Деловодна информация
00752МВР
5785опм-24-5785р-22334 30/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
30/11/2016 (дд/мм/гггг)
00752-2016-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6-ти септември №29
София BG411 1000 България
Боряна Николова +359 29822649
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/default.htm

http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionno_tehnich_poddurjane_analizatori_alkohol_dreger.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionno_tehnich_poddurjane_analizatori_alkohol_dreger.htm
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG 1301 Британска територия в Индийския океан
Живка Даскалова +359 29824676
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://dussd.mvr.bg/

http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionno_tehnich_poddurjane_analizatori_alkohol_dreger.htm%20

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Следгаранционно абонаментно техническо поддържане на анализатори за алкохол в дъха тип “Дрегер Alcotest 7410/7410+”
50411000      
Услуги

1.Определяне характера на техническите проблеми;2.Определяне характера и отстраняване на софтуерни проблеми;3.Ремонт или подмяна на дефектирали елементи, възли, блокове, зарядните им устройства и други с нови, оригинални;4.След извършване на ремонта или подмяната на дефектирали възли и блокове, анализаторите за алкохол в дъха следва да изпълняват в пълен обем предназначението си, да отговарят на Закона за измерванията и на раздел ХХХVII на „Наредбата за средствата за измерване,които подлежат на метрологичен контрол”,следва да изпълняват в пълен обем предназначението си и да притежават технически характеристики и параметри, съг. утвърдения тип средство за измерване № 3231.5.Извършването на последваща проверка след ремонт за привеждане на приборите в нормална работоспособност се установява, чрез извършване на последваща проверка след ремонт в оправомощена от председателя на ДАМТН лаборатория. 6.Годността на уреда се удостоверява със знак за последваща проверка /холограмен стикер.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
702900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50411000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Повредите се отстраняват в сервиз на Изпълнителя. Анализаторите се предават и се приемат в Централни технически складове на МВР/Полицейска техника-ГДНП/,гр. София, кв.Захарна фабрика, ул. Кукуш 1

Следгаранционно абонаментно техническо поддържане на 355 броя анализатори за алкохол в дъха тип “Дрегер Alcotest 7410/7410+”, включва:
1. Определяне характера на техническите проблеми;
2. Определяне характера и отстраняване на софтуерни проблеми;
3. Ремонт или подмяна на дефектирали елементи, възли, блокове, зарядните им устройства и други с нови, оригинални;
4. След извършване на ремонта или подмяната на дефектирали възли и блокове, анализаторите за алкохол в дъха следва да изпълняват в пълен обем предназначението си, да отговарят на Закона за измерванията и на раздел ХХХVII на „Наредбата за средствата за измерване, които подлежат на метрологичен контрол”, следва да изпълняват в пълен обем предназначението си и да притежават технически характеристики и параметри, съгласно утвърдения тип средство за измерване № 3231.
5. Извършването на последваща проверка след ремонт за привеждане на приборите в нормална работоспособност се установява, чрез извършване на последваща проверка след ремонт в оправомощена от председателя на ДАМТН лаборатория.
6. Годността на уреда се удостоверява със знак за последваща проверка /холограмен стикер.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
702900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

да


Предстои подновяване през 2019г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката - 36 месеца от датата на подписване на договора, но не по-рано от 03.11.2016 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да има реализиран минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. Документите, с които се доказва съответствието на участника с изискването по т.1 са годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
Когато по основателна причина участника не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
„Информацията за съответствието с конкретното изискване се посочва в ЕЕДОП, който се представя по образец към офертата, а доказателствата за съответствие се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.”


1. Участникът, следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти през последните три години 2013 г., 2014 г., и 2015 г. в размер на минимум 100 000 лева без ДДС общо за трите години, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
„Информацията за съответствието с конкретното изискване се посочва в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Съответствието на изискването се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент или EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват сервизно обслужване и ремонт на анализатори за алкохол в дъха. Съответствието с изискването се доказва с валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент или EN ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участникът да разполага със собствена, наета или с право на ползване сервизна база за обслужване и ремонт на анализатори за измерване на алкохола в дъха. Съответствието с изискването се доказва с декларация, в която се посочват сервизите, техните адреси, телефони за връзка, факс или и-мейл, лица за контакт.
Информацията за съответствието с конкретното изискване (по т .1, т.2 и т.3) се посочва в ЕЕДОП, който се представя по образец към офертата, а доказателствата за съответствие се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Съответствието на изискването се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент или EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват сервизно обслужване и ремонт на анализатори за алкохол в дъха. Съответствието с изискването се доказва с валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент или EN ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участникът да разполага със собствена, наета или с право на ползване сервизна база за обслужване и ремонт на анализатори за измерване на алкохола в дъха. Съответствието с изискването се доказва с декларация, в която се посочват сервизите, техните адреси, телефони за връзка, факс или и-мейл, лица за контакт.
Информацията за съответствието с конкретното изискване (по т .1, т.2 и т.3) се посочва в ЕЕДОП, който се представя по образец към офертата, а доказателствата за съответствие се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Специалист с професионална компетентност – технически науки;

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ДУССД-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Към момента действа договор рег. № МП-9-МД-29/03.11.2014 г. Прогнозен срок за публикуване на следващо обявление - 2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Ако определения за изпълнител участник е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията, представена във вид на парична сума, се внася по IBAN: BG 09 BNBG 96613300146201, BIC Код: BNBGBGSD, банка БНБ, на името на Министерство на вътрешните работи. Когато гаранцията за изпълнение е банкова, се представя оригиналът й и същата е безусловна, неотменяема, покриваща 100 % от стойността на гаранцията за изпълнение и със срок на валидност – срока за изпълнение на договора плюс гаранционния срок след ремонт, увеличен с 10 (десет) работни дни.
2.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, в срок от 30 (тридесет) дни след пълно и точно изпълнение на договора от Изпълнителя след срока за изпълнение на договора, плюс гаранционния срок след ремонт, увеличен с 10 (десет) работни дни. 3. Когато гаранцията за изпълнение е застраховка, се представя оригиналът й, покриваща 100 % от стойността на гаранцията за изпълнение и със срок на валидност - срока за изпълнение на договора плюс гаранционния срок след ремонта, увеличен с 10 работни дни.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
4. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1 и/или т. 4 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8, без да са налице изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри ” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Информация относно наличието или липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1 и/или т. 4 от ЗОП участникът посочва в ЕЕДОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация. 5.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване - ДУССД - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1301 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://dussd.mvr.bg/default.htm +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва