Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
9873 25/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
25/11/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0131 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.1, стая 106
гр. Велико Търново BG321 5000 България
Ю.Кушева; М. Станчева +359 62617207/+359 62617193
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3133


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3133
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Борис Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3133

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддръжка на система за контрол на достъпа и работното време и система за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново"
50343000      
Услуги

Предоставяне на услуги по абонаментно техническо обслужване и поддръжка, включително доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи, ремонт при необходимост и други дейности, подробно описани в документацията на обществената поръчка, които поддържат в техническа изправност системата за контрол на достъпа и работното време и системата за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
72253200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Видин, ул. "Шести септември" № 12.

Предметът на поръчката включва предоставяне на услуги по абонаментно техническо обслужване и поддръжка, включително доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи, ремонт при необходимост и други дейности, подробно описани в документацията на обществената поръчка, които поддържат в техническа изправност системата за контрол на достъпа и работното време и системата за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12. Услугите, предмет на поръчката следва да бъдат изпълнявани, спазвайки изискванията и сроковете, поставени от Възложителя, подробно описани в документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всички плащания за техническо обслужване и поддръжка на система за контрол на достъпа и работното време и система за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП В. Търново, доставката и стойността на вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугите, не може да надвишават сумата от 5 000 лв. без ДДС за цялата поръчка
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване, относно годност /првоспособност/ за упражняване на професионална дейнсост на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване, относно икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил най–малко две услуги, които са с предмет, идентичeн или сходeн, с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
За доказване на поставеното изискване за наличието на опит по т. 1 участниците представят: Списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съдържащ стойностите, датите и получателите.
Забележка: Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъпа и работното време и/или системи за видеонаблюдение. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участниците следва да разполагат с минимум 2 /двама/ специалисти, притежаващи професионална компетентност в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна област, даваща им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката.
За доказване на поставеното изискване за наличието на персонал по т. 2. участниците представят: Списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


по т. 1 Участникът трябва да е изпълнил най–малко две услуги, които са с предмет, идентичeн или сходeн, с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
по т.2 Участниците следва да разполагат с минимум 2 /двама/ специалисти, притежаващи професионална компетентност в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна област, даваща им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предметът на поръчката включва предоставяне на услуги по абонаментно техническо обслужване и поддръжка, включително доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи, ремонт при необходимост и други дейности, подробно описани в документацията на обществената поръчка, които поддържат в техническа изправност системата за контрол на достъпа и работното време и системата за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, при условия и срокове, поставени от Възложителя, посочени в документацията на обществената поръчка. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 032-051751
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713120

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икомоическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с префернциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл.6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ тримесечни абонаментни такси за изпълнение на услугата /техническо обслужване и поддръжка на система за контрол на достъпа и работното време и система за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин/, както и стойността на вложените резервни части, материали и консумативи по доставни цени (без надценка), в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинал на фактура, заверени копия на фактурите за закупуване на вложените резервни части, материали и консумативи и двустранен приемо – предавателен протокол.
Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП, уреждащи актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както основанията и сроковете за тяхното подаване.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата на възложителя може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на посочените в чл. 197,ал. 1, т. 1 от ЗОП срокове.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62617207
http://www.nap.bg/ +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва