Деловодна информация
00530ТД на НАП София
429-233#1 22/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0148 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Биляна Пешева; Емилия Игнатова +359 298593766/+359 298593715
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29862061

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3163


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3163
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София”
39130000      
Доставки

Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
39122100      
39156000      
39112000      
39153000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, София област, гр. Перник, гр. Кюстендил, гр. Благоевград.

Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер на 40 000,00 (четиридесет хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да притежават професионална компетентност и опит по предмета на поръчката.
2. Участниците следва да притежават валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, по стандарта EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка, който е издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция «Българска служба по акредитация» или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, както и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 64, ал. 5 от ЗОП).
3. Участниците следва да представят валиден сертификат на производителя на мебелите – обект на настоящата поръчка за внедрена система за управление на околната среда в съответствие с ISO 14001:2004 или еквивалентен.
Участниците в поръчката по обособена позиция № 2 следва да представят каталог със снимков материал на предлаганите артикули и почистващи препарати, придружен с подробно техническо описание за всеки един от тях или се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.11 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.


1. За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на доставките, следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, стойност без ДДС, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти.
Забележка: „изпълнена“ е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване на въведена система за управление на качеството, по стандарта EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, в областта попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка, участниците следва да представят заверено копие от сертификата или в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията, да посочат органа или службата, издаващи документа.
3. За доказване на въведена система за управление на околната среда, по стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, в областта попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка, участниците следва да представят заверено копие от сертификата или в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията, да посочат органа или службата, издаващи документа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договорите, определените изпълнители представят гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3 % от стойността на договорите по съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Заплащането на доставеното по конкретната заявка гориво ще се извършва по договорните единични (доставни) цени по банков път, в срок до 30 работни дни от представянето на координатора по договора от страна на ТД на НАП София на следните документи:
- Копие от заявката за конкретната доставка;
- Оригинална фактура;
- Оригинален двустранен приемо-предавателен протокол.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП София предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на изпращана на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва