Деловодна информация
00530
Е-12-00-115#1 24/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/03/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
К.Михайлова +359 298593599
k.mihaylova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3235


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3235
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на самолетни билети и медицински застраховки
60400000      
Услуги

Предметът на поръчката включва:
1. Осигуряване на самолетни билети- изгодни и удобни полети на авиокомпании, във всички дни от седмицата, по възможност директни или с минимален брой прекачвания, кратки и/или съобразени с целите на пътуването престои;
2. Едновременно с осигуряването на самолетни билети следва да се предоставят и съответните медицински застраховки за всеки доставен самолетен билет; медицинските застраховки са с покритие на основни рискове на стойност 10 000 евро с включен асистанс.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

административната сградата на Централно Управление на НАП, находяща се на адрес: гр. София, бул. Княз Дондуков № 52

Предметът на поръчката включва:
1. Осигуряване на самолетни билети- изгодни и удобни полети на авиокомпании, във всички дни от седмицата, по възможност директни или с минимален брой прекачвания, кратки и/или съобразени с целите на пътуването престои;
2. Едновременно с осигуряването на самолетни билети следва да се предоставят и съответните медицински застраховки за всеки доставен самолетен билет; медицинските застраховки са с покритие на основни рискове на стойност 10 000 евро с включен асистанс.
Основните дестинации, по които се извършват командировки на служители на НАП са:
Брюксел, Лондон, Ливърпул, Дъблин, Париж, Рим, Берлин, Франкфурт, Мюнхен, Виена, Лисабон, Мадрид, Стокхолм, Копенхаген, Амстердам, Берн, Будапеща, Краков, Любляна, Букурещ, Талин, Вилнюс, Прага, Братислава, Истанбул, Москва, Ню Йорк, Вашингтон.
Този списък не е изчерпателен и възложителят не се ангажира със закупуване на билети по всички от изброените дестинации, нито се ограничава да закупува билети само в рамките на изброените дестинации.
Срок на изпълнение - 24 месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 375 000 лв. без ДДС, в рамките на този срок, с начална дата на изпълнение датата на сключване, но не по-рано от 08.08.2017 г. /в случай, че договорът но настоящата поръчка бъде сключен преди тази дата/.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Плащането се извършва, в ср. до 30 календарни дни от ЦУ на НАП след представянето на координатора по договора на фактура за такса обслужване и/или протокол за самолетните билети, съпроводен с приемо-предавателен протокол за конкретната заявка и оригиналния отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за ел.билет;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са оторизиран агент и/или членове на IATA. Участниците декларират членството си в част ІV „Критерии за подбор“, буква А "Годност", т. 2 от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да разполагат със система за управление и проследяване на доставките, която ще прилагат при изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се декларира в част ІV, буква В "Технически и професионални способности", т. 4 от ЕЕДОП.
2. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП.
3.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.6 от ЕЕДОП.
4.: Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Информацията се представя в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от ЕЕДОП.
Документи, с които се доказва изпълнението на критериите за подбор:
- по т.1: Описание на системата за управление и проследяване на доставките;
- по т.2:Списък на услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, с описание на извършените дейности, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на услугите/, независимо дали са публични или частни субекти, заедно с доказателства за извършените услуги;
-по т.3: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена опита, образованието и професионалната компетентност на лицата;
по т.4: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Посочените документи се представят от участника, определен за изпълнител, съгл.чл.67, ал.6 от ЗОП и/или от участниците в хода на процедурата по искане на възложителя, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгл.чл.67, ал.5 от ЗОП.


По т.1: Да работи с Амадеус или с друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети.
По т.2: Участниците трябва да имат изпълнени за последните 3 години до датата на подаване на офертата поне три услуги с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка (осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и застраховки).
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
По т.3. За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури персонал с определена професионална компетентност, както следва: Участникът трябва да разполага с поне 3 лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката (двама, от които за оперативна работа преимуществено по изпълнение предмета на поръчката и един член на ръководния състав, който да отговоря за изпълнение на договора). Двете лица, които ще отговорят за оперативната работа, ще извършват организация и възстановяване на самолетни/ билети, като всяко едно от тях следва да е с висше или средно образование и придобита професионална квалификация в областта на туризма, притежаващи сертификат или друг еквивалентен документ, удостоверяващ IATA квалификация и с поне 3 години опит в областта, а лицето-член на ръководния състав, което ще отговаря за изпълнение на договора, следва да има поне 5 години опит в областта на осигуряването на самолетни билети. Всеки участник може по своя преценка да предложи и по-голям брой лица.
По т.4: За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове, а именно:
Участникът следва да разполага с минимум 2 / две / мобилни телефонни линии, и поне един терминал за резервации на билети с оглед изпълнение на изискването на възложителя за предоставяне на отговор в рамките на 60 минути, както и за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнението им при извънредни обстоятелства, в почивни и празнични дни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации" - част от одобрената документация за обществената поръчка.Във вр.с успешното изпълнение на поръчката, в Техническото си предложение, участниците следва да декларират условията по т.II. - 1, 2, и 3, като за доказване на обст-вото по т.3 следва да представят разпечатка от BSP линк или друг документ, удостоверяващ оторизацията за работа в (BSP) България или в еквивалентна система).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 035-063300
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
772325

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/04/2017 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва