Деловодна информация
00530ТД на НАП София
429-223#1 12/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0140 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Биляна Пешева; Емилия Игнатова +359 298593766/+359 298593715
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29862061

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3149


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3149
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции"
50750000      
Услуги

„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции: № 1: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 21; 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 31 и 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център“ с адрес: гр. София, ул. „Шести септември“ № 10; № 2: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Кюстендил“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 55; № 3: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 5 бр. асансьорни уредби, находящи се в офис „Благоевград“ с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров“ № 2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на пътнически асансьорни уредби, находящи се в аминистративните сгради на ТД на НАП София 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31 и гр. София, ул. „Шести Септември” № 10

Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност, със следните дейности:
1.Аварийно обслужване - осигуряване на 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите и освобождаване на пътниците при аварийно спиране на кабината в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от получаването на сигнала за настъпване на събитието. 2.Извършване на функционални проверки, техническо обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
- Техническото обслужване, планово-предупредителните ремонти, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори. При извършване на тези дейности асансьорните монтьори са длъжни да окачват на шахтните врати табели с предупредителни надписи за предпазване от злополуки.
- Функционалните проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства се извършват, съгласно приложението към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Извършване на външен оглед и изпитвания, съгласно разпоредбите на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Водене на дневник, в който да се отразява техническото състояние на асансьорите и резултатите от извършените проверки и ремонти, съгласно чл. 9, ал. 1, т. 4 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
Всички операции по извършване на ремонтите на асансьорните уредби трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител, в срок до 1 (един) работен ден от уведомлението/констатиране на повредата и с гаранция на работите от 18 (осемнадесет) месеца. При необходимост от доставка на специфични резервни части за извършване на ремонта, които не са налични в склада на изпълнителя, срокът за извършване на ремонта е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на уведомлението/констатиране на повредата. 3. При периодични прегледи от органите за технически надзор на всеки 12 (дванадесет) месеца, съгласно чл. 24, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, изпълнителят следва да осигури нужното съдействие за извършването им, съгласно чл. 25, ал. 2 от наредбата и да спре асансьорните уредби, в изпълнение на чл. 7а от същата.
При изтичащ срок за периодичен преглед от органите за технически надзор Изпълнителят е длъжен да предупреди Възложителя един месец преди изтичането му. При условие, че не е извършен периодичен преглед (по чл. 24, ал. 1, т. 2, предложение второ от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори) от органите за технически надзор, след изтичане срока на същия, Изпълнителят е длъжен да спре ползването на асансьорните уредби до извършването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18/06/2017 (дд/мм/гггг) / 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

- Стойността на абонамента за целия срок на договора на всички асансьорни уредби от обособена позиция № 1 не следва да надвишава сумата от 16 000,00 лв. без ДДС; - Общата стойност, за целия срок на договора на вложените при сервизното обслужване и ремонт резервни части и консумативи, заплащани по доставни цени от Възложителя, не следва да надвишава сумата от 6 000,00 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Кюстендил“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил, ул. „Демокрация” № 55

Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност, със следните дейности:
1. Аварийно обслужване - осигуряване на 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите и освобождаване на пътниците при аварийно спиране на кабината в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от получаването на сигнала за настъпване на събитието.
2. Извършване на функционални проверки, техническо обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
- Техническото обслужване, планово-предупредителните ремонти, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори. При извършване на тези дейности асансьорните монтьори са длъжни да окачват на шахтните врати табели с предупредителни надписи за предпазване от злополуки.
- Функционалните проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства се извършват, съгласно приложението към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Извършване на външен оглед и изпитвания, съгласно разпоредбите на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Водене на дневник, в който да се отразява техническото състояние на асансьорите и резултатите от извършените проверки и ремонти, съгласно чл. 9, ал. 1, т. 4 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
Всички операции по извършване на ремонтите на асансьорните уредби трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител, в срок до 1 (един) работен ден от уведомлението/констатиране на повредата и с гаранция на работите от 18 (осемнадесет) месеца. При необходимост от доставка на специфични резервни части за извършване на ремонта, които не са налични в склада на изпълнителя, срокът за извършване на ремонта е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на уведомлението/констатиране на повредата.
3. При периодични прегледи от органите за технически надзор на всеки 12 (дванадесет) месеца, съгласно чл. 24, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, изпълнителят следва да осигури нужното съдействие за извършването им, съгласно чл. 25, ал. 2 от наредбата и да спре асансьорните уредби, в изпълнение на чл. 7а от същата.
При изтичащ срок за периодичен преглед от органите за технически надзор Изпълнителят е длъжен да предупреди Възложителя един месец преди изтичането му. При условие, че не е извършен периодичен преглед (по чл. 24, ал. 1, т. 2, предложение второ от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори) от органите за технически надзор, след изтичане срока на същия, Изпълнителят е длъжен да спре ползването на асансьорните уредби до извършването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18/06/2017 (дд/мм/гггг) / 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

- Стойността на абонамента за целия срок на договора на асансьорната уредба от обособена позиция № 2 не следва да надвишава сумата от 5 000,00 лв.;
- Общата стойност, за целия срок на договора на вложените при сервизното обслужване и ремонт резервни части и консумативи, заплащани по доставни цени от Възложителя, не следва да надвишава сумата от 2 500,00 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 бр. асансьорни уредби, находящи се в офис „Благоевград“. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2

Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност, със следните дейности:
1. Аварийно обслужване - осигуряване на 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите и освобождаване на пътниците при аварийно спиране на кабината в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от получаването на сигнала за настъпване на събитието.
2. Извършване на функционални проверки, техническо обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
- Техническото обслужване, планово-предупредителните ремонти, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори. При извършване на тези дейности асансьорните монтьори са длъжни да окачват на шахтните врати табели с предупредителни надписи за предпазване от злополуки.
- Функционалните проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства се извършват, съгласно приложението към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Извършване на външен оглед и изпитвания, съгласно разпоредбите на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
- Водене на дневник, в който да се отразява техническото състояние на асансьорите и резултатите от извършените проверки и ремонти, съгласно чл. 9, ал. 1, т. 4 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
Всички операции по извършване на ремонтите на асансьорните уредби трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител, в срок до 1 (един) работен ден от уведомлението/констатиране на повредата и с гаранция на работите от 18 (осемнадесет) месеца. При необходимост от доставка на специфични резервни части за извършване на ремонта, които не са налични в склада на изпълнителя, срокът за извършване на ремонта е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на уведомлението/констатиране на повредата.
3. При периодични прегледи от органите за технически надзор на всеки 12 (дванадесет) месеца, съгласно чл. 24, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, изпълнителят следва да осигури нужното съдействие за извършването им, съгласно чл. 25, ал. 2 от наредбата и да спре асансьорните уредби, в изпълнение на чл. 7а от същата.
При изтичащ срок за периодичен преглед от органите за технически надзор Изпълнителят е длъжен да предупреди Възложителя един месец преди изтичането му. При условие, че не е извършен периодичен преглед (по чл. 24, ал. 1, т. 2, предложение второ от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори) от органите за технически надзор, след изтичане срока на същия, Изпълнителят е длъжен да спре ползването на асансьорните уредби до извършването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18/06/2017 (дд/мм/гггг) / 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

- Стойността на абонамента за целия срок на договора на всички асансьорни уредби от обособена позиция № 3 не следва да надвишава сумата от 16 500,00 лв.;
- Общата стойност, за целия срок на договора на вложените при сервизното обслужване и ремонт резервни части и консумативи, заплащани по доставни цени от Възложителя, не следва да надвишава сумата от 4 000,00 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в регистъра на лицата, лицензирани да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор”.
Документа се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие или в част ІV, раздел А „Годност“, т. 1 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, да посочат органа или службата, издаващи документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да притежават професионална компетентност и опит по предмета на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал с необходимата правоспособност за поддържането и ремонтирането на асансьорите, за които кандидатстват, съгласно Наредба № 3 от 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори“ (ДВ, бр. 9 от 2001 г.) или еквивалент. (съгл. чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП).


1. За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на изпълнените услуги, осъществени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, придружен от минимум 2 (две) на брой доказателства за извършените услуги, под формата на удостоверение (съгл. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Горното обстоятелство се доказва със Списък на екипа от специалисти, отговорни за изпълнение на поръчката, а именно: не по-малко от двама асансьорни монтьори с необходимата правоспособност за поддържането и ремонтирането на асансьорите, за които кандидатстват, съгласно Наредба № 3 от 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" (ДВ, бр. 9 от 2001 г.) или еквивалент, единият от които монтьор с първа степен на правоспособност. (съгл. чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП).
Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.6а от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договорите, определените изпълнители представят гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3 % от стойността на договорите по съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Плащането се извършва в лева, по банков път от ТД на НАП София след изпълнението на абонаментно сервизно обслужване /включително и доставка на резервните части, материали и консумативи/, в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура, подписана от координатора по изпълнението на договора, придружена от протокол за приемане на извършените услуги и заверени копия на фактури, доказващи доставните цени на вложените резервни части, материали и консумативи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП София предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на изпращана на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва