Деловодна информация
00530Национална агенци яза приходите, Териториална дирекция Варна
33914-13 23/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0150 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG3 9002 България
Н. Няголова +359 52360426
n.nyagolova@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3164
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Дост-а и монтаж на офис обз-не за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обсл-е: С-ра, Т-ще, Шумен, дир-я ОДОП Варна и с-р „Оп. д-ти“ гр.Варна, о-л „Оп. д-ти“ към дир-я „Фиск. кон-л“ при ЦУ на НАП
39130000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Силистра, Търговище, Шумен при ТД на НАП Варна, дирекция ОДОП Варна и сектор „Оперативни дейности“ гр. Варна, отдел „Оперативни дейности“ към дирекция „Фискален контрол“ при ЦУ на НАП, периодично, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване, съдържаща вид, характеристики и количества от артикулите, цени и място на доставката.
Предметът на поръчката включва:
1. Доставка до работни помещения, находящи се в административните сгради на ТД на НАП Варна, дирекция ОДОП Варна, сектор „Оперативни дейности“ гр. Варна, отдел „Оперативни дейности“ към дирекция „Фискален контрол“ при ЦУ на НАП и офиси за обслужване: Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна;
2. Разтоварване в съответното работно помещение;
3. Монтаж в съответното работно помещение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, бул. „Осми приморски полк” № 128; гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1; гр. Шумен, ул. ”Адам Мицкевич” № 1

Предметът на поръчката обхваща доставка до работни помещения на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Силистра, Търговище и Шумен и монтаж на офис обзавеждане. Офис обзавеждането е подробно описано по видове, размери, характеристики и прогнозни количества в техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 21000 лв. без ДДС.
Участник, предложил обща стойност за доставка и монтаж на офис обзавеждане, по-висока от максимално допустимата в размер на 21 000 лв. (двадесет и една хиляди лева) без ДДС, се отстранява от процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
Всяка конкретна доставка и монтаж на офис обзавеждането се извършват в срок съобразно техническото предложение на определения за изпълнител, считано от датата на получаване на заявката от изпълнителя. Гаранционният срок на доставените и монтирани изделия е съобразно техническото предложение на избрания изпълнител, не по-кратък от 24 /двадесет и четири/ месеца. Срокът започва да тече от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за осъществена доставка и монтаж в съответното помещение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката, Възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя. Възложителят не дължи неустойки, в случай, че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има изпълнени доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години до датата на подаване на офертата, и да посочи стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителят приема изпълнението на дейности по извършване на доставка и монтаж на офис обзавеждане.
Забележка: „Изпълнена“ е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
За доказване на съответствието по т. 1, в част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/, участниците следва да посочат информация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Информацията следва да съдържа доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. Информацията следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти/, доказателство/№, дата на референция/препоръка.
2. Участникът следва да представи валиден сертификат за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, издаден съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или други доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, отговарящ на предмета на настоящата поръчка.
За доказване на съответствието по т. 2, в част IV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акретитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт ISO 9001:2008.
3.1. В случай, че участникът е производител на предлаганите от него мебели, същият следва да представи валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или такава система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или други доказателства, удостоверяващи съответствието на стоките с посочените стандарти или прилагането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда.
3.2. В случай, че участникът не е производител на предлаганите от него мебели, същият следва да представи доказателства, удостоверяващи съответствието на стоките с посочените стандарти /ISO 14001:2004 или EMAS/, или прилагането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда.
За доказване на съответствието по т. 3.1, т. 3.2, в част IV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или такава система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или информация относно съответствието на стоките с посочените стандарти или прилагането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда.


1. Участникът следва да има изпълнени поне 3 /три/ доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за извършване на дейности по доставка и монтаж на офис обзавеждане през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3.1. В случай, че участникът е производител на предлаганите от него мебели, същият следва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или такава система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или да прилага еквивалентни мерки.
3.2. В случай, че участникът не е производител, предлаганите от него мебели следва да са произведени в съответствие със стандарт ISO 14001:2004 или система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или да прилага еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от максимално допустимата му стойност без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713167

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/02/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирали обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
2. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 21 000 лв. /двадесет и една хиляди лева/ без ДДС, съответно 25 200 лв. /двадесет и пет хиляди и двеста лева/ с ДДС.
3. Условия и начин на плащане:
Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемо-предавателен протокол за всяка направена доставка и монтаж по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнението на договора за съответната дирекция/съответния офис за обслужване. Протоколът се подписва от определения отговорник по изпълнението на договора и задължително и от МОЛ. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Варна и се подписва от определения отговорник по изпълнение на договора.
4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет страницата на Възложителя: www.nap.bg раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва