Деловодна информация
00530
Е-12-00-8#1 17/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
17/01/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
З. Ангелов +359 298593566
z.angelov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3181


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3181
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Прeдоставяне право на ползване на софтуерен продукт за ръководене на лоби бар, ресторант и рецепция в учебните центрове на НАП Банкя и Боровeц
48517000      
Доставки

1.1.Предоставяне на право на ползване на софтуерен продукт за 9 бр. компютърни кофигурации до изтичане на 48 м. срок за гаранционна поддръжка - 5 бр. за УЦ на НАП Банкя и 4 бр. за УЦ на НАП Боровец;
1.2.Предоставяне без допълнително заплащане на необходимото оборудване за работа на продукта;
1.3.Инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на софтуерния продукт за съответния брой компютърни конфигурации и необходимото оборудване, вкл. изграждане на защитена безжична мрежа, осигуряваща свързаност м/у работните станции в съответния учебен център и необходимото оборудване;
1.4.Обучение на 18 служители (крайни потребители) на възложителя;
1.5.Гаранционна поддръжка без допълнително заплащане за период от 48 м. на софтуерния продукт и предоставеното необходимо оборудване (технически средства).
2.Срок за инсталация, внедряване и пуск. в експлоатация на софтуерния продукт, доставка на необх. оборудване и за обуч. на служители на възложителя - 10 дни.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
36000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Град Банкя, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №31, УЦ на НАП Банкя, и „К.К. Боровец“, УЦ на НАП Боровец

1. Предметът на обществената поръчка е: „Предоставяне право на ползване на софтуерен продукт за ръководене на лоби бар, ресторант и рецепция в учебните центрове на НАП Банкя и Боровeц”, което включва:
1.1. Предоставяне на право на ползване на софтуерния продукт за 9 броя компютърни кофигурации до изтичане на 48 месечния срок за гаранционна поддръжка, от които 5 броя за УЦ на НАП Банкя и 4 броя за УЦ на НАП Боровец;
1.2. Предоставяне без допълнително заплащане на необходимото оборудване за работа на продукта;
1.3. Инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на софтуерния продукт за съответния брой компютърни конфигурации и необходимото оборудване, включително изграждане на защитена безжична мрежа, осигуряваща свързаност между работните станции в съответния учебен център и необходимото оборудване;
1.4. Обучение на 18 служители (крайни потребители) на възложителя за работа с продукта и оборудването - еднодневно обучение на местата за доставка и инсталация;
1.5. Гаранционна поддръжка без допълнително заплащане за период от 48 месеца на софтуерния продукт и предоставеното за ползване необходимо оборудване (технически средства), считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на софтуерния продукт, доставка на необходимото оборудване и за обучение на служители на възложителя за работа с продукта и оборудването.
2. Срок за инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на софтуерния продукт, доставка на необходимото оборудване и за обучение на служители на възложителя за работа с продукта и оборудването – 10 (десет) дни, считано от датата на сключване на договора.
3. Доставката и гаранционната поддръжка се извършват в гр. Банкя, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №31, УЦ на НАП Банкя, и „К.К. Боровец“, УЦ на НАП Боровец.
4. Избраният за изпълнител осигурява без допълнително заплащане, предоставяне за ползване на необходимото оборудване за използване на софтуерния продукт за автоматизиране на продажбите за работа на рецепция, лоби бар и ресторант от служителите на учебните центрове на НАП Банкя и Боровeц. Необходимото оборудване включва:
4.1. Тъч - скрийн монитори – 3 бр. /от които 2 броя за УЦ на НАП Банкя и 1 брой за УЦ на НАП Боровец/ със следните минимални характеристики: монитор 17'-20', раделителна способност min 1280x720 dpi;
4.2. Преносими устройства от тип „таблет” – 4 бр. /от които 2 броя за УЦ на НАП Банкя и 2 броя за УЦ на НАП Боровец/ със следните минимални характеристики: размер на екрана 7-10'', процесор min 1.6 GHz, памет min 1GB RAM;
4.3. Изградена защитена безжична мрежа, осигуряваща свързаност между работните станции, мобилните устройства, принтери и софтуерния продукт за автоматизиране на продажбите за работа на рецепция, ресторант и лоби бар;
4.4. Отдалечени кухненски принтери за отпечатване на поръчките в студена кухня, топла кухня и мокър бар – 5 броя /от които 3 броя за УЦ на НАП Банкя и 2 броя за УЦ на НАП Боровец/.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
49

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката включва срок за инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на софтуерния продукт, доставка на необходимото оборудване и за обучение на служители на възложителя за работа с продукта и оборудването - 10 дни от датата на сключване на договора, и срок за гаранционна поддръжка от 48 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не

Не
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. На основание чл. 111, ал. 10 от ЗОП, гаранцията за изпълнение ще бъде освобождавана на части, както следва: 60% - след извършване на доставката, инсталация, внедряване и пускане в експлоатация на продукта, предоставено право на ползването му за съответния брой компютърни конфигурации, доставка на необходимото оборудване и обучение на служители на възложителя за работа с продукта и оборудването, и 40% - след изтичане на срока за гаранционната поддръжка.
Определеният изпълнител следва да притежава правото да предоставя и поддържа софтуерния продукт, който предлага.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/02/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административна сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Към техническото си предложение участникът следва да представи:
1. Oписание на предлагания софтуерен продукт и технически средства с посочване на произход, характеристики и др., съгласно изискванията на възложителя;
2. Декларация относно собствеността на предоставеното оборудване (технически средства).
При сключване на договора изпълнителят следва да представи съответен документ, удостоверяващ правото му да предоставя и поддържа софтуерния продукт, който предлага.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 36 000.00 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащанията ще се извършват от УЦ на НАП Банкя, съответно от УЦ на НАП Боровец, по посочена от изпълнителя банкова сметка, на 16 равни тримесечни вноски, съгласно ценовото предложение на изпълнителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва