Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
9132 02/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0120 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет. 1, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
К. Попова, Л. Димитрова +359 62617193/+359 62617207
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3104


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3104
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за психодите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет. 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Борис Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3104

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на гориво за отопление - газьол за отопление, за нуждите на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“
09135100      
Доставки

Периодична доставка на гориво за отопление - газьол за отопление, по писмени заявки, направени чрез координатора по договора, франко склада на възложителя на мястото за изпълнение – гр. Габрово, ул. „Априловска“ №7 и „Радецка“ №11.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Франко склада на възложителя - административните сгради на офис Габрово, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 7 и ул. „Радецка“ № 11.

Предметът на настоящата поръчка е периодична доставка на гориво за отопление - газьол за отопление, по писмени заявки, направени чрез координатора по договора, франко склада на възложителя на мястото за изпълнение – гр. Габрово, ул. „Априловска“ №7 и „Радецка“ №11, като срокът за изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 /три/ работни дни от получаването й. Количеството по всяка конкретна заявка от възложителя към изпълнителя, не може да бъде по-малко от 1 000 (хиляда) литра. Транспортирането на горивото до мястото на доставката следва да бъде в съответствие с изискванията на Закона за движението по пътищата /чл.129/ и при спазване изискванията на Европейската спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR, обн. ДВ, бр. 73/1995 г./; Да се извършва с транспортни средства, които отговарят на изискванията на Закона за автомобилните превози, Наредба №40 от 14. 01. 2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари; Доставяното горивото да е наливно, с автоцистерни, които са оборудвани с устройства за автоматично отчитане на горивото, дозатори и помпи, които са пломбирани.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 40000,00 лв. без ДДС, при срок на договора - 24 месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България или валиден лиценз за извършване на международен превоз на товари – лиценз на Общността. Участниците следва да представят информация за него, която се вписва в част ІV, раздел „А“, т. 1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията следва да включва: № на документа, дата на издаване, издател на лиценза, както и да посочат линк към съответния регистър на валидните лицензи на страницата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили през последните три години от датата на подаване на офертата, доставки с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка (доставка на горива).За доказване на поставеното изискване за наличие на опит участниците представят списък, включващ доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на доставките, следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, стойност без ДДС, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доставки със „сходен“ предмет на предмета на настоящата поръчка ще бъдат считани доставки на всякакъв вид течни горива. Забележка: „изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период.
2. Участниците следва да разполагат с технически изправно специализирано транспортно средство, собствено или на лизинг, оборудвано/и с автоматично устройство за отчитане наличността на горивото, замерено и пломбирано от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и отговарящо на изискванията на Закона за автомобилните превози, Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване на изискванията на Глава 9.1 на Приложение В от Европейска спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR/. Кодът на транспортните средства трябва да е FL. За доказване на наличието на технически изправни специализирани транспортни средства /цистерна/ участниците представят списък с описание на транспортното/ите средство/а, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на поръчката, който съдържа: държавен контролен номер на транспортно средство; вид на транспортно средство (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; № и дата на „Заявление за последваща периодична проверка на средства за измерване“ за измервателно/и средство/а в транспортното средство. Посочват се още срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участниците следва да разполагат с лице, което да е преминало професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози и да притежава свидетелство за успешно положен изпит, в срок на валидност. За доказване на наличието на квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката /водачите на транспортни средства/, с посочване на трите имена, квалификация, притежавани ADR свидетелства на водач, превозващ опасни товари (№, дата на издаване, валидност, издател), съгласно изискванията на чл. 14 от Закона за автомобилните превози и чл. 26 от Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари, както и вида на правоотношението между участника/член на обединение и лицето, и данни за документите, в които то е обективирано. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6, б. „а“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


По т.1 Да имат изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) доставки с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка (доставка на горива);
По т.2 Да разполагат с минимум едно технически изправно специализирано транспортно средство, собствено или на лизинг, отговарящо на изисквания по т. 2;
По т.3 Да разполагат с минимум едно лице, което да е преминало професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози, притежаващо свидетелство за успешно положен изпит.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - част от одобрената документация за обществената поръчка. Изпълнението на обществената поръчка включва периодична доставка на гориво за отопление - газьол за отопление, по писмени заявки, направени чрез координатора по договора, франко склада на възложителя на мястото за изпълнение – гр. Габрово, ул. „Априловска“ №7 и „Радецка“ №11, при условия и срокове, подробно описани в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713157

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/11/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Плащанията по договора за обществена поръчка ще се извършват от ТД на НАП Велико Търново поотделно за всяка конкретна доставка, след нейното изпълнение, в лева по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на фактура в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Велико Търново чрез координатора по договора, издадена от изпълнителя и въз основа на следните документи: оригинален двустранен приемо-предавателен протокол; копие от заявка за конкретната доставка или разпечатка от e-mail; заверено копие на декларация за съответствие с изискванията за качеството на течните горива за всяка партида, съгласно чл. 10, ал. 2 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол /заверено копие на документ за експедиция на готова продукция от петролните бази/; заверено копие от свидетелство за калибриране на цистерната и брояча на горивото, с валидна заверка от съответните органи за стандартизация; копие от официален документ, издаден от основния производител/вносител за доказване на базовата цена или извадка /разпечатка/ от достъпен за възложителя официален бюлетин на производителя/вносителя за удостоверяване на действащата цена за газьол за отопление в деня на доставката. В случай на различие между базовите цени на горивото на датата на заявката и датата на доставката, заплащането се извършва съгласно по-благоприятната за възложителя базова цена.
Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62617207
www.nap.bg +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва