Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-27#2 09/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0124 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG421 4004 България
С. Тименова, Т. Цанков +359 32935497/ +359 32935481
s.timenova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3118


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3118
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Пловдив, според приложената техническа спецификация”.
39135100      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка включва : Доставка на 500 бр. сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Пловдив по писмени заявки на възложителя по вид и харектеристики, съгласно Техническата спецификация. Изпълнителят осигурява необходимите транспортни средства и работници, които да ги разтоварят в складови помещения на Възложителя в гр. Пловдив ул. Скопие № 106. С доставката на стелажите Изпълнителят предоставя на Възложителя инструкция за тяхното сглобяване съгласно изискванията на производителя.Всички доставени стелажи следва да бъдат нови и неупотребявани, без да създават опасност за живота и здравето, както и да отговарят на българските и/или европейските стандарти за качество, екологична чистота, хигиенни норми, техническа безопасност. Стелажите се опаковат по начин, гарантиращ транспортирането им без рискове за увреждане. Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, се включва в цената на доставката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, ул. Скопие 106

Предметът на настоящата обществена поръчка включва : Доставка на 500 бр. сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Пловдив по писмени заявки на възложителя по вид и харектеристики, съгласно Техническата спецификация. Изпълнителят осигурява необходимите транспортни средства и работници, които да ги разтоварят в складови помещения на Възложителя в гр. Пловдив ул. Скопие № 106. Гаранционният срок на доставените стелажи, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя, е съгласно предложения в офертата на избрания за изпълнител и е не по-кратък от 24 месеца, считано от датата на доставка (видна от приемо-предавателния протокол съгласно т. 2.1. от раздел І Описание на поръчката).Доставчикът се задължава да извършва всички необходими сервизни услуги в гаранционния период.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Да са изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум 3 доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране.
В част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1 б) от ЕЕДОП, участниците следва да посочат списък на минимум 3 доставки, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъкът следва да бъде посочено подробно описание на извършената доставка /изплатеното възнаграждение/, начална и крайна дата на изпълнението и получателите /възложителите на доставките/ независимо дали са публични или частни субекти.
Забележка: „изпълнена” е тази „доставка“,, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.


Участниците да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум 3 доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител предоставя гаранция обезпечаваща, изпълнението на договора при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да се представи във форма по избор на участника, съгласно чл.111, ал.5 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/12/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие 106, ет.10 стая 1010

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и тези по чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Условия и начин на плащане:
Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на всяка извършена доставка в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, по т. 2.1. от раздел I Описание на поръчката от „Технически спецификации на поръчката, включващи описание, предмет на ОП, изисквания и срокове към изпълнението”.
Транспортните разходи и товарно-разтоварни разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител.
Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 30 000 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не може да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл.107, т.2, б."а" от ЗОП.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора актуални документи, чрез които се доказва липсата на основанията за отстраняването му от процедурата, както и съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки.
Срок на действие на договора /изпълнение на поръчката/ е 12 месеца от датата на неговото сключване или до изчерпване на предмета в рамките на този срок.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача" от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва