Деловодна информация
00042
РД-14-50 02/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
02/12/2016 (дд/мм/гггг)
00042-2016-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Свилен Чобанов и Григор Джамбазов +359 29409647/+359 29409594
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/274
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 11
София BG411 1000 България
Ангелина Василева +359 29409662
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорт, информационни технологии и съобщенията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства за нуждите на дирекция КПП – Управляващ орган на ОПТТИ 2014-2020” по обособени позиции
30200000      
Доставки

„Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства за нуждите на дирекция КПП – Управляващ орган на ОПТТИ 2014-2020” с три обособени позиции:
- Обособена позиция 1: доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации с параметри, описани в техническата спецификация на Възложителя.
- Обособена позиция 2: доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри, в комплект с монитор, мишка, клавиатура, слушалки с микрофон и оригинална докинг станция, със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа, описани в техническата спецификация на Възложителя.
- Обособена позиция 3: доставка и инсталиране на 30 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 бр. мобилен принтер и 1 бр. мобилен скенер, описани в техническата спецификация на Възложителя.За всяка обособена позиция в рамките на гаранционния срок изпълнителят трябва да осигури гаранционно поддържане.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9-11.

Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации, включващи: компютър, монитор, клавиатура, мишка и слушалки с микрофон. В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 36 месеца от датата на доставка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
108000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9-11.

14 бр. преносими компютри, в комплект с монитор, мишка и клавиатура, слушалки с микрофон, оригинална докинг станция, със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа. В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 36 месеца от датата на доставка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри (в комплект с докинг станция, монитор, клавиатура, мишка и слушалки с микрофон) в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 33 бр. мултифункционални устройства, мобилен принтер и мобилен скенер 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9-11.

30 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 бр. мобилен принтер и 1 бр. мобилен скенер.В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 24 месеца от датата на доставка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
121600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 30 броя цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 броя цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 брой мобилен принтер и 1 брой мобилен скенер в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За всички обособени позиции участниците да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалент) или други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейности по предмета на поръчката.
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква „Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП“.
Документа за доказване е валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент за управление на качеството за дейностите по предмета на поръчката, издаден от акредитиран сертифициращ орган.


За всички обособени позиции участниците да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалент) или други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейности по предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За всяка обособена позиция в рамките на гаранционния срок изпълнителят трябва да осигури гаранционно поддържане. То следва да включва труд, материални и транспортни разходи, извършва се на място при Възложителя от понеделник до петък (от 9:00 до 17:30 ч.). Изпълнителят трябва да осигури център за приемане на заявки за проблеми чрез електронната поща, факс и телефон.Гаранционното поддържане трябва да се извършва от сертифициран от производителя персонал за техническо поддържане и в сервизна база и/или в официално сертифицирана/и от производителя сервизна/и база/и.
Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция е в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор за всяка обособена позиция. За всяка обособена позиция 60% от стойността на гаранцията за изпълнение на договора е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

сградата на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9

На публичните заседания, на които ще се отворят офертите за участие и ще се оповестят ценовите предложения, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подаване на оферти от един участник за повече от една обособена позиция се допуска представяне на едно заявление за участие за всички обособени позиции, съгласно чл. 47, ал. 10 от ППЗОП.
В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на възложителя.
Възложителят отстранява от участие:
- участник, за когото са налице условията по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП , чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
- участник, който след покана от възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на съответна обособена позиция, която надвишава определения максимален финансов ресурс на възложителя за същата обособена позиция;
- участник, който е посочил извън плика „Предлагани ценови параметри“ информация относно цената и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
Мерки за доказване на надеждност от участниците, доказване липса на основание за отстраняване по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1– съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП. Като доказателства за надеждността на участника се представят следните документи:
• по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП - документ за извършено плащане или споразумение, или друг документ, от който да е видно, че задълженията са обезпечени или че страните са договорили тяхното отсрочване или разсрочване, заедно с погасителен план и/или с посочени дати за окончателно изплащане на дължимите задължения или е в процес на изплащане на дължимо обезщетение;
• по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 3 от ЗОП - документ от съответния компетентен орган за потвърждение на описаните обстоятелства.
Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки от Национална агенция по приходите.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва