Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП- Пловдив
РД-44-23#2 27/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
27/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0116 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4004 България
С. Шишкова +359 032935580
sr.shishkova@ro16.nra.bg +359 032679757

Интернет адрес/и

http://nra.bg

http://nra.bg/page?id=303


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3093
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на административна сграда на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. „Чернишевски“ № 3“
45454000      
Строителство

Извършване на строително - ремонтни работи на тоалетни от 4-ти до 9-ти етаж в административна сграда, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Чернишевски“ № 3. Ремонтните работи включват-демонтаж на клозетни клекала, писоари, смесителни батерии, дървени врати и прозорци, фаянсови и теракотни плочки по стени и подове; доставка и монтаж PVC тръби за канализация, доставка и монтаж тоалетни седала, фаянсова облицовка, гранитогрес, алуминиеви врати и др. подмяна, свързана с ремонта в тоалетните.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45454000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

административната сграда на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. Чернишевски № 3

Извършване на строително - ремонтни работи на тоалетни от 4-ти до 9-ти етаж в административна сграда, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Чернишевски“ № 3. Ремонтните работи включват-демонтаж на клозетни клекала, писоари, смесителни батерии, дървени врати и прозорци, фаянсови и теракотни плочки по стени и подове; доставка и монтаж PVC тръби за канализация, доставка и монтаж тоалетни седала, фаянсова облицовка, гранитогрес, алуминиеви врати и др. подмяна, свързана с ремонта в тоалетните. За извършените дейности се изготвя протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на разплащане дейности. Изпълнението на предмета на поръчката включва и:
- Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи;
- Съгласуване предварително с възложителя на цветовете на плочите за фаянсовата облицовка, настилката от гранитогрес и ПДЧ за гардеробите;
- Изпълнение на съпътстващи дейности и операции, като почистване, събиране, изнасяне, натоварване и превоз на строителни отпадъци, и други.
Дейностите следва да бъдат извършени като не се възпрепятства работния процес на служителите в административната сграда. Работното време е от 09.00 часа до 17.30 часа, като обедната почивка е от 12.30 до 13.00 часа. За целта строително-ремонтните дейности е възможно да се извършат и в неработни за ведомството дни, след представяне на график от изпълнителя. Графикът следва да се представи на координатора по договора в срок от два дни от подписването на протокол обр. 2 за предаване на строителната площада.
В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, Възложителят заплаща на изпълнителя единствено действително извършените и приети СРР, без да дължи неустойка или обезщетение.
Непредвидените в количествено-стойностната сметка разходи, в размер на 5% се отчитат между изпълнителя и възложителя, чрез координатора по договора с подписване на констативен протокол за непредвидени разходи, придружен с количествено-стойностни сметки с цени приети в ценовото предложение на участника, в рамките на предложената обща стойност за изпълнение на поръчката. В случай на нереализиране на такива дейности и разходи, възложителят не дължи възнаграждение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение- до 6 /шест/ месеца, считано от датата на подписване на протокол обр. 2 съгл.НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камара на строителите в България за строежи минимум пета група- отделни видове строителни и монтажни работи, съгласно КИД сектор „Строителство“ /чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите/, а за чуждестранни лица- в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Документи: Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България, придружено с валиден талон, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя /ПРВВЦПРС/. За чуждестранни лица- аналогичен документ.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в част ІV, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на възложителя, преди сключване на договора, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България, придружено с валиден талон по чл. 24, ал.1 от ПРВВЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да разполага с валидна застраховка съгласно чл. 171 от Закона за устройството на територията и чл. 2, ал.1, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството /НУРЗЗПС/ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ.Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа. Документи за доказване на изискването-доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 62, ал. 1, т.2 от ЗОП.Участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на възложителя, преди сключване на договора, заверено копие на застрахователна полица „Професионална отговорност“.

Участниците следва да разполагат със застраховка ”Професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал.1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството /НУРЗЗПС/, която следва да е с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил най-малко 3 /три/ строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни (строителни дейности, свързани с текущ ремонт на административни и др. сгради) с тези на настоящата обществена поръчка за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Документи: Документи по чл. 64, ал. 1, т.1 от ЗОП -списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, като посочват строителните дейности, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Ако съответните документи относно доброто изпълнение и резултат от посочените строителни работи са на разположение в електронен формат, участниците посочват уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, и точно позоваване на документа.
Преди сключване на договора, избраният за изпълнител следва да представи на възложителя посочените документи, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП. Документите могат да бъдат изискани и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Забележка: Списъкът следва да включва строителни дейности, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането им.
2. Участникът да разполага с достатъчен брой технически лица с необходимата компетентност за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка.
Документ: Документ по чл. 64, ал. 1, т.3 от ЗОП - списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, и техническите лица, които ще изпълняват строителството. Списъкът да съдържа имената, длъжностите, образованието, професионалната компетентност (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност) и професионален опит, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 2) от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, като посочат техническите лица - имената, длъжностите, образованието, професионалната компетентност (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност) и професионален опит, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника.
Преди сключване на договора, избраният за изпълнител следва да представи на възложителя посочените документи, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП. Документите могат да бъдат изискани и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


1.Участникът да е изпълнил най-малко 3 /три/ строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
2.Участникът да разполага със следния минимален състав на техническите лица:
- технически ръководител, назначен на трудов договор, с образование, отговарящо на чл.163а от ЗУТ;
- координатор по безопасност и здраве, назначен на трудов договор - строителен инженер, архитект, техник и/или да притежава сертификат за допълнителна квалификация;
- минимум още четири технически лица /работници/, пряко ангажирани с изпълнение на обществената поръчка;
Забележка: Съгласно §2., т. 41. от Допълнителните разпоредби на ЗОП "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Към техническото предложение за изпълнение участникът представя декларация за оглед по приложен образец.
2. Определеният изпълнител, при сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността му без ДДС във форма-парична сума, банкова гаранция, застраховка по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора, ще бъде освобождавана частично, както следва:2% до 30 (тридесет) дни след извършване на ремонта, удостоверено с протокол за установяване на действително извършените и приетите строително-ремонтни работи;
- 3% след изтичане на гаранционния срок.
3.Условия и начин на плащане: заплащането на извършения текущ ремонт се извършва в лева по банков път, от ТД на НАП Пловдив, в срок от 30 /тридесет/ дни след представяне на оригинална фактура и протокол за установяване на действително извършените и приетите строително ремонтни работи подписани от приемателна комисия с представители на Възложителя и отпредставител/и на Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713092

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/12/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 2,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентнификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане(ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице- на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.";
2.Максимално допустимата стойност на поръчката е 75 000 лева без ДДС. В максимално допустимата стойност на поръчката са предвидени до 5 % непредвидени разходи. В случай на нереализиране на такива дейности и разходи, възложителят не дължи възнаграждение. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
3. Всеки участник следва да извърши оглед на сградата на посочения адрес. Огледът се извършва в ден и час предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. За извършения оглед се попълва декларация по образец, която се подписва едновременно от лицето за контакт от страна на възложителя и представител на участника извършил огледа.
3.НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nra.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС/но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок от публикуването му, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва