Деловодна информация
00841
П-346 10/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00841-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ковачевци 000386694
Община Ковачевци
село Ковачевци BG414 2450 България
Бойка Лозанова - ВРИД Директор Специализирана администрация +359 886747178
oba_kovachevtsi@abv.bg +359 886747178

Интернет адрес/и

http://kovachevtsi.com

http://kovachevtsi.com/?page_id=9486


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kovachevtsi.com/?page_id=9345
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на общински обекти – по обособени позиции“
45200000      
Строителство

„Ремонт на общински обекти – по обособени позиции“ :
1. Обособена позиция 1 : „Ремонт на покрив на сградата на Общинска администрация с.Ковачевци”;
2. Обособена позиция 2 „Ремонт на покрив на кметство с.Лобош”;
3. Обособена позиция 3 „Изграждане на парапети на рампи за достъп до сградата на Общнска администрация с.Ковачевци”;
4. Обособена позиция 4 „Ремонт площадно пространство с.Ракиловци”;
5. Обособена позиция 5 „Ремонт на Клуб на пенсионера с.Калище”;
6. Обособена позиция 6 „Ремонт на обществена тоалетна с.Сирищник”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
56657      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

1. Обособена позиция 1 : „Ремонт на покрив на сградата на Общинска администрация с.Ковачевци”; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Ковачевци

1 ДЕМОНТАЖ НА УЛУЦИ И ВОДОСТОЧНИ ТРЪБИ М 230,00
2 ДЕМОНТАЖ НА ЧЕЛНИ ДЪСКИ М 130,00
3 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЧЕЛНИ ДЪСКИ ВКЛ. РАКИРАНЕ С ЛАЗУРЕН ЛАК м 130
4 ОБШИВКА УЛАМИ, КОМИНИ И СТРЕХИ м2 40,00
5 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА УЛИЦИ /ТРАПЕЦОВИДНИ/ ОТ ЛАМАРИНА С ЦВЕТНО ПОЛИЕСТЕРНО ПОКРИТИЕ (ЦВЯТ КАФЯВ) м 130
6 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ВОДОСТОЧНИ КАЗАНЧЕТА бр. 8,00
7 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ВОДОСТОЧНИ ТРЪБИ ОТ ПОЦ. ЛАМАРИНА м' 96,00
8 ПОДМАЗВАНЕ НА КОМИНИ И СТРЕХИ м2 42
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
8333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

2. Обособена позиция 2 „Ремонт на покрив на кметство с.Лобош”; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Лобош

1 Демонтажни работи
2 ДЕМОНТАЖ КАПАЦИ НА БИЛО м 68,00
3 ДЕМОНТАЖ КЕРЕМИДИ ОТ ПОКРИВ м2 335,00
4 РАЗВАЛЯНЕ НА ДЪСЧЕНА ОБШИВКА ПО СТРЕХИ м2 78
5 ДЕМОНТАЖ НА УЛУЦИ И ВОДОСТОЧНИ ТРЪБИ м 80
6 Покривни работи
7 ОБШИВКА НА СТРЕХИ С ДЪРВЕНА ЛАМПЕРИЯ ВКЛ. ЛАКИРАНЕ С ЛАЗУРЕН ЛАК м2 78
8 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЧЕЛНИ ДЪСКИ ВКЛ. РАКИРАНЕ С ЛАЗУРЕН ЛАК м 78
9 ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ПОДКЕРЕМИДЕНА МУШАМА НА ТЪКАНА ОСНОВА ВЪРХУ БЕТОН м2 335
10 НАПРАВА НА ДВОЙНА ДЪРВЕНА СКАРА ЗА ЗАКРЕПВАНЕ НА КЕРЕМИДИ ВЪРХУ БЕТОННА ПЛОЧА М2 335
11 ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА КЕРАМИЧНИ КЕРЕМИДИ ТИП РОМЕЙСКИ ВЪРХУ ДЪРВЕНА СКАРА м2 335
12 ДОСТАВКА, МОНТАЖ И ПОДМАЗВАНЕ НА КАПАЦИ ПО БИЛО м' 68
13 Тенекеджийски работи
14 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА УЛИЦИ ОТ ЛАМАРИНА м 80
15 ОБШИВКА УЛАМИ, КОМИНИ И СТРЕХИ м2 30,00
16 ОБШИВКА НА БОРД НА ПОКРИВ ОТ ПОЦ. ЛАМАРИНА М. 35,00
17 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ВОДОСТОЧНИ КАЗАНЧЕТА бр. 12,00
18 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ВОДОСТОЧНИ ТРЪБИ ОТ ПОЦ. ЛАМАРИНА м' 60,00
19 НАПРАВА НА ШАПКИ НА КОМИНИ бр. 4
20 ПОДМАЗВАНЕ НА КОМИНИ И БОРД м2 42
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
23750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

3. Обособена позиция 3 „Изграждане на парапети на рампи за достъп до сградата на Общнска администрация с.Ковачевци”; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Ковачевци

1 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА 2 БР. ПАРАПЕТИ ОТ МЕТАЛНИ ПРОФИЛИ ВЪРХУ РАМПИ ЗА ДОСТЪПНА СРЕДА Н= 1,00м. м2 10,5
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
833      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

4. Обособена позиция 4 „Ремонт площадно пространство с.Ракиловци”; 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Ракиловци

1 ИЗРЯЗВАНЕ, РАЗВАЛЯНЕ И ПОЧИСТВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩА АСФАЛТОВА НАСТИЛКА м2 112
2 ДОСТАВКА И РАЗТИЛЯНЕ НА ХУМУСНА ПОЧВА ЗА ГРАДИНКИ м3 3,2
3 ЗАСАЖНАДЕ НА ТРЕВНИ СМЕСИ М2 15,7
4 ЗАСАЖНАДЕ НА ЦВЕТЯ бр. 20
5 ИЗКОП НА ЗЕМНИ МАСИ - 0,15 м3 16,2
6 НАСИП С ТРОШЕНО КАМЕННА НАСТИЛКА - 0,15М. м3 16,2
7 ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ВИДИМИ БЕТОНОВИ БОРДЮРИ 8/20 м 53
8 НАПРАВА ПАВАЖНА НАСТИЛКА С УНИ ПАВЕТА ВКЛ. НАПРАВА НА ПОДЛОЖКА ОТ ПЯСЪК И ТРАМБОВАНЕ м2 122
9 ПОВДИГАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩА ДЪЖДОВНА ШАХТА бр. 1
10 ИЗМАЗВАНЕ НА СЪЩЕСТВАВАЩА ПОДПОРНА СТЕНА м2 35
11 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ПЕЙКИ бр. 4
12 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КАШПИ бр. 2
13 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ПАРАПЕТ ОТ МЕТАЛНИ ПРОФИЛИ Н ~1,00М. М2 27
14 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ТЕНТА С РАЗМЕРИ 3,00/4,00 бр 1
ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КОМБИНИРАНО ДЕТСКО РАЗВЛЕКАТЕЛНО СЪОРЪЖЕНИЕ С ОСНОВНИ ВОДОВЕ ЗАНИМАНИЯ - КАТЕРЕНЕ, ПЪРЗАЛЯНЕ, ЛЮЛЕЕНЕ, РАВНОВЕСИЕ, ВЪРЗАС.ГРУПА 3 - 12 БР. 1
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
14166      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 5 „Ремонт на Клуб на пенсионера с.Калище”; 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Калище

1 ДЕМОНТАЖ НА ПРОЗОРЦИ БР. 6,00
2 ДЕМОНТАЖ НА ВРАТА БР. 1,00
3 ОБРЪЩАНЕ НА ВРАТИ И ПРОЗОРЦИ М 53,00
4 ИЗБИВАНЕ НА ОТВОР ЗА ВРАТА 2,00М. 0,9М. М2 1,80
5 ШПАКЛОВКА, ГРУНД, 2 РЪЦЕ, БЯЛ. ЛАТЕКС ПО СТЕНИ И ТАВАН М2 94
6 ПОДМЯНА НА ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ 2,5 М 22
7 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОСВЕТИТЕЛНИ ТЕЛА ЛУМИНИСЦЕНТНИ 3 Х36 БР. 3
8 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ЗА КЛЮЧОВЕ ЗА ОСВЕТИТЕЛНИ ТЕЛА БР. 2
9 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЕЛ. КОНТАКТИ 2,5 БР. 3
10 ДОСТАВКА И ПОЛАГЕН НА ГРАНИТОГРЕС ЗА ПОД ВКЛ. НАПРАВА НА ПОДОВА ЗАМАСКА м2 40
11 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ПРОЗОРЦИ PVC НЕОТВАРЯЕМИ 2,10М./ 1,40М БР. 2
12 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ПРОЗОРЕЦ PVC НЕОТВАРЯЕМ 2,10М./ 1,25М БР. 1
13 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ПРОЗОРЦИ PVC 2,10/1,40м. С ЕДНО ОТВАРЯЕМО КРИЛО БР. 3
14 ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ВХОДНА ВРАТА 2,00М. /0,90М. БР. 2
РЕМОНТ НА ТОАЛЕТНА КЪМ ПЕНСИОНЕРСКИ КЛУБ С. КАЛИЩЕ
№ Наименование на строително-ремонтните работи мярка Количество
1 Разбиване и демонтаж на фаянсови плочки по стени и под м2 30
2 Нотаварване и извозване на строителни отпадъци м3 1,2
3 Доставка и монтаж на спирателин кран Ф20 бр. 2
4 Доставка и монтаж на висящ кран тоалетна мивка бр. 1
5 Подмяна на водпроводна мрежа студена вода ф 20 РР (включва и фасонни части) м. 6
6 Подмяна канализациона мрежа Ф160 м. 5
7 Д-ка и м-ж на PVC Ф50 м 5
8 Д-ка и м-ж на фаянсови плочки за стени м? 16
9 Доставка и монтаж на моноблок бр. 1
10 Доставка и монтаж на подови сифони (месинг) бр 2
11 Д-ка и м-ж на теракот плочки за под вкл. Направа на подова замаска м? 2,5
12 Демонтаж на врати бр. 2
13 Доставка и монтаж на врати бр. 2
14 Демонтаж на прозорец бр. 1
15 Обръщане на врати и прозорци м. 13,2
16 монтаж на прозорец отворияем бр. 1
17 Доставка и монтаж осветителни тела с датчик за движение бр. 2
18 Подмяна на ел. инсталация 1.5 м 5
19 Д-ка и м-ж на мивка и сифон бр 1
20 Грундиране с бетон контакт, шпакловка с теракол, 2 ръце, грунд, бял латекс м? 14
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция 6 „Ремонт на обществена тоалетна с.Сирищник” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с.Сирищник

1 Демнотаж на метална конструкция м2 16
2 Направа на нова метална конструкция от L метални профили 0,35/0,35 м 34
3 Доставка и монтаж на ЛТ ламарина - 1,00мм. Върху метална нокструкция м2 5
4 Облицоване на метална конструкция с черна ламарина с дебелина 2,00мм м2 10
5 изработване и монтаж на метална врата 2,00/0,9 от метални профили и черна ламарина с дебелина 2,00мм. с резе бр. 2
6 Възстановяване на стоманобетон. плоча и стъпало м3 0,5
7 Грундиране на облицованата матална конструкция 2 ръце м? 32
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2075      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя за пета категория строежи, съгласно ЗУТ, а чуждестранни лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка в която са установени.
Изискването се отнася и за членовете на обединение, което ще изпълнява строителството.
Доказване : При подаване на офертата участникът декларира съответствието с критериите за подбор чрез предоставяне на единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/, попълнен в съответната част. На основание чл.67, ал.5 възложителят изисква от участниците да представят заверено копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна към датата на подаване на офертата застраховка по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката.
Доказване : При подаване на офертата участникът декларира съответствието с критериите за подбор чрез предоставяне на единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/, попълнен в съответната част. На основание чл.67, ал.5 възложителят изисква от участниците да представят заверено копие от застраховката по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата да има изпълнено строителство идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под строителство идентично или сходно с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство при което е изпълнявано СМР или СРР - рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на както следва, по обособени позиции,:
1. За Обособена позиция 1 : „Ремонт на покрив на сградата на Общинска администрация с.Ковачевци” – на покриви и покривни конструкции;
2. За Обособена позиция 2 „Ремонт на покрив на кметство с.Лобош” – на покриви и покривни конструкции;
3. За Обособена позиция 3 „Изграждане на парапети на рампи за достъп до сградата на Общнска администрация с.Ковачевци” – на осигуряване на достъп за хора с увреждания;
4. За Обособена позиция 4 „Ремонт площадно пространство с.Ракиловци” – площади и площадни пространства, паркове, зони за релакс, отдих и спорт;
5. За Обособена позиция 5 „Ремонт на Клуб на пенсионера с.Калище” – на сгради и помещения;
6. За Обособена позиция 6 „Ремонт на обществена тоалетна с.Сирищник” – на сгради и помещения;
Доказване : При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП в съответната част. На основание чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят изисква участниците документи, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, а именно :
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Ковачевци

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на ръзложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва