Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-28#1 04/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0123 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4004 България
А. Филипова +359 32935744
il.nedeva@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=3112


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/page?id=3112
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Карлово, Кърджали, Пазарджик, Смолян и Хасково", раздeлена в пет обособени позиции.
50711000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е "Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Карлово, Кърджали, Пазарджик, Смолян и Хасково", с цел тяхната безопасна, безотказна и надеждна експлоатация. Поръчката е разделена на пет обособени позиции:
Обособена позиция № 1 - "Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово";
Обособена позиция № 2 - Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали";
Обособена позиция № 3 - Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик";
Обособена позиция № 4 - Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловди в град Смолян";
Обособена позиция № 5 - "Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Хасково".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
71500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
5

II.2) Описание 1

"Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

град Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Скопие" № 106 - корпус 2, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Победа" № 17-19, ул. "Трети март" № 26-28 и град Карлово, ул. "Тодор и Ана Пулеви" №1.

Предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сградите, включени в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 1 са електрическите инсталации на сградите, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите, посочени в т.2 от раздел І на техническите спецификации включват:
1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно:
1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва:
А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения.
Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите.
В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите.
Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите.
Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения.
1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва:
А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите.
Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации.
В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти.
Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 1 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив и Карлово) не може да надвишава сумата от 720 лв. без ДДС.
Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 не може да надвишава 40000 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на поръчката е 24 месеца, считано от датата на сключване на договор за възлагане на услугата по обособена позиция № 1 или до изчерпване на максимално допустимата стойност по нея в размер на 40000 лева без ДДС в рамките на този срок. Договор може да бъде сключен не по-рано от 12.04.2017г. В срока на изпълнение на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Град Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1.

Предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сградата, включена в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 2 са електрическите инсталации на сграда, стопанисвана от ТД на НАП Пловдив, с адрес гр. Кърджали, ул. „Деспот Слав“ № 1. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградата, посочени в т.2 от раздел І на техническите спецификации включват:
1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно:
1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва:
А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения.
Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите.
В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите.
Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите.
Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения.
1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва:
А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите.
Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации.
В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти.
Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 2 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Кърджали) не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.
Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 не може да надвишава 3000 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на поръчката е 16 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по нея в размер на 3000 лева без ДДС в рамките на този срок. Договор за възлагане на поръчката по обособена позиция № 2 може да бъде сключен не по-рано от 01.12.2017г. В срока на изпълнение на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

"Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Град Пазарджик, ул. „Асен Златаров“ № 7, бул. „България“ № 35, бул. „България“ № 41, ул. „Гурко“ № 6.

Предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сградите, включени в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 3 са електрическите инсталации на сгради, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив, с адрес гр. Пазарджик, ул. „Асен Златаров“ № 7, бул. „България“ № 35, бул. „България“ № 41, ул. „Гурко“ № 6. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите, посочени в т.2 от раздел І на техническите спецификации включват: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно:
1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения.
1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва:
А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите.
Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации.
В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти.
Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Макс. допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева/ч.ч. без ДДС. Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 3 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Пазарджик) не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо макс. допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата. Макс. допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 3 не може да надвишава 8000 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на поръчката е 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по нея в размер на 8000 лева без ДДС в рамките на този срок. Договор за възлагане на услугата по обособена позиция № 3 може да бъде сключен не по-рано от 12.04.2017г. В срока на изпълнение на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

"Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталаци на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Смолян" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Град Смолян, бул. "България" № 12.

Предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сградата, включена в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 4 са електрическите инсталации на сграда, стопанисвана от ТД на НАП Пловдив, с адрес гр. Смолян, бул. „България“ № 12. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградата, посочена в т.2 от раздел І на техническите спецификации включват:
1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно:
1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва:
А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения.
Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите.
В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите.
Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите.
Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения.
1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва:
А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите.
Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации.
В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти.
Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 4 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Смолян) не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.
Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 4 не може да надвишава 3000 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
21

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на поръчката е 21 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по нея в размер на 3000 лева без ДДС в рамките на този срок. Договор за възлагане на услугата по обособена позиция № 4 може да бъде сключен не по-рано от 25.07.2017г. В срока на изпълнение на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

"Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Хасково" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Град Хасково, пл. "Свобода" № 2, ул. "Отец Паисий" № 25, бул. "България" № 152, 8-ми етаж.

Предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 5 са електрическите инсталации на сградите, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив, с адрес гр. Хасково, пл. „Свобода“ № 2, ул. „Отец Паисий“ № 25, бул. „България“ № 152, 8-ми етаж. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите, посочени в т.2 от раздел І на техническите спецификации включват:
1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно:
1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва:
А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения.
Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите.
В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите.
Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите.
Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения.
1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва:
А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите.
Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации.
В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти.
Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 5 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Хасково) не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо макс. допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.Макс. допуст. обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 5 не може да надвишава 17500 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
21

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на поръчката е 21 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по нея в размер на 17500 лева без ДДС в рамките на този срок. Договор за възлагане на услугата по обособена позиция № 5 може да бъде сключен не по-рано от 25.07.2016г. В срока на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1 б от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на поне 3 (три) услуги, изпълнени през последните 3(три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, както и да се посочат доказателства за изпълнените услуги. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Избраният за изпълнител следва да представи доказателствата за извършените поне 3 (три) услуги преди сключването на договор.
2. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция с определената професионална компетентност, с придобита трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на лицата (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за извършване на ремонт и поддържане на електрическите инсталации (минимум 2 (две) квалифицирани лица за съответната обособена позиция), в който е посочена професионалната квалификация и компетентност на лицата - описание на притежаваното валидно удостоверение или еквивалентен документ за придобита трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, данни за издателя на документа, включително данни за контакт с издателя.
3.За доказване на наличието на техническото оборудване за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП участниците следва да посочат инструментите, техническото оборудване, и лични защитни средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция. Инструментите, техн. оборудване и лични предпазни средства следва да са на разположение на избрания за изпълнител при подписване на договора.
При уч-ци обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че уч-кът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. В случай, че уч-кът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказв. на които критерии, уч-кът се позовава на капацитета на тези трети лица. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 и 6 и 9 от ЗОП.


Валидно за всички обособени позиции:
1. Участниците трябва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, минимум 3 (три) услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, а именно: услуги по ремонт поддържане на електрически инсталации на сгради, за които се посочва доказателства за извършените услуги. Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на електрически инсталации.
2. Участниците следва да разполагат с минимум 2 (две) квалифицирани лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради), които да имат придобита минимум Трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005г., Издаден от Министерство на енергетиката и енергийните ресурси и Министерство на труда и социалната политика), които ще използва при извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
3. Участниците следва да разполагат минимум със следните инструменти, техническо оборудване и лични предпазни средства, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция: мултиметър; фазоуказател; веригопоказател; лични предпазни средства:
- диелектрични ръкавици;
- изолиращи оперативни щанги;
- изолиращи клещи;
- електроизмерителни клещи;
- указатели за напрежение
- монтьорски инструменти с изолирани ръкохватки;
- предпазни очила.
Посочените инструменти, техническото оборудване и лични предпазни средства следва да са на разположение за конкретната обособена позиция съобразно броя на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката за съответната обособена позиция.
ТД на НАП Пловдив предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача" от датата на публикуване на обявлението в РОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Техническите спецификации, част от одобрената документация. Определеният изпълнител по всяка от обособените позиции представя гаранция, обезпачаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Максимално допустимите стойности без ДДС по обособени позиции са следните: за об. позиция № 1 - 40000 лв.; за об. позиция № 2 - 3000 лв.; за об. позиция № 3 - 8000 лв.; за об. позиция № 4 - 3000 лв.; за об. позиция № 5 - 17500 лв. Гаранцията се представя във форма и по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка. Дейностите по изпълнение на поръчката за всички обособени позиции се извършват при условията, посочени в т. 2.4. от Техническите спецификации.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/11/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За всички обособени позиции:
1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1,2, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ЗМИП.
2. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава максимално допустими стойности за съответните обособени позиции, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
3. Условия и начин на плащане: Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител (вкл. и относно доставянето на резервни части, материали и консумативи).
Цената на еднократното възнаграждение за цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации се заплаща в срок до 30 дни след представяне на фактура и протокола по т. 2.1.1. от раздел І – „Общи условия на поръчката” от техн. спецификации на поръчката. Цената за изпълнението на текущото поддържане за всяка ел. инсталация на Възложителя се заплаща в срок до 30 дни след представяне на фактура и протокола по т. 2.1.2. от раздел І – „Общи условия на поръчката” от Технически спецификации на поръчката.Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, материали и консумативи се заплаща по банков път в срок до 30 дни след представяне на: оригинална фактура за извършения ремонт; двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт; копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи и двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за извършените от него допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.
Оферираната часова ставка без ДДС, за изпълнение на дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сгради, не може да надвишава 12 лв./чч без ДДС и не може да се увеличава за целия срок на договора.
Цената на вложените резервни части, материали и консумативи (ако са вложени такива) не трябва да надвишава средните за страната и се заплаща по доставната им стойност. Преди подаване на офертата си , участникът следва да се запознае с всички електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване), предмет на поръчката за съответната обособена позиция, за което подписва Декларация за извършен оглед /по образец/, която декларация се подписва и от възложителя и се прилага към техническото предложение на участника.Огледът се извършва в ден и час, предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. Показателите, валидни за всички обособени позиции, които ще формират комплексната оценка и тяхната относителна тежест са както следва: 1. Най-ниска часова ставка без ДДС за изпълнение на работи по ремонт и поддържане на ел. инсталации - тежест 85 %; 2. Най-ниска цена без ДДС за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации - тежест 15 %.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва