Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
9609 17/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0128 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.1, стая 106
гр. Велико Търново BG321 5000 България
Ю. Кушева, К. Попова +359 62617207/+359 62617193
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3126


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3126
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3126

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново”
50750000      
Услуги

В предмета на поръчката се включва абонаментно поддържане и техническо обслужване, включващо всички дейности, извършването на които осигурява безопасното използване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. При необходимост изпълнителят следва да ремонтира асансьорната уредба при условията и сроковете, подробно описани в документацията за обществената поръчка, да доставя необходимите резервни части, материали и консумативи, необходими при извършване на ремонтни дейности или профилактика на асансьорната уредба, както и при необходимост – доставка и монтиране на допълнителни механизми и/или устройства, в изпълнение на изискванията на законодателството в Република България.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
11000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Видин, ул. „Шести Септември” № 12

Предметът на обществената поръчка включва услуги по абонаментно поддържане, техническо обслужване и ремонт на асансьорната уредба, находяща се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, извършването на които осигурява безопасното използване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. В предмета на поръчката е включена и доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими при извършване на ремонтни дейности или профилактика на асансьорната уредба, както и при необходимост – доставка и монтиране на допълнителни механизми и/или устройства, в изпълнение на изискванията на законодателството в Република България. При изпълнение на обществената поръчка следва да бъдат спазвани стриктно изискванията на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори / посл. изм. ДВ бр. 88 от 24.10.2014г./, действащото законодателство в Република България, предписанията /инструкциите/ на производителя и поставените от Възложителя изисквания и срокове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена за абонаментно поддържане и техническо обслужване за един месец без ДДС в лева за асансьорната уредба    80 точки
Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт на асансьора без ДДС.    20 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
11000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всички плащания за абонаментно поддържане и ремонт на асансьoра, доставката, стойността и монтирането на резервни части, материали, консумативи, допълнителни механизми и устройства, за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 11 000 лева без ДДС за цялата поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в регистъра по чл. 36, ал.1 от Законa за техническите изисквания към продуктите, като лица извършващи поддържане, ремонтиране и преустройване на асансьори, съгласно изискванията на чл. 7 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори.
За доказване на поставеното изискване участниците следва в част ІV, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, да посочат номер и дата на издаване на удостоверението за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" за поддържане, ремонтиране и преустройване на асансьори, съгласно чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите /ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване, относно икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на поставеното изискване за наличие на опит участниците представят: Списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съдържащ стойностите, датите и получателите. Забележка: Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по поддържане и ремонт на асансьoри. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване на поставеното изискване за наличието на персонал участниците представят: Списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и вида на правоотношението на лицата с участника, информация за придобитата от лицата правоспособност, съгласно Наредба № 3 от 17 януари 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори“. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. За доказване на поставеното изискване за наличието на техническо оборудване участниците представят: Декларация, че участникът разполага с необходимото оборудване, машини и инструменти с технически характеристики, позволяващи им да извършват услугите предмет на поръчката и отговарящи на изискванията на чл. 34, ал. 1 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, както и с офис и пряка телефонна линия. Представя се чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участникът трябва да е изпълнил най–малко три услуги, които са с предмет, идентичeн или сходeн, с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал /в съответствие с изискванията на чл. 34, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори/, а именно не по-малко от двама асансьорни монтьори притежаващи професионална квалификация и правоспособност „Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори” придобита съгласно Наредба № 3 от 17.01.2001г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори”
3. Участниците следва да разполагат с необходимото оборудване, машини и инструменти с технически характеристики, позволяващи им да извършват услугите, предмет на поръчката и отговарящи на изискванията на чл. 34, ал. 1 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, както и с офис и пряка телефонна линия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка включва услуги по абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, както и при необходимост – доставка и монтиране на допълнителни механизми и/или устройства, в изпълнение на изискванията на законодателството в Република България, при условия и срокове, подробно описани в документацията за участие в обществената поръчка. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713162

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/12/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икомоическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с префернциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл.6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Възложителят заплаща месечна такса за абонаментно поддържане и техническо обслужване на асансьорната уредба, вложения труд при извършване на ремонт в лева за час и стойността на вложените резервни части, материали, консумативи, допълнителни механизми и устройства, по доставни цени (без надценка), в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинал на фактура, заверени копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали, консумативи, допълнителни механизми и устройства и двустранен констативен протокол в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Велико Търново чрез координатора по договора.
Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП, уреждащи актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както основанията и сроковете за тяхното подаване.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата на възложителя може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на посочените в чл. 197,ал. 1, т. 4 от ЗОП срокове.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62617207
http://www.nap.bg/ +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва