Деловодна информация
00530ТД на НАП София
429-45#1 28/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Биляна Пешева; Емилия Игнатова +359 298593766/+359 298593715
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29862061

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3236


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3236
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на стенни инверторни климатици за работни помещения в административни сгради на ТД на НАП София
39717200      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка ще се изразява в следното:
1. Доставка чрез покупка и монтаж, включващ свързване към електрическа мрежа, на съвременна климатична техника с висока надеждност и ефективно качество от следните видове: инверторни стенни климатици тип „сплит система” с мощност 9 000 BTU и 12 000 BTU, с параметри, подробно описани в т.ІІ „Технически показатели”.
2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да достави климатичната техника, предмет на настоящата поръчка, която трябва да отговаря на действащите в момента нормативни актове по БДС. Техниката трябва да бъде нова, неупотребявана и с оригинална опаковка на производителя, придружена от съответните технически документи, преведени на български език;
3. Доставката на необходимите материали и оборудване за извършване на дейностите по монтажа и транспортирането на климатичната техника до съответния адрес/обект на монтиране е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и други дейности, описано в документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
43333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София: град Благоевград, град Гоце Делчев, град Дупница, град Перник, град Пирдоп, град Разлог, град Самоков и град София

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в:
1. Доставка чрез покупка и монтаж, включващ свързване към електрическа мрежа, на съвременна климатична техника с висока надеждност и ефективно качество от следните видове: инверторни стенни климатици тип „сплит система” с мощност 9 000 BTU и 12 000 BTU, с параметри, подробно описани в т.ІІ „Технически показатели”.
2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да достави климатичната техника, предмет на настоящата поръчка, която трябва да отговаря на действащите в момента нормативни актове по БДС. Техниката трябва да бъде нова, неупотребявана и с оригинална опаковка на производителя, придружена от съответните технически документи, преведени на български език;
3. Доставката на необходимите материали и оборудване за извършване на дейностите по монтажа и транспортирането на климатичната техника до съответния адрес/обект на монтиране е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
4. Монтажа на техниката в помещението на съответния адрес/обект включва до 8 м меден тръбен път и захранващ кабел 220V до 5 м, кабелни канали със съответната ширина, които скриват захранващия кабел и тръбния път;
5. Посочените в ценовото предложение единични цени не могат да се променят за срока на договора;
6. Осигуряване на гаранционен срок за монтираните климатици не по-кратък от 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на приемо – предавателните протоколи за доставка и монтаж на същите, включващ:
- замяна на фабрично дефектирали части на климатизаторите;
- отстраняване на проявили се скрити недостатъци в климатизаторите или такива настъпили в следствие на извършения монтаж, както и замяна на некачественото устройство с ново със същите или по-добри характеристики, ако недостатъкът не може да бъде отстранен и прави устройството негодно за използване по предназначение;
7. Действията по направената от Възложителя рекламация следва да бъдат предприети не по-късно от 1 (един) работен ден от уведомяването, извършено чрез координатора по договора.
8. В случай на необходимост от ремонт на климатизаторите, същият се осъществява до 2 (два) работни дни от констатацията, а ако е необходим по-дълъг срок – той се определя съвместно с координатора по договора с двустранно подписан протокол. При необходимост от извършване на ремонт в сервизна база на Изпълнителя, демонтажът на техниката, транспортните разходи и монтажа на техниката, са за сметка на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата стойност на договора не трябва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 42500 лв. без ДДС. Срок на изпълнение на поръчката: Доставката и монтажа на климатизаторите следва да се извърши в срок до 40 (четиридесет) работни дни от датата на сключване на договора за възлагане на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са сертифицирани от Българската браншова камара по машиностроене за извършване на дейности по монтаж на хладилни и климатични инсталации, съдържащи флуорни парникови газове в съответствие с Регламент (ЕО) № 517/2014 на Европейския парламент и Наредба №1 от 17.02.2017 г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове в сила от 07.03.2017 г.
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел А „Годност“, т. 1 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, както и посочват органа или службата, издаващи документа. При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представянето на заверено копие на валиден сертификат.
Минимални изисквания: Участниците трябва да притежават валиден сертификат, издаден от Българската браншова камара по машиностроене или еквивалентен документ, с обхват на сертификация „извършване на монтаж на хладилни и климатични инсталации, съдържащи флуорни парникови газове“, в съответствие с Регламент (ЕО) № 517/2014 на Европейския парламент и на Наредба №1 от 17.02.2017 г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове в сила от 07.03.2017 г.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да представят списък на извършените дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, осъществени от тях през последните 3 (три) години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с подробно описание на доказателствата за извършената дейност (съгл. чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
2. Участниците да разполагат със собствен и/или нает персонал, който притежава образование, квалификация и/или правоспособност, както и опит, необходими за извършване на дейността, за доказателство, на което да представят списък на правоспособните технически лица, които ще извършват дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка.
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6а от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
3. Участниците да притежават Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, по стандарта EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка, който е издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, както и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 64, ал. 5 от ЗОП). За доказване на въведена система за управление на качеството, по стандарта EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, в областта попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка, участниците попълват информацията в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията, като посочат органа или службата, издаваща документа.


1. Участниците да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, най-малко 2 (две) дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. За доказване на наличието на изискуемите от възложителя професионални способности, участниците представят списък на извършените дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, осъществени от тях през последните 3 (три) години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с подробно описание на доказателствата за извършената дейност (съгл. чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Забележки:
* „изпълнена“ е тази дейност, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
** Под идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка и монтаж на не по-малко от 50 бр. климатици, идентични или сходни като параметри, с климатиците, предмет на настоящата поръчка.
2. Участниците да разполагат с минимум 2 (две) технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, притежаващи квалификация да извършват монтажа на климатичната техника (или притежаващи специализирано образование по хладилна техника, климатична техника, топлотехника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит на сходна позиция/длъжност. За доказване на наличието на изискуемите от възложителя професионални способности, участниците да представят списък на правоспособните технически лица, които ще извършват дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка - собствен и/или нает персонал, който притежава образование, квалификация и/или правоспособност, както и опит, необходими за извършване на дейността.
3. Участниците да имат въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, чийто обхват включва дейности по доставка, монтаж и сервиз на климатична техника или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в описаната област.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 % от стойността му без ДДС, която се освобождава както следва:
- 3 % от стойността на договора без ДДС, в срок до 30 работни дни след извършване на доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация на техниката, удостоверено с приемо-предавателен протокол;
- 2 % от стойността на договора.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 календарни дни от представяне на оригинална фактура и приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи доставката и монтажа на климатичната техника. Максимално допустимата стойност на един брой климатик е 999,99 лв. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП София предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на изпращана на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва