Деловодна информация
00530
Е-12-00-574#1 01/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
01/11/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0119 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
Р. Гигов +359 298593532
r.gigov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3103


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3103
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на основен ремонт на площадкова канализационна мрежа в предоставен за управление на НАП поземлен имот с адрес гр. Русе, ул. „Майор Узунов“ №19
45112100      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на площадкова канализационна мрежа в поземлен имот на ТД на НАП Варна, офис Русе, с адрес: гр. Русе, ул. „Майор Узунов“ № 19. Строително-ремонтните дейности и видовете външни услуги, които следва да се изпълнят във връзка с тях, са дадени в подробна количествена сметка в документ „Технически спецификации“ на поръчката - неразделна част от документацията на обществената поръчка. Най-общо строително-ремонтните работи включват: направа на изкопи, доставка, полагане и монтаж на тръби, укрепителни работи и т.н.
Срокът за изпълнение следва да е в рамките на посочения от възложителя срок, а именно: не по-кратък от 90 календарни дни и не по-дълъг от 115 календарни дни.
Строителните отпадъци, образувани на обекта, следва да се отстранят от обекта според предписанията на нормативната уредба за управление на отпадъците и опазване на околната среда и съгласно изискванията на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
243333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112100      
45121000      
45247110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Имот с адрес гр. Русе, ул. „Майор Узунов“ №19, предоставен за управление на НАП за нуждите на ТД на НАП Варна, офис Русе.

Предметът на поръчката включва следните дейности:
1. Строително-ремонтни дейности:
1.1. Рязане асфалтова настилка с машина - 496 м;
1.2. Разваляне на асфалтова настилка - 429 м2;
1.3. Възстановяване асфалтова настилка /10см. Битум. Баластра + 4см. Неплътна + 4см. Плътна смес/ - 429 м2;
1.4. Разваляне трошенокаменна настилка - 429 м2;
1.5. Доставка и възстановяване на трошенокаменна настилка 35см. - 100% доставка - 429 м2;
1.6. Разваляне на тротоар с плочи 30/30см. - 81 м2;
1.7. Възстановяване на тротоар с плочи 30/30см. - 81 м2;
1.8. Направа на изкоп с ограничена ширина до 1.2м - ръчно укрепен в земни почви с н = или < 2м - 74 м3;
1.9. Направа на изкоп с ограничена ширина до 1.2м - ръчно укрепен в земни почни с н = 2 до 4м - 108 м3;
1.10. Направа на изкоп с ограничена ширина до 1.2м - ръчно укрепен в земни почви с н = 4 до 6м - 20 м3;
1.11. Плътно укрепване и разкрепване на изкопи с н до 2м с промишлено произведено метално укрепване - 929 м2;
1.12. Плътно укрепване и разкрепване на изкопи в = или < 6м н = 2 до 4м в земни почви - 810 м2;
1.13. Плътно укрепване и разкрепване на изкопи в = или < 6м н = 4 до 6м в земни почви - 155 м2;
1.14. Изкоп с багер на земни почви при две утежнени условия на транспорт - 810 м3;
1.15. Изкоп с багер на земни почви на транспорт - сондажна машина - 498 м3;
1.16. Превоз на земни маси със самосвал на депо на 10 км - 1308 м3;
1.17. Доставка на пясък за укрепване на тръбите - 31 м3;
1.18. Доставка на фракция 5-15 /сипица/ за засипване изкопи - 266 м3;
1.19. Засипване тесни изкопи без трамбоване /машинно 90% + ръчно 10%/ - 1469 м3;
1.20. Уплътняване земни почви с механична трамбовка пласт 20 см - 1469 м3;
1.21. Изкоп с багер на земни почви на транспорт от депо за обратен насип - 1172 м3;
1.22. Превоз земни маси със самосвал от депо на 10 км - 1172 м3;
1.23. Доставка и полагане pvc тръби ф 160/4.7мм - дебелостенни sn8 - 26 м;
1.24. Доставка и полагане pvc тръби ф 250/7.3мм -дебелостенни sn8 - 8 м;
1.25. Доставка и полагане pvc тръби ф 315/7.7 - дебелостенни sn8 - 6 м;
1.26. Доставка и полагане на тръби певп ф 500 pn 10 - 36 м;
1.27. Доставка и монтаж на полиетиленови тръби на челна заварка в открити изкопи ф 500 мм - 36 м;
1.28. Доставка и монтаж на профилирана тръбна система dn/ od 315 с коравина sn10 kn/m2 - 45 м;
1.29. Доставка и монтаж на профилирана тръбна система dn/ id 500 с коравина sn10 kn/m2 - 144 м;
1.30. Доставка и монтаж на стоманени тръби ф820/12мм, за преминаване под сграда, топлопровод, газ и кабели - 35 м;
1.31. Сондиране под сграда и комуникации на стоманена тръба - 35 м;
1.32. Доставка и монтаж на тръби певп на челна заварка ф500 в стоманена тръба - 35 м;
1.33. Доставка и монтаж на разделители върху тръби певп ф500 /пояснение - на тръбите певп500 за монтаж в ст тръба ф820/12 през 1.5 м. се монтират разделители с височина сегмента 60мм/ - 23 бр;
1.34. Пробиване отвори 50/50 в съществуваща рш и замонолитване - 8 бр;
1.35. Доставка и монтаж на улични рш за кръгли канали с отвор ф60 см от сглобяеми елементи с дълбочина 3м с чугунен капак - 1 бр;
1.36. Улични рш за кръгли канали с отвор ф60 см от сглобяеми елементи с дълб. 5м с чугунен капак - 6 бр;
1.37. Доставка и монтаж на отток с решетка 500/524 с тяло от две части за натоварване клас с250 - нов, по детайл 2 бр;
1.38. Доставка и монтаж на дъждоприемни решетки клас натоварване e600 - по детайл - 6 бр;
1.39. Доставка и монтаж на улей 390/630 - 1м и чугунена решетка - 3 бр;
1.40. Доставка и монтаж на събирателна шахта от три части с /чугунена решетка 0.5 м., шахта от три части; бетон в15 -= 0.30м3/ - 1 бр;
1.41. Укрепване на подкопани кабели единични /по детайл/ - 3 бр;
1.42. Укрепване на четириканални блокчета за телефонни кабели - 1 бр;
1.43. Укрепване на подкопани комуникации - водопровод, газ и канал - 5 бр.
2. Изпълнение на външни услуги свързани със строително-ремонтните работи:
2.1. Натоварване и превоз на отпадъци на сметище - 450 м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
243333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
115

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение - съгласно предложението на изпълнителя, което може да бъде мин. 90 календарни дни и макс. 115 календарни дни, считано от датата на подписване на протокол обр. 2 съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част ІV, б. „В“, т. 1а на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) участниците следва да представят списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години до датата на подаване на офертата, който съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на извършените дейности (кратко описание на изпълнените СМР), възложителите на СМР, независимо дали са публични или частни субекти.
Забележка: „изпълнено” е това строителство, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането му.


Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:
Да има изпълнени най-малко 3 /три/ дейности с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката, през последните пет години до датата на подаване на офертата.
Изискването за изпълнени поне 3 дейности с обект строителство ще даде увереност на възложителя, че определения за изпълнител участник успешно е изпълнил дейности, сходни с дейностите, включени в предмета на поръчката и притежава достатъчно опит за изпълнение на същата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към момента на сключване на договора, изпълнителят следва да представи валидна застраховка за обезпечаване на отговорността му за вреди, причинени на обекта и/или на трети лица, вследствие на неправомерни негови действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му по договора за възлагане на обществената поръчка (чл. 173 от ЗУТ). Застрахователната сума следва да е в размер не по-малък от 100 000 лв. за едно събитие и 120 000 лв. в агрегат за срока на застраховката. Срокът, за който следва да бъде осигурено застрахователно покритие, обхваща времето на изпълнението на договора, включително предложения от изпълнителя гаранционен срок.
Изпълнителят представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
В техническото си предложение участникът следва да декларира, че в случай, че бъде определен за изпълнител, към датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка ще разполага с валидна застраховка за обезпечаване на отговорността му за вреди, причинени на обекта и/или на трети лица, вследствие на неправомерни негови действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му по договора за възлагане на обществената поръчка (чл. 173 от ЗУТ), сключена при посочените от възложителя условия.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 243 333.33 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тези стойности, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 дни от от представяне на фактура придружена с приемо-предавателен протокол за завършени строително монтажни работи съгласно инвестиционния проект и представен констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение №15 към Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството)
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва