват доставка на касети с тонер и барабанни модули за копирни машини и печатащи техника.
За доказване на съответствието по т.2., в част IV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акретитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт ISO 9001:2008/2015. Преди сключването на договор за обществена поръчка, избраният за изпълнител следва да представи на възложителя посочените документи съгл. чл.67, ал.6 от ЗОП. Документите могат да бъдат изискани и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


по т.1.Участникът следва да има изпълнени поне 3 /три/ доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за извършване на дейности по доставка на касети с тонер и барабанни модули през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата.
по т.2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008/2015, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение е дадено в "Други условия" към "Пълно описание на предмета на поръчката", към утвердената документация.При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условия и начин на плащане:Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/ съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол за всяка направена доставка по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнението на договора за съответната дирекция/съответния офис.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителя ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане/ППЗМИП/ способи, включително когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл.107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по -висока от максимално допустимата стойност на поръчкат, която е 65000 лв. без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на Техническата спец-я 3. Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, гр.Добрич, ул.”Независимост” № 7, гр. Разград, пл. „Независимост” № 1, гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19, гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1,Шумен – гр. Шумен, пл.”Освобождение” № 2.
3.Срок за изпълнение на поръчката: 12/дванадесет/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 65000 лева /шестдесет и пет хиляди/ без ДДС, съответно 78000 лева /седемдесет и осем хиляди / с ДДС, в рамките на този срок, с начало на изпълнение 20.08.2017г. или от подписване на договора, в случай, че същият бъде сключен след тази дата или до предсрочното му прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, със същия предмет. 4.На основание чл.110, ал.1, т.8 от ЗОП, възложителят ще прекрати процедурата при отпадане на необходивостта от провеждането й, включително и за сключване на рамково споразумение относно същия предмет, в случай на изпратено уведомление от ЦОП за влязло в сила решение за класиране и избор на изпълнител, съгласно чл.7, ал.1 от ПМС № 385/30.12.2015г. 5. Към "Техническото предложение", участникът следва да представи: 5.1. Документи/оторизационно писмо/ или еквивалентен документ/ от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България, че съм оторизиран от производителя на техниката да продавам оригинални консумативи за техниката,посочена в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. 5.2.Документи/оторизационно писмо/или еквивалентен документ/от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България доказващ, че представените мостри (касети с тонер и барабани модули) са оригинални, нерециклирани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника. Към техническото си предложение всеки участник представя образци/мостри за всички артикули, описани в техн. спецификация. За представените от участника мостри следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение.
6. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението на поръчката в ОВ на ЕС/но не по-късно от публикуването на обявлението в РОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва