Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-32 24/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/02/2017 (дд/мм/гггг)
00193-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова - юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

http://zop.tu-sofia.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/preview/114
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на оборудване за учебни зали по проект „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за ..... продължава в VI.3) Допълнителна информация
30200000      
Доставки

Настоящата поръчка е за избор на изпълнител за доставка и инсталиране на оборудване за учебни зали по проект „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“.
Целта е въвеждане на високотехнологични средства за обучение: компютъризирани работни места, свързани във високоскоростни комуникационни мрежи за достъп до учебни материали и цифрово съдържание, иновативни устройства и системи за презентиране на технологии в реално време, съвременни мултимедийни комуникационни и роботизирани комплекси.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
619920      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

“Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на високотехнологично оборудване за интерактивно и дистанционно обучение” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32322000      
32321300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, Технически университет - София, учебен блок 1 и учебен блок 3

Интерактивна дъска (комплект)-11бр.
Телеконферентен робот-6бр.
Развойна платформа за изграждане на хардуерни и софтуерни системи за интелигентно управление-60бр.
Маса за презентация (Android)-1бр.
Маса за презентация (Windows и Autocad Support)-1бр.
Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на договора, започва да тече след писмена заявка от Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
121860      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1" по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Изграждане на компютърна мрежа и център за съхранение на учебни материали за електронно и дистанционно обучение“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32410000      
32420000      
32421000      
32422000      
48821000      
30233141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, Технически университет - София, учебен блок 1 и учебен блок 3

Изграждането на LAN мрежа 100 работни места в учебен блок 1 на ТУ-София (зала 1152) и свързването й към съществуващата университетска компютърната мрежа (УКМ).
Изграждане на LAN мрежа 30 работни места в учебен блок 3 на ТУ-София (лаборатории 3310, 3423, 3527, 3603, 3605, 3610 и 3621) и свързването й към съществуващата университетска компютърната мрежа (УКМ).
Изграждане на център за съхранение на учебни материали за електронно и дистанционно обучение.
За изготвяне на офертата всеки участник може да направи предварителен оглед на блок 3 и блок 1, който да се извърши след съгласуване и след подадена заявка на телефон: 088 214 2544, факс: 02 868 3215, електронна поща: zop@tu-sofia.bg, лице за контакт: Ралица Пейчева. Достъпът до сградите е допустим само при осигуряване на придружаващо техническо лице, определено от Възложителя. Срокът за извършване на огледи на сградата започва да тече от деня на публикуване на обявление и решение за поръчката в АОП и приключва в крайния срок за представяне на офертите, посочен в обявлението на поръчката.
Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на договора, започва да тече след писмена заявка от Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
158620      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1" по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

“Доставка на компютърни конфигурации” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
30213100      
30213200      
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, Технически университет - София, учебен блок 1 и учебен блок 3

Стационарни работни места за обучение-150бр.
Преносими компютри за обучение -40бр.
Мобилни устройства за обучение - 60бр
Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на договора, започва да тече след писмена заявка от Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
330000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1" по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

“Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на лазерна система за рязане и 3D принтери” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42610000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Климент Охридски" № 8, Технически университет - София, учебен блок 1 и учебен блок 3

Лазерна система за изрязване-1бр
3D принтер 1 - 1 бр
3D принтер 2 -1 бр.
Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на договора, започва да тече след писмена заявка от Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9440      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

Проект BG16RFOP001-3.003-0012-С01 „Подобряване качеството на образователната среда в ТУ-София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1" по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да има опит в областта на предмета на обособената позиция.
2.Участниците трябва да прилагат системи управление на качество в областта на доставките, сходни с предмета на обособената позиция.
3.За изпълнение на Обособена позиция № 2, участникът да разполага с екип с подходяща квалификация и опит, за да се гарантира успешното изпълнение на обособената позиция.


1.Участникът да има опит в областта на предмета на обособената позиция, както следва:
-За обособена позиция № 1 - Участниците трябва да са изпълнили най-малко 1 (една) доставка с предмет и обем идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция – през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
“Доставка с предмет и обем идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция – е доставка и монтаж на оборудване за интерактивно и/или дистанционно обучение”
-За обособена позиция № 2 - Участникът да има опит в областта на предмета на обособената позиция. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет и обем, идентична или сходна с тази на обособената позиция. Под идентична или сходна с предмета на обособената позиция се разбира дейност, свързана с доставка на оборудване (сървъри и/или дискови масиви и/или непрекъсваеми токозахранващи устройства) и изграждане на мрежа, включително структурно кабелна система, отговаряща на техническите изисквания от Техническата спецификация.
-За обособена позиция № 3 - Участниците трябва да са изпълнили най-малко 1 (една) доставка с предмет и обем идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция – през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
“Доставка с предмет и обем идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция – е доставка на компютърно оборудване.“
2. За всяка обособена позиция участниците трябва да прилагат системи управление на качество в областта на доставките, сходни с предмета на обособената позиция, в съответствие със следните стандарти БДС ЕN ISO 9001:2008 или БДС ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен.
3.За изпълнение на Обособена позиция № 2, участникът да разполага с екип с подходяща квалификация и опит, за да се гарантира успешното изпълнение на обособената позиция, както следва:
Минимално ниво:
• Експерт СКС (структурно-кабелна система) – минимум двама експерти с висше образование в областта на информационните технологии и/или техническите науки; поне 5 (пет) години професионален опит в работа с изграждане на компютърни и структурно кабелни системи; да е участвал в поне 1 (един) успешно приключен проект за изграждане на компютърни и структурно кабелни системи;
• Експерт хардуерни ИТ инфраструктури – минимум един експерт с висше образование в областта на информационните технологии и/или техническите науки, който да е сертифициран за монтаж, инсталация и конфигурация на предложените от участника сървъри и дисков масив; поне 5 (пет) години професионален опит във внедряване и поддръжка на информационни инфраструктури; да е участвал в поне 1 (един) успешно приключен проект по внедряване и поддръжка на информационни инфраструктури.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора, в една от следните форми:
?парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя:
Банка: БНБ
Банков код (BIC): BNBGBGSD
Банкова сметка (IBAN):BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01
?банкова гаранция;
?застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато изпълнителят е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор, като 1% от нея обезпечава гаранционната поддръжка.
Изпълнението на дейностите по договора започва след писмена заявка от Възложителя.Плащането на цената на договора се извършва при условията, посочени в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Климент Охридски № 8, учебен блок № 1, етаж 2, Заседателна зала на Академичния съвет.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от II.1.1) "...водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1".
Оферти могат да бъдат подавани за една, няколко или всички обос. позиции.
В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 ЗОП.
Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
•участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП;
•участник,който е предложил цена за изпълнение на обос.позиция,по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на об.позиция;
•участник,който е представил Техническо предложение за изпълнение на об.позиция,което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по об.позиция;
•участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от този закон.
Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
Документи за доказване съответствието с критериите за подбор:
Участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствието с изискванията за подбор, поставени от възложителя и оповестени в Обявлението посредством попълване на съответните полета от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Комисията може да изисква следните документите за доказване на съответствието с критериите за подбор:
За изискването по т.1 от Раздел III.1.3) от Обявлението- списък на доставките (а за обос.позиция 2 и услугите), които са идентични или сходни с предмета на обос. позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (а за обос.позиция 2 и услуга);
За изискването по т.2 от Раздел III.1.3) от Обявлението копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
За изискването по т. 3 от Раздел III.1.3) от Обявлението – списък на персонала (експертите), които ще участват в изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя на Възложителя изисква актуални документи по т. 1-3 по-горе.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва