Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Бургас
686-381 29/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0151 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Бургас 1310631880024
ул. Цар Петър, № 5 Б
Бургас BG34 8000 България
В. Маринова +359 056878140
v.marinova@ro02.nra.bg +359 056878162

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3169


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3169
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за УБ гр. Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол
39830000      
Доставки

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за УБ гр. Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол, обособена в 2 отделни позиции, както следва:
1.Обособена позиция 1 - Доставка на хигиенни продукти, почистващи и полиращи продукти за ТД на НАП Бургас в УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол;
2. Обособена позиция 2 - Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол.
3. Обособена позиция 3 - Доставка на помощни материали за хигиенни нужди за ТД на НАП Бургас, УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол.
Доставките се доставят по заявка. Техническите характеристики на отделните артикули са подробно описани в таблици към Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Доставките се извършват до адресите на териториалните структури на НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи и полиращи продукти за ТД на НАП Бургас, УБ гр. Поморие 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Поморие, ул. Пазарна, № 2, гр. Сливен, ул. Ген. Столипин, № 19, гр. Ямбол, ул. Търговска, № 2 и ул. Кабиле, № 1

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи и полиращи продукти за УБ гр. Поморие. Поръчката е в изпълнение на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки за периода 2012-2014 г., публикуван в сайта на Агенция за обществени поръчки www.aop.bg,, като попада в продуктова група „Почистващи продукти и услуги за почистване”. Основните зелени критерии, които Европейската комисия е разработила, представляват препоръки за природосъобразност, заимствани от екомаркировката на ЕС за почистващи продукти. Всички продукти носещи екомаркировка тип І на ЕС се считат за съответстващи.
За продукти без екомаркировка от тип І, участниците трябва да удостоверят съответствието им с техническата спецификации въз основа на съответната документация, придружаваща офертата им, например техническото досие на производителя ( информационен фиш за съставките, информационен лист за безопасност, етикет на продукта с изброени съставки и др. подобни) или протокол от изпитване от признат орган.
Поръчката по обособената позиция се възлага по чл. 12 от ЗОП.
Периодичната доставка се извършва както следва:
- Периодичните доставки се осъществяват по изрична заявка, по телефон, факс или на електронна поща, в срок от 5 / пет / дни считано от датата на получаването й от изпълнителя на посочения телефон, факс и / или електронен адрес, посочен от изпълнителя.
- Заявките се подават от определените в договора отговорници от страна на възложителя, като се посочват вида и количеството на артикулите, както и структурата, от която са подадени.
- Предлаганите от участника артикули трябва да отговарят на изискванията, посочени от възложителя.
- Изпълнителят осигурява необходимия транспорт и разтоварване франко обекта, като разходите за това са включени в оферираната цена на отделните артикули.
- За всяка доставка се подписва двустранен протокол.
- Възложителят уведомява писмено в 3 / три / дневен срок от узнаването за дефекти на доставената стока, а изпълнителят ги отстранява в 5 / пет / дневен срок за своя сметка като подменя некачествената стока.
- Участникът представя документи, / сертификати /, доказващи качеството и произхода на предлаганите препарати, които следва да отговарят на изискванията за качество и безопасност при употребата им съгласно изискванията за зелени поръчки и приетите стандарти в Република България.
- Участникът декларира, че ще покрие риска от доказани евентуални вреди произтекли за възложителя от доставена некачествена стока.
Обектът на поръчката включва следните артикули 1.1.Почиств. и саниращ препарат за санитарен фаянс и теракота в разфасовка туба, 1 л. - 335 бр.,1.2. Обезмаслител в разфасовка - 500 мл. - 10 л., 2.1. Почистващ препарат за тоалетна чиния, разфасовка 1 л. - 180 л., 3.1. Препарат за почистване на прозорци, разфасовка 500 мл. - 140 л.,4.1. Препарат за миене на съдове, разфасовка 1 л. -80 л., 4.2. Препарат за миене на съдове, разфасовка 1 л. - 130 л.,5.1. Прах за пране на бельо - 5 кг. - 20 бр., 6.1. Хотелски сапун, 10 г. - 1200 бр.,6.2. Парцал за подсушаване и полиране - 5 бр. , 6.3. Препарат за отпушване на канали, разфасовка 1 л. - 55 л., 6.4. Препарат за почистване на ламинат и дърво, разфасовка 1 л. - 135 л., 6.5. Кърпи за почистване на влага - 60 опаковки, 6.6. Микрофибърни кърпи - 60 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

II.2) Описание 1

Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342
BG343
BG341

гр. Сливен, ул. Генерал Столипин, № 19, гр. Ямбол, ул. Търговска, № 2 и ул. Кабиле, № 1, гр. Поморие, ул. Пазарна, № 2
гр. Ямбол, ул. Търговска, № 2 и ул. Кабиле, № 1

Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол.
Периодичната доставка се извършва както следва:
- Периодичните доставки се осъществяват по изрична заявка, по телефон, факс или на електронна поща, в срок от 5 / пет / дни считано от датата на получаването й от изпълнителя на посочения телефон, факс и / или електронен адрес, посочен от изпълнителя.
- Заявките се подават от определените в договора отговорници от страна на възложителя, като се посочват вида и количеството на артикулите, както и структурата, от която са подадени.
- Предлаганите от участника артикули трябва да отговарят на изискванията, посочени от възложителя.
- Изпълнителят осигурява необходимия транспорт и разтоварване франко обекта, като разходите за това са включени в оферираната цена на отделните артикули.
- За всяка доставка се подписва двустранен протокол.
- Възложителят уведомява писмено в 3 / три / дневен срок от узнаването за дефекти на доставената стока, а изпълнителят ги отстранява в 5 / пет / дневен срок за своя сметка като подменя некачествената стока.
Обектът на поръчката включва следните артикули: 1. Чували за смет - 130 л. - 150 бр. ролки, 2.Чували за смет - 80 л. - 400 бр. ролки, 3. Чували за смет - 35 л. - 155 бр. ролки, 4. Чували за смет - 20 л. - 450 бр. ролки, 5. Чували дебели - 1280 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

II.2) Описание 1

Доставка на материали за хигиенни нужди за ТД на НАП Бургас, УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342
BG341
BG343

гр. Сливен, ул. Генерал Столипин, № 19, гр. Ямбол, ул. Търговска, № 2 и ул. Кабиле, № 1, гр. Поморие, ул. Пазарна, № 2

Доставка на материали за хигиенни нужди за УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол.
Периодичната доставка се извършва както следва:
- Периодичните доставки се осъществяват по изрична заявка, по телефон, факс или на електронна поща, в срок от 5 / пет / дни считано от датата на получаването й от изпълнителя на посочения телефон, факс и / или електронен адрес, посочен от изпълнителя.
- Заявките се подават от определените в договора отговорници от страна на възложителя, като се посочват вида и количеството на артикулите, както и структурата, от която са подадени.
- Предлаганите от участника артикули трябва да отговарят на изискванията, посочени от възложителя.
- Изпълнителят осигурява необходимия транспорт и разтоварване франко обекта, като разходите за това са включени в оферираната цена на отделните артикули.
- За всяка доставка се подписва двустранен протокол.
- Възложителят уведомява писмено в 3 / три / дневен срок от узнаването за дефекти на доставената стока, а изпълнителят ги отстранява в 5 / пет / дневен срок за своя сметка като подменя некачествената стока.
Обектът на поръчката включва: 1. Гъби домакински - 120 бр., 2. Четки за миене на баня - 13 бр., 3. Стирка с дълги конци - 220 бр., 4. Дръжки за стирки, никелови - 30 бр., 5. Санитарни ленти, хартиени - 100бр., 6. Тоалетна хартия - 800 пакета, 7. Кошче за смет с педал - 27 бр., 8. Четка за тоалетна с поставка - 30 бр., 9. Лопата за смет - 3 бр., 10. Ръкавици за еднократно ползване - 8 пакета, 11. Дезинфекционен разтвор - 300 л., 12. Дезодорант за тоалетни чинии - 130 бр., 13. Препарат за избелване и дезинфекция - 120 л., 14. Течен сапун - 140 л., 15. Препарат за почистване на скари - 10 л.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на доставките, който да е придружен от доказателства за изпълнение по всяка от включените в него доставка.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Критериите за подбор относно техническите и професионални способности се отнасят до трите обособени позиции.


- да е изпълнил доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателство за извършените доставки. За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на доставките, който да е придружен от доказателства за изпълнение по всяка от включените в него доставка.
Мотиви за поставяне на изискването: изискването се налага за да се докаже основната дейност на участника.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му, в размер на:
1. За обособена позиция 1 - до 2 % за лица по чл. 12, ал. 1 от ЗОП или до 5% от стойността на договора без ДДС за други заинтересовани лица;
2. За обособена позиция 2 -до 2 % за лица по чл. 12, ал. 1 от ЗОП или до 5% от стойността на договора без ДДС за други заинтересовани лица;
3. За обособена позиция 3 - до 5% от стойността на договора без ДДС
Гаранцията се представя по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713167

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б, ет. 4, ст. 6

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и / или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп в сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице, освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента чрез регламентираните в Закона срещу изпиране на пари и Правилника за неговото прилагане /ППЗМИП / способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката, не следва да надвишава посочената от възложителя максимално допустима стойност, съответно 2 600,00 лв. за първа обособена позиция, 2 300, 00 лв. за втора обособена позиция и и 7 800,00 лв. за трета обособена позиция. В противен случай, участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащането се извършва в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи съответствието на доставените стоки с изискванията.
Националната агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да се намери на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, Профил на купувача, не по-късно от публикуване на Обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва