1. Възложителя ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане/ППЗМИП/ способи, включително когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл.107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по -висока от максимално допустимата стойност на поръчкат, която е 65000 лв. без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на Техническата спец-я 3. Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, гр.Добрич, ул.”Независимост” № 7, гр. Разград, пл. „Независимост” № 1, гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19, гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1,Шумен – гр. Шумен, пл.”Освобождение” № 2. 3.Срок за изпълнение на поръчката: 12/дванадесет/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 65000 лева /шестдесет и пет хиляди/ без ДДС, съответно 78000 лева /седемдесет и осем хиляди / с ДДС, в рамките на този срок, с начало на изпълнение 20.08.2017г. или от подписване на договора, в случай, че същият бъде сключен след тази дата или до предсрочното му прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, със същия предмет. 4.На основание чл.110, ал.1, т.8 от ЗОП, възложителят ще прекрати процедурата при отпадане на необходивостта от провеждането й, включително и за сключване на рамково споразумение относно същия предмет, в случай на изпратено уведомление от ЦОП за влязло в сила решение за класиране и избор на изпълнител, съгласно чл.7, ал.1 от ПМС № 385/30.12.2015г. 5. Към "Техническото предложение", участникът следва да представи: 5.1. Документи/оторизационно писмо/ или еквивалентен документ/ от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България, че съм оторизиран от производителя на техниката да продавам оригинални консумативи за техниката,посочена в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. 5.2.Документи/оторизационно писмо/или еквивалентен документ/от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България доказващ, че представените мостри (касети с тонер и барабани модули) са оригинални, нерециклирани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника. Към техническото си предложение всеки участник представя образци/мостри за всички артикули, описани в техн. спецификация. За представените от участника мостри следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение. 6. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението на поръчката в ОВ на ЕС/но не по-късно от публикуването на обявлението в РОП/.
|