Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-273 25/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0133 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG34 8000 България
А.Узунова +359 56878109
a.uzunova@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3136


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.nap.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас, УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол при необходимост”
50711000      
Услуги

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас, УБ Поморие и офисите в градовете Сливен и Ямбол при необходимост в три обособени позиции, както следва:
Първа обособена позиция : „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас и УБ гр. Поморие при необходимост”
Втора обособена позиция: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Сливен при необходимост”
Трета обособена позиция: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Ямбол при необходимост”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас и УБ гр. Поморие при необходимост” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас -ул.Цар Петър №5Б, ул.Александровска №26, ул.Александровска №83, ул.Проф.Якимов №25, гаражни клетки в к-с Зорница, бл.47, ГКПП пристанище Бургас; гр.Поморие-УБ Поморие ул.Пзарна №2

Извършване на услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас и УБ гр. Поморие при необходимост с максимално допустима стойност на договора 13 000,00лв. без ДДС.
1.Поддържането на инсталациите включва:
А/ Извършване на ремонт на електрически инсталации при необходимост след заявка. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, включително и подмяна на дефектирали части за следните ел. инсталации на сградите:
-осветителна инсталация;
-контактна инсталация - общи нужди;
-контактна компютърна инсталация;
-автоматичен контрол на осветлението, отопление и вентилация /където има такъв/;
-осъществяване в изправност на ел. захранването до всички подтабла, обслужващи част ОВиК, пожароизвестяване, контрол на достъп, контрол на опашките, пожароизвестяване, СОТ, UPS, помпи и др.
Б/ Участникът се задължава да достави и подмени необходимите части: материали и консумативи необходими за извършване на ремонта във връзка поддръжка изправността и експлоатацията на инсталациите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти, както и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
В/ Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за аварийно отстраняване на възникнали повреди на ел. инсталации, свързани с отпадане на ел. захранване в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 1 /един/ час от подаване на заявката, без оглед на празничен или почивен ден на територията на град Бургас и град Поморие.
Г/ Във всички останали случаи Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за ремонт на ел. инсталациите в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 3 /три/ дни от подаване на заявката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Сливен при необходимост” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр.Сливен, ул.Столипин №19

Извършване на услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Сливен при необходимост с максимално допустима стойност на договора 3000,00лв.без ДДС.
1.Поддържането на инсталациите включва:
А/ Извършване на ремонт на електрически инсталации при необходимост след заявка. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, включително и подмяна на дефектирали части за следните ел. инсталации на сградите:
-осветителна инсталация;
-контактна инсталация - общи нужди;
-контактна компютърна инсталация;
-автоматичен контрол на осветлението, отопление и вентилация /където има такъв/;
-осъществяване в изправност на ел. захранването до всички подтабла, обслужващи част ОВиК, пожароизвестяване, контрол на достъп, контрол на опашките, пожароизвестяване, СОТ, UPS, помпи и др.
Б/ Участникът се задължава да достави и подмени необходимите части: материали и консумативи необходими за извършване на ремонта във връзка поддръжка изправността и експлоатацията на инсталациите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти, както и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
В/ Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за аварийно отстраняване на възникнали повреди на ел. инсталации, свързани с отпадане на ел. захранване в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 1 /един/ час от подаване на заявката, без оглед на празничен или почивен ден на територията на град Сливен.
Г/ Във всички останали случаи Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за ремонт на ел. инсталациите в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 3 /три/ дни от подаване на заявката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Ямбол при необходимост” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол-ул.Търговска №2,ул.Кабиле №1,ул.Джон Атанасов №6, к-с Златен рог №20

Извършване на услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации в сградите на ТД на НАП гр. Бургас офис Ямбол при необходимост с максимално допустима стойност на договора 6000,00лв.без ДДС
Поддържането на инсталациите включва:
А/ Извършване на ремонт на електрически инсталации при необходимост след заявка. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, включително и подмяна на дефектирали части за следните ел. инсталации на сградите:
-осветителна инсталация;
-контактна инсталация - общи нужди;
-контактна компютърна инсталация;
-автоматичен контрол на осветлението, отопление и вентилация /където има такъв/;
-осъществяване в изправност на ел. захранването до всички подтабла, обслужващи част ОВиК, пожароизвестяване, контрол на достъп, контрол на опашките, пожароизвестяване, СОТ, UPS, помпи и др.
Б/ Участникът се задължава да достави и подмени необходимите части: материали и консумативи необходими за извършване на ремонта във връзка поддръжка изправността и експлоатацията на инсталациите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти, както и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
В/ Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за аварийно отстраняване на възникнали повреди на ел. инсталации, свързани с отпадане на ел. захранване в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 1 /един/ час от подаване на заявката, без оглед на празничен или почивен ден на територията на град Ямбол.
Г/ Във всички останали случаи Участникът се задължава да осигури своевременно изпращане на специалистите си за ремонт на ел. инсталациите в обслужваните сгради, като специалистите следва да бъдат на място в обектите в срок до 3 /три/ дни от подаване на заявката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

/КРИТЕРИИТЕ ЗА ПОДБОР СЕ ОТНАСЯТ ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ/
1.Участникът следва да има изпълнени услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.За доказване на опит за изпълнение на поръчката в част IV, радел В, т. 1б от ЕЕДОП, участниците следва да попълнят информация за услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. „Изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.Информацията следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителят приема изпълнението на дейности по изграждане, ремонт и поддържане на ел.инсталации.2.Участниците следва да разполагат с ръководен състав и персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност.За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат ръководния състав и специалисти-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на ЕЕДОП.3.Участникът следва да разполага с оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, необходими за изпълнение на предмета на поръчката.За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя участниците следва да представят списък на оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Списъкът се представя чрез попълване на част ІV, б. „В“ т. 9 на ЕЕДОП. 4.Участникът следва да разполага с телефонни линии за връзка и поемане на ангажимент за отзоваване в съответния срок.За доказване в част ІV, б. „В“, т. 9 от ЕЕДОП се представя списък списък, удостоверяващ наличието на телефонни номера за пряка и непрекъсната връзка.


по т.1 Участникът следва да има изпълнени поне 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
по т.2 Участикът следва да разполага с минимум 1 ръководител с придобито висше образование в областта на техническите науки, професионално направление електротехника или друга еквивалентна специалност и минимум 2 броя специалисти-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионални направления електротехниката, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове, притежаващи квалификация за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка, с минимум Трета квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005 г., посл. изм. ДВ. бр.73 от 20 август 2013 г.), които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката.
по т.4 Участникът следва да разполага с минимум 1 телефонна линия за връзка.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5% от максимално допустимата стойност на договора за съоветната обособена позиция.Гаранцията се представя във форма по избор съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул.Цар петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Максимално допустимите стойности определени за изпълнение на цялата поръчка са в размери както следва:
-за обособена позиция №1-13 000лв.без ДДС
-за обособена позиция №2-3 000лв.без ДДС
-за обособена позиция №3-6 000лв.без ДДС
Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.
Плащането се извършва от ТД на НАП Бургас по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от приемане на изпълнението от отговорника по договора след представяне на следните документи: фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ часа на повикване и часа на започване на ремонта, описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените части. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Бургас и се подписва от определения отговорник по изпълнение на договора.
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва