Деловодна информация
00080
1 02/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
02/12/2016 (дд/мм/гггг)
00080-2016-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя 5
София BG 1000 България
Ваня Миткова +359 29301-350
vmitkova@mh.government.bg +359 29301-451

Интернет адрес/и

http://www.mh.government.bg/bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-na-aparati-za-cerebralno-funkcionalno-mon/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-na-aparati-za-cerebralno-funkcionalno-mon/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“
33100000      
Доставки

„Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“ по предварително дефиниран проект № 4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП)“
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности:
-доставка на медицинско оборудване за нуждите на лечебни заведения на територията на Република България;
-монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното медицинско оборудване;
-обучение за работа с доставеното медицинско оборудване с продължителност минимум 5 работни дни;
-гаранционно обслужване на доставеното медицинско оборудване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
392000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421
BG331

СБАЛАГ "Майчин дом" София, СБАЛДБ София, УМБАЛ "Свети Георги" Пловдив, СБАГАЛ Варна „Проф. д-р Димитър Стаматов“

Апарат за церебрално функционално мониториране - 4 бр;
Апарат за инхалаторно приложение за азотен окис - 4 бр;
Апарат за контролирана церебрална хипотермия - 4 бр.
Посочената по-долу в т. II.2.6) прогнозна стойност е максималния разполагаем финансов ресурс и представлява сбор от максималния разполагаем финансов ресурс за всяка номенклатурна единица.
Критериите по-долу
 
ДА „Гаранционен срок“    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
392000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство(ФМ на ЕИП)

Срокът за изпълнение на поръчката, включително извършване на доставка, монтаж, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение, е до 3 месеца от сключването на договора. Минималният гаранционен срок на оборудването е 12 (дванадесет) месеца след пускането му в действие и предаване в готовност за експлоатация, но не повече от 60 (шестдесет) месеца, стартиращ от датата на въвеждане в експлоатация.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.77, ал.1 или ал.2 от Закона за медицинските изделия и да притежават резрешение за търговия на едро с медицински изделия издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на друга държава членка или на друга държава - страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, или да са производители, установени на територията на Република България.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV, БУКВА „А“ ОТ ЕЕДОП
* За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 участниците представят заверено копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на друга държава членка или на друга държава - страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария или заверено копие на разрешение за производство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците в процедурата трябва да притежават валидна система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентна система за управление на качеството, с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура (медицинско оборудване) или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава БДС EN ISO13485:20хх или еквивалент;
2. Производителите на предлаганото оборудване да притежават валидна система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 13485:20хх или еквивалентна система за управление на качеството, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката;
3. Участникът следва да осигури минимум 3 (трима) сервизни инженера, преминали курс на обучение при производителя или негов упълномощен представител, за сервиз и поддръжка на предлаганото медицинско оборудване.


1. Участниците в процедурата трябва да притежават валидна система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентна система за управление на качеството, с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура (медицинско оборудване) или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава БДС EN ISO13485:20хх или еквивалент;
Съответствието на участниците с посоченото изискване се удостоверява с посочване на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура или еквивалент, издадено на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество..
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ПО Т. 1. СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV, БУКВА „Г“ ОТ ЕЕДОП.
2. Производителите на предлаганото оборудване да притежават валидна система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 13485:20хх или еквивалентна система за управление на качеството, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката;
Съответствието на производителите на предлаганото оборудване с посоченото изискване се удостоверява с посочване на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката, издаден на името на производителя.
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ Т. 2. СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV, БУКВА „В“, Т.12 ОТ ЕЕДОП;
3. Участникът следва да осигури минимум 3 (трима) сервизни инженера, преминали курс на обучение при производителя за сервиз и поддръжка на предлаганото медицинско оборудване;
Съответствието на участниците с посоченото изискване се удостоверява с посочване на подробна информация за персонала, който ще участва в изпълнението поръчката, в който да е посочена и информация за професионална компетентност на лицата (документ за завършено висше образование, автобиография, преминати курсове на обучение при производителя или негов упълномощен представител, за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура);
ЗА УДОСТОВЕРЯВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ПО Т. 3. СЕ ПОПЪЛВА ЧАСТ IV, БУКВА „В“, Т. 6 ОТ ЕЕДОП.
За доказване на съответствието си с горните три изисквания в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят: - заверено копие на сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентна система за управление на качеството, с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура (медицинско оборудване) или еквивалент, издаден на името на участника, а в случай, че участникът е и производител, то следва да представи заверено копие на сертификат по стандарт БДС EN ISO13485:20хх или еквивалент; - заверено копие на сертификат по стандарт БДС EN ISO13485:20хх или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката; - списък на сервизните инженери, преминали курс на обучение при производителя за сервиз и поддръжка на предлаганото медицинско оборудване в който е посочена информация за сертификата за преминати курсове на обучение при производителя или негов упълномощен представител, за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура/оборудване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП; чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП; чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференцияален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/01/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС. Гаранцията за изпълнение се оформя в два отделни документа, като гаранция за срочно изпълнение и гаранция за качествено изпълнение. Сумата на гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 80% от гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора, а гаранцията за качествено изпълнение е в размер на 20% от стойността на гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора, може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Гаранция обезпечаваща авансовото плащане следва да е безусловна, неотменяема, в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП, покриваща 100% от стойността на авансовото плащане и е със срок минимум 3 месеца след датата на сключване на договора, като същата се освобождава от Възложителя в срок до 3 дни след въвеждане в експлоатация на оборудването. Всички останали условия и изисквания по отношение на гаранциите са описани в Документацията за участие /стр.6-7/.
2. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО НА УЧАСТНИКА/ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ И ОФЕРТА. При подготовката на предложенията си участниците са длъжни да спазват изискванията на възложителя и да се съобразят с всички указания дадени в документацията за участие. Заявлението за участие, включва: ЕЕДОП за участника в съответствие с изискванията на ЗОП и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е ЮЛ, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката с приложени: документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението; списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 и чл. 55, ал. 3 от ЗОП, независимо от наименованието на органите, в които участват, или длъжностите, които заемат (в свободен текст); опис на представените документи. Офертата следва да съдържа: Техническо предложение по образец. Към техническото предложение се прилагат: документ за упълномощаване; предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя; декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор; декларация за срока на валидност на офертата; декларация за липса на свързаност по чл.101, ал.11 от ЗОП и всички декларации, описани в Документацията за участие /стр.19-20/. Ценово предложение, което следва да се попълни по образец и да съдържа предложението на участника, относно цената за придобиване, което се представя в отделен непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва