Деловодна информация
00647
12-00-379 16/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
16/11/2016 (дд/мм/гггг)
00647-2016-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА 000695160
бул. Ал.Стамболийски № 17
София BG411 1040 България
Маргарита Господинова, Малинка Цупарска +359 29400946/+359 29400987
m.gospodinova@mc.government.bg +359 29818145

Интернет адрес/и

www.mc.government.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата%2C11497


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата%2C11497
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина и съпътстващи дейности за нуждите на Mинистерството на културата
60410000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка са дейности, свързани с осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина и съпътстващи дейности за нуждите на Mинистерството на културата
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр.София

Поръчката се отнася до осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина и съпътстващи дейности за нуждите на Mинистерството на културата
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на организацията на дейностите по обслужване и издаване на самолетни билети    60%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Оценка на нивото на разходите    40%
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


08.2018 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За наличие за упражняване на професионална дейност в съответствие с чл. 60, ал. 1 и 2 от ЗОП участниците попълват част ІV, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП, в който се описват следните обстоятелства и документи:
1. Участникът трябва да притежава валидна регистрация за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност в съответствие с чл. 61, ал. 3 от Закона за туризма (ЗТ) и да е вписан в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или да е лице по чл. 62 от Закона за туризма, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени или да притежават аналогично разрешение или членство в определена организация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „А”, т.1.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: чрез посочване на номера в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. Участникът следва да е член или акредитиран агент на International Air Transport Association (IATA).
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „А”, т.2.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: копие на документ, удостоверяващ, че участникът е член на IATA или копие на документ, че е агенция, притежаваща акредитация в IATA.
3. Участникът трябва да има валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа в системата Billing and Settlement Plan (BSP) България или в еквивалентна система. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „А”, т.2.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: извлечение от BSP линк и/или друг документ, удостоверяващ оторизацията за работа в (BSP) България или в еквивалентна система.
4. Участникът следва да е оторизиран за работа с "Амадеус" или с друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „А”, т.2. Документи, с които се доказва съответствието с изискването: Договор/ сертификат за оторизация за работа с "Амадеус" или с друга еквивалентна система за резервация и продажба на самолетни билети, действащ към момента на подаване на офертата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Отговорност на туроператора”, съгласно Закона за туризма, а за чуждестранните лица – еквивалентна на тази застраховка, съгласно законодателството на държавата, където участникът е регистриран.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „Б”, т.5.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: копие от валидна застраховка „Отговорност на туроператора”, съгласно Закона за туризма, а за чуждестранните лица – еквивалентна на тази застраховка, съгласно законодателството на държавата, където участникът е регистриран.2. Участникът трябва да е реализирал годишен оборот в сферата, поподаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) в зависимост от датата, на която е създаден или започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката /500 000 лв.:/.
Документи, с които се доказва съответствието с изискването: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ и специфичен оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „Б”, т.2а.


1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Отговорност на туроператора”, съгласно Закона за туризма, а за чуждестранните лица – еквивалентна на тази застраховка, съгласно законодателството на държавата, където участникът е регистриран.
2. Участникът трябва да е реализирал годишен оборот в сферата, поподаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) в зависимост от датата, на която е създаден или започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ и специфичен оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
За дейности, сходни с предмета на поръчката, възложителят ще счита: извършване на дейности на туроператори и/или туристически агенти, включващи осигуряване на самолетни билети.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „В”, т.1б.Документи, с които се доказва съответствието с изискването: Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението им. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва от един или повече от участниците в обединението.
2. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20хх в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „Г”. Документи, с които се доказва съответствието с изискването: копие от удостоверение/сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20хх в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен.
3. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO/IEC 27001:20хх в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „Г”.Документи, с които се доказва съответствието с изискването: удостоверение/сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO/IEC 27001 в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен.
4. Участникът трябва да разполага с най-малко 2 /двама/ служители, които пряко ще бъдат ангажирани с процеса на продажба на самолетни билети и които отговарят на изискванията на чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. за изискванията за местоположението, пригодността и оборудването на помещението за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност и за образованието, езиковата квалификация и стажа на персонала, който ще бъде зает в осъществяването на туристическата дейност (обн., ДВ, бр. 97 от 8.11.2013 г.). Посочените лица трябва да са сертифицирани за работа със системата „Амадеус” или с друга еквивалентна глобална система за резервация и продажба на самолетни билети, както и да притежават сертификат, удостоверяващ IATA квалификация. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, буква „В”, т.6, като посочват имената и професионалната компетентност на лицата /придобита професионална квалификация; номер, предмет/обхват на притежаваните сертификати за работа с Амадеус или с друга еквивалентна резервационна система и за IATA квалификация. Документи, с които се доказва съответствието с изискването: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, номер, предмет/обхват на притежаваните сертификати за работа с Амадеус или с друга еквивалентна резервационна система и за IATA квалификация.


1.Участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
За дейности, сходни с предмета на поръчката, възложителят ще счита: извършване на дейности на туроператори и/или туристически агенти, включващи осигуряване на самолетни билети.
2. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20хх в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен.
3. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO/IEC 27001:20хх в сферата на настоящата поръчка (предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/дейности, вкл. продажба на самолетни билети) или еквивалентен.
4. Участникът трябва да разполага с най-малко 2 /двама/ служители, които пряко ще бъдат ангажирани с процеса на продажба на самолетни билети и които отговарят на изискванията на чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. за изискванията за местоположението, пригодността и оборудването на помещението за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност и за образованието, езиковата квалификация и стажа на персонала, който ще бъде зает в осъществяването на туристическата дейност (обн., ДВ, бр. 97 от 8.11.2013 г.). Посочените лица трябва да са сертифицирани за работа със системата „Амадеус” или с друга еквивалентна глобална система за резервация и продажба на самолетни билети, както и да притежават сертификат, удостоверяващ IATA квалификация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор участникът представя Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5 % от максималната прогнозна стойност на договора без ДДС, като може да бъде под формата на:
а. парична сума, преведена по банковата сметка на Министерство на културата IBAN: BG 41 BNBG 9661 3300 1755 01, BIC: BNBGBGSD, БНБ – Централно управление или
б. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора или
в. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя за настоящата обществена поръчка със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
Участникът, определен за изпълнител, сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

административната сграда на Министерството на културата, гр.София, бул. Ал.Стамболийски № 17

Отварянето на офертите е публично. На него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м.08.2018 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участници, за които са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП с изключение на случаите по ал.3 и по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, както и участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролирани от лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, с изключение на случаите по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото в чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Възложителят си запазва възможността за възлагане повторение на услугата от същия изпълнител при условията и по реда на чл.79, ал.1, т.10 от ЗОП при условията и в обема на настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгл. чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва