Деловодна информация
05028
12-00-1331 21/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
21/11/2016 (дд/мм/гггг)
05028-2016-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на икономиката 176789453
ул. Славянска № 8
София BG411 1052 България
Явор Пиперов, надиректор на дирекция ИКОУКС +359 9407520
e-docs@mi.government.bg +359 9872190

Интернет адрес/и

http://www.mi.government.bg/bg

http://www.mi.government.bg/bg/competitions-c354-1.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mi.government.bg/bg/competitions/dostavka-na-kopirna-kompyutarna-i-periferna-tehnika-za-nujdite-na-ministerstvoto-na-ikonomikata-p-1149-c354-1.html?p=e30=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции ...Продължава в поле VI.3)
30000000      
Доставки

Предметът на доставката включва:
1. Доставка на копирни машини - АЗ- 3 бр.
2. Доставка тна принтери - 19 бр.;
3. Доставка на компютърна техника - Монитори - 75 бр.;
4. Закупуване и доставка на преносими компютри /лаптопи/ -16 бр.;
5.Закупуване и доставка на шредери - 21 броя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
138000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на копирни машини“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30121100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Министерството на икономиката, гр. София, ул. “Славянска” № 8

Обхват на услугата: Доставка на копирни машини за нуждите на Министерството на икономиката - Копирни машини А3 - 3 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на принтери“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Министерство на икономиката, гр. София, ул."Славянска" № 8

Обхват на услугата: Доставка на принтери - Цветно мрежово многофункционално устройство – 19 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на компютърна техника“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Министерство на икономиката, гр. София, ул. "Славянска" № 8

Обхват на услугата: Доставка на компютърна техника - Монитори – 75 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

административната сграда на Министерство на икономиката, находяща се в гр. София, ул. „6-ти Септември“ № 21

Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи) - 16 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
46000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
бюджетна линия BG16RFOP002-5.002

II.2) Описание 1

„Закупуване и доставка на шредери“. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

административната сграда на Министерство на икономиката, находяща се в гр. София, ул. „6-ти Септември“ № 21 и по местонахождението на регионалните сектори на ГД ЕФК, находящи се в страната.

Закупуване и доставка на шредери– 21 броя
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
бюджетна линия BG16RFOP002-5.002

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За всички обособени позиции:1. Участникът трябва да е изпълнил поне една доставка, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП Част IV „Критерий за подбор, б. „В“ „Технически и професионални способности", т. 1"б". Участниците следва да посочат доставките, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Информацията следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило. Информацията следва да съдържа описание на обхвата и обема на дейностите, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, изискването се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчската с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
2.Участниците следва да имат внедрени:
- система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:200х или еквивалентен, с обхват на сертификация – доставка и/или сервиз и/или поддръжка на офис оборудване и/или компютърна техника. Посоченият обхват на сертификация важи за всяка една обособена позиция, и
- система за управление на ИТ услуги, отговаряща на стандарта БДС EN ІSO/IEC 20000-1 или еквивалентен или да прилага други еквивалентни мерки, удостоверяващи съответствието му със стандарти за управление на IT услуги.
За доказване на наличието на въведена система за управление на качеството участникът представя попълнен ЕЕДОП, в който се описват сертификатите, издадени от независими органи и доказващи, че участникът отговаря на стандартите за осигуряване на качеството. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерии за подбор в Част IV Критерии за подбор, буква Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Сертификатите по т. 2 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранно споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема и еквивалентни сертификати издадени от органи установени в други държави.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва с представяне на заверено копие от участника на Сертификати БДС EN ISO 9001:200х или еквивалентен, с обхват на сертификация – доставка и/или сервиз и/или поддръжка на офис оборудване и/или компютърна техника. Посочените обхвати на сертификация важат за всяка една обособена позиция, и/или система за управление на ИТ услуги, отговаряща на стандарта БДС EN ІSO/IEC 20000-1или еквивалентен или да прилага други еквивалентни мерки, удостоверяващи съответствието му със стандарти за управление на IT услуги.Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП документите по т. 1-2, с които се доказват техническите и професионални възможности на участника, определен за изпълнител, се представят преди сключване на договора за обществена поръчка.


За всички обособени позиции : по т. 1 За доказване на посочения критерии за подбор, участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Информацията следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило. Информацията следва да съдържа описание на обхвата и обема на дейностите, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Под „доставки, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката” следва да се разбира:По обособена позиция 1: доставки и/или инсталиране и/или гаранционно обслужване на компютърна и/или периферна техника в обем не по-малък от 1 бр.По обособена позиция 2: доставки и/или инсталиране и/или гаранционно обслужване на компютърна и/или периферна техника в обем не по-малък от 9 бр.; По обособена позиция 3: доставки и/или инсталиране и/или гаранционно обслужване на компютърна и/или периферна техника в обем не по-малък от 35 бр.По обособена позиция 4: доставки и/или инсталиране и/или гаранционно обслужване на компютърна и/или периферна техника в обем не по-малък от 7 бр.По обособена позиция 5: доставки и/или инсталиране и/или гаранционно обслужване на компютърна и/или периферна техника в обем не по-малък от 10бр.
Под „изпълнена” следва да се разбира тази доставка, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата.
Доставки в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, Част IV „Критерий за подбор, б. „В“ „Технически и професионални способности", т. 1"б". В случаите, в които участникът е участвал в обединение или като подизпълнител, в ЕЕДОП се описва само тази част от доставките и съответната стойност, които участникът сам е изпълнил.
по т. 2 Участниците следва да имат внедрени:- система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:200х или еквивалентен, с обхват на сертификация – доставка и/или сервиз и/или поддръжка на офис оборудване и/или компютърна техника. Посочените обхвати на сертификация важат за всяка една обособена позиция, и - система за управление на ИТ услуги, отговаряща на стандарта БДС EN ІSO/IEC 20000-1или еквивалентен или да прилага други еквивалентни мерки, удостоверяващи съответствието му със стандарти за управление на IT услуги.За доказване на наличието на въведена система за управление на качеството участникът представя попълнен ЕЕДОП, в който се описват сертификатите, издадени от независими органи и доказващи, че участникът отговаря на стандартите за осигуряване на качеството. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерии за подбор в Част IV Критерии за подбор, буква Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Сертификатите по т. 2 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранно споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Документите по т. 1-2, с които се доказват техническите и професионални възможности на участника, определен за изпълнител, се представят преди сключване на договора за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/01/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Славянска" № 8

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле II.1.1.) 1. "Доставка на копирни машини"; 2. "Доставка на принтери"; "Доставка на компютърна техника"; 4. Закупуване и доставка на преносими компютри /лаптопи/; 5. "Закупуване и доставка на шредери".
Право да участва в процедурата има лице, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и : 1. което подаде оферта за участие в процедурата;2.спрямо което не са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП; по чл.55, ал.1,т.1,3,4,5 и чл.107 от ЗОП; по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Забележка :Съгласно чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, и предвид, че критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, когато участниците кандидатстват за повече от една обособена позиция, същите могат да представят само едно заявление за участие общо за всички обособени позиции, за които кандидатстват.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция, без ДДС., в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Министерство на икономиката
ул. Славянска № 8
София 1052 България
e-docs@mi.government.bg +359 29407001
http://www.mi.government.bg/bg +359 29872190

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва