III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участниците да разполагат със система за управление и проследяване на доставките, която ще прилагат при изпълнение на поръчката. Обстоятелството се декларира в част ІV, буква В "Технически и професионални способности", т. 4 от ЕЕДОП. 2. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП. 3.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.6 от ЕЕДОП. 4.: Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от ЕЕДОП. Документи, с които се доказва изпълнението на критериите за подбор: - по т.1: Описание на системата за управление и проследяване на доставките; - по т.2:Списък на услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, с описание на извършените дейности, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на услугите/, независимо дали са публични или частни субекти, заедно с доказателства за извършените услуги; -по т.3: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена опита, образованието и професионалната компетентност на лицата; по т.4: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Посочените документи се представят от участника, определен за изпълнител, съгл.чл.67, ал.6 от ЗОП и/или от участниците в хода на процедурата по искане на възложителя, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП.
По т.1: Да работи с Амадеус или с друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети. По т.2: Участниците трябва да имат изпълнени за последните 3 години до датата на подаване на офертата поне три услуги с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка (осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и застраховки). Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. По т.3. За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури персонал с определена професионална компетентност, както следва: Участникът трябва да разполага с поне 3 лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката (двама, от които за оперативна работа преимуществено по изпълнение предмета на поръчката и един член на ръководния състав, който да отговоря за изпълнение на договора). Двете лица, които ще отговорят за оперативната работа, ще извършват организация и възстановяване на самолетни/ билети, като всяко едно от тях следва да е с висше или средно образование и придобита професионална квалификация в областта на туризма, притежаващи сертификат или друг еквивалентен документ, удостоверяващ IATA квалификация и с поне 3 години опит в областта, а лицето-член на ръководния състав, което ще отговаря за изпълнение на договора, следва да има поне 5 години опит в областта на осигуряването на самолетни билети. Всеки участник може по своя преценка да предложи и по-голям брой лица. По т.4: За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове, а именно: Участникът следва да разполага с минимум 2 / две / мобилни телефонни линии, и поне един терминал за резервации на билети с оглед изпълнение на изискването на възложителя за предоставяне на отговор в рамките на 60 минути, както и за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнението им при извънредни обстоятелства, в почивни и празнични дни.
|