Деловодна информация
00530
Е-12-00-560#1 20/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
20/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0107 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков №52
София BG411 1000 България
Н. Мишовски +359 298593505
n.mishovski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3079
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане на лицензи Carin и Microsoft Dynamics CRM в СУИЦ
72267100      
Услуги

Осигуряване на техническа поддръжка за срок от 12 месеца, считано от датата на активиране на поддръжката на лицензи Carin и Microsoft Dynamics CRM в СУИЦ, при срок за активиране на поддръжката от 3 работни дни, считано от датата на подписване на договор, но не по-рано от 01.01.2017 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

Целта на поръчката с предмет: „Поддържане на лицензи Carin и Microsoft Dynamics CRM в СУИЦ” е осигуряване на стандартна софтуерна поддръжка от производител или оторизирани от производителя лица на софтуерните лицези и осигуряване на ползването на всички нови версии на лицензите, които към момента функционират в Системата за управление на ИЦ /СУИЦ/ на НАП.
Дейностите, които следва да се извършат, включват активиране на поддръжката на софтуерни лицензи Carin и Microsoft Dynamics CRM и самата техническа поддръжка, както следва:
1. Активиране на поддръжка и ползване на нови версии на следните софтуерни лицензи
1.1. CARIN Enterprise Edition Voice Recoding server – 1 брой;
1.2. CARIN Enterprise Edition Central Controller + CARIN Local Recorder - 1 брой;
1.3. Потребителски лиценз на CARIN Local Recorder - 46 броя;
1.4. Сървърен лиценз Microsoft Dynamics CRM - 1 брой;
1.5. Потребителски лицензи Microsoft Dynamics CRM Professional User CAL - 3 броя;
1.6. Потребителски лицензи Microsoft Dynamics CRM Basic Device CAL - 40 броя.
2. Срок за активиране на поддръжката на лицензите – 3 (три) работни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 01.01.2017 г.
3. Осигуряване на техническа поддръжка на лицензите за срок от 12 месеца, считано от датата на активиране на поддръжката, удостоверено с подписването на приемо-предавателен протокол.
Техническата поддръжка се извършва в ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение включва срока за активиране на поддръжката и срок за самата техническа поддръжка от 12 мес., считано от датата на активиране на поддръжката. Срокът за активиране на поддръжката е до 3 работни дни, от датата на сключване на договора, но не порано от 01.01.2017 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не

Не
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.
Определеният изпълнител следва да:
1. Има партньорски отношения с най-високо ниво на сертификация и партньорство, на база ежегоден одит, извършван от Cisco Systems или упълномощено лице;
2. Разполага със специализация „Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialized Partner”;
3. Има партньорски отношения с ниво на сертификация и партньорство, доказващи компетенции и правомощия да поддържа софтуерни лицензи за системата за запис на разговорите CARIN;
4. Има партньорски отношения с ниво на сертификация и партньорство с Microsoft за Microsoft Dynamics;
5. Разполага със Система за техническа поддръжка (24 часа, 7 дни в седмицата) и ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/11/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Към техническото си предложение участникът следва да представи описание на системата за техническа поддръжка и начина за комуникация при регистрация на проблеми.
При сключване на договора изпълнителят следва да представи съответните документи, удостоверяващи обстоятелствата по т. 1 - 4 от раздел III.2.2 на настоящото Обявление.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 17 000.00 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тези стойности, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за активиране на поддръжката на лицензите, подписани от координатора по договора от страна на възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва