Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП- Пловдив
РД-44-30#2 19/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
19/12/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0145 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4004 България
А.Илиева +359 032935744
ginka.ivanova@ro16.nra.bg +359 032679757

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3157


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3157
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодични доставки на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й” разделена на две обособени позиции
30125100      
Доставки

Обществената поръчка е с предмет „Периодични доставки на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й” необходими за протичане на работния процес в ТД на НАП Пловдив, разделена в две обособени позиции, както следва:
1. „Периодични доставки на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства с марката Хюлет Пакард (HP)" - 318 бр. за 10 модела копирни и печатащи устройства с прогнозна стойност 47 300 лева без ДДС;
2.„Периодични доставки на оригинални тонер касети и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки" - 174 бр. тонери за 6 модела копирни и печатащи устройства с марки Brother, Xerox, Lexmark, Samsung, Canon и 3 бр. барабанни модули за копирно и печатащо устройство с марката Lexmark с прогнозна стойност 32 700 лева без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Периодични доставки на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства с марката Хюлет Пакард (HP)" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG344
BG422
BG425
BG424
BG423

гр. Пловдив,ул. „Скопие” № 106; гр. Ст. Загора,ул. "Кенали" № 1; гр. Хасково,пл. "Свобода" № 2; гр. Кърджали,ул. "Деспот Слав"№1; гр. Смолян, бул."България"№ 12, ет. V; гр. Пазарджик, бул.България №41

Периодични доставки на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства с марката Хюлет Пакард(HP) - 318 бр. тонер касети за 10 модела копирни и печатащи устройства с марката Хюлет Пакард(HP) и прогнозна стойност 47 300 лева без ДДС;
Касетите с тонер са индивидуализирани по видове, параметри и прогнозни количества в техническата спецификация, приложена към документацията.Участниците следва да предлагат оригинални консумативи със същите продуктови номера като тези, посочени от Възложителя в техническата спецификация, включително да съответстват на посочения модел копирни и печатащи устройства с марка Хюлет Пакард (HP) . Към „Техническото предложение“, участникът следва да представи: 1.документи, издадени от производителя или негов представител в РБ, който удостоверява правото на участника да продава оригиналните консумативи за техниката; 2. документи,доказващи, че представените от участника мостри са оригинални, нерециклирани и са произведени от производителя на съответната марка техника или от оторизирани от него лица. Към техническото си предложение всеки участник следва да представи образци/мостри на всички артикули, описани в техническата спецификация. За представените от участника мостри следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение. Периодичните доставки се извършват по предварителна заявка, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приетото ценово предложение на избрания за Изпълнител и адрес за доставка, за срок от една година или до изчерпване на стойността на договора, възлизаща на 47 300 лв. без ДДС или до предсрочното прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, относно същия предмет.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката за обособена позиция № 1 е 47 300 лева без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Периодични доставки на оригинални тонер касети и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30124300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG344
BG422
BG425
BG424
BG423

гр. Пловдив,ул. „Скопие” № 106; гр. Ст. Загора,ул. "Кенали" № 1; гр. Хасково,пл. "Свобода" № 2; гр. Кърджали,ул. "Деспот Слав"№1; гр. Смолян, бул."България"№ 12, ет. V; гр. Пазарджик, бул.България №41

Периодични доставки на оригинални тонер касети и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки - 174 бр. тонер касети за 6 модела копирни и печатащи устройства с марки Brother, Xerox, Lexmark, Samsung, Canon и 3 бр. барабанни модули за копирно и печатащо устройство с марката Lexmark с прогнозна стойност 32 700 лева без ДДС.
Касетите с тонер и барабанните модули са индивидуализирани по видове, параметри и прогнозни количества в техническата спецификация, приложена към документацията.Участниците следва да предлагат оригинални консумативи със същите продуктови номера като тези, посочени от Възложителя в техническата спецификация, включително да съответстват на почочените модели копирни и печатащи устройства. Към „Техническото предложение“, участникът следва да представи: 1.документи, издадени от производителя или негов представител в РБ, който удостоверява правото на участника да продава оригиналните консумативи за техниката; 2. документи,доказващи, че представените от участника мостри са оригинални, нерециклирани и са произведени от производителя на съответната марка техника или от оторизирани от него лица. Към техническото си предложение всеки участник следва да представи образци/мостри на всички артикули, описани в техническата спецификация. За представените от участника мостри следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение. Периодичните доставки се извършват по предварителна заявка, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приетото ценово предложение на избрания за Изпълнител и адрес за доставка, за срок от една година или до изчерпване на стойността на договора, възлизаща на 32 700 лв. без ДДС или до предсрочното прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, относно същия предмет.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
32700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката за обособена позиция № 2 е 32 700 лева без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да имат изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на офертата, доставки с предмет идентичен или сходен (доставка на тонери и консумативи за копирни машини и печатащи устройства) с тези на поръчката.
Забележка:Под изпълнена доставка се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
Документи за доказване: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, в част IV, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1 б от ЕЕДОП, като посочат списък на доставки, изпълнени през последните 3(три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата, стойност, начална и крайна дата на изпълнението и получателите, независимо дали са публични или частни субекти;
2. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (или по-нова), чийто обхват да включва дейности по доставка на тонери и консумативи за копирни машини и печатащи устройства, или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за качество EN ISO 9001:2008 (или по-нова) в посочената област в част ІV, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, на реда за стандартите за осигуряване на качеството в ЕЕДОП участниците следва да посочат информация за валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (или по нова), чийто обхват включва дейности по доставка на тонери и консумативи за копирни машини и печатащи устройства, издаден на името на участника от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а,ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентни сертификати, издадени от други органи, или информация за други документи, удостоверяващи въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качество в описаната област.Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес,орган или служба, издаващи документа,точното позоваване на докумена
Преди сключване на договора, избраният за изпълнител следва да представи на възложителя посочените документи, съгл. чл. 67, ал. 6 от ЗОП. Документите могат да бъдат изискани и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


Изискванията са валидни и за двете обособени позиции.
1.Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, доставки с предмет и обем, идентичен или сходен (доставка на тонери и консумативи за копирни машини и печатащи устройства) с тези на поръчката;
2.Участниците следва да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (или по-нова), чийто обхват да включва дейности по доставка на тонери и консумативи за копирни машини и печатащи устройства, или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Определеният изпълнител, при сключване на договор за съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от максимално допустимата му стойност без ДДС във форма-парична сума, банкова гаранция или застраховка по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП;
2.Условия и начин на плащане: Заплащането ще се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от координатора по договора от страна на Възложителя на оригинална фактура, издадена от изпълнителя по договора. Издадената оригинална фактура, въз основа на заявка за доставка и приемо-предавателен протокол за осъществяването на доставката, подписани от съответния координатор се представят в счетоводството на съответната структура (ТД на НАП Пловдив и офисите), за нуждите на която е предназначена доставката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 032-051367
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713127

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 2,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентнификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане(ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице- на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП."; 2.Максимално допустимата стойност на поръчката е 80 000 лева без ДДС, от които за първата обособена позиция -47 300 лв без ДДС, а за втората обособена позиция - 32 700 лева без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП; 3. Към техническото си предложение, за съответната об. позиция, всеки участник следва да представи образци/мостри на всички артикули, описани в техническата спецификация. За представените от участника мостри следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение. Участникът следва да представи и документи, издадени от производителя или негов представител в РБ, който удостоверява правото на участника да продава оригиналните консумативи за техниката, както и документи,доказващи, че представените от участника мостри са оригинални, нерециклирани и са произведени от производителя на съответната марка техника или от оторизирани от него лица. Участник, който е представил техническо предложение, което не отговаря на изискванията на техническата спецификация и условия на поръчката се отстранява от участние в процедурата;
4.На основание чл. 110, ал.1, т. 8 от ЗОП, възложителят ще прекрати процедурата при отпадане на необходимостта от провеждането й, включително и за сключване на рамково споразумение относно същия предмет, в случай на изпратено уведомление от ЦОП за влязло в сила решение за класиране и избор на изпълнител, съгласно чл. 7, ал. 1 от ПМС № 385/30.12.2015 г.
5.НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС/но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок от публикуването му, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва