Деловодна информация
00334Агенция Митници
32-289279 17/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
17/10/2016 (дд/мм/гггг)
00334-2016-0048 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мариана Митева +359 0298594108
mariana.miteva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.customs.bg/bg/page/358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 298594528
krasimira.vasileva@customs.bg +359 298594066

Интернет адрес/и

http://www.customs.bg/

http://www.customs.bg/bg/page/357

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА АПАРАТУРА ЗА МИТНИЧЕСКИТЕ ЛАБОРАТОРИИ”
38000000      
Доставки

Предметът на възлагане с настоящата поръчка е „Доставка на апаратура за митническите лаборатории” и обхваща доставка, инсталация и монтаж на апаратура за лаборатории на Агенция „Митници“ по обособени позиции, както следва:
- Обособена позиция № 1, с предмет: „Доставка, инсталиране и монтаж на вълново – дисперсионен рентгено - флуоресцентен анализатор на съдържание на сяра в нефтопродукти“;
- Обособена позиция № 2, с предмет: „Доставка, инсталиране и монтаж на компактен инфрачервен спектрометър (ft-ir) за качествен и количествен анализ на различни видове проби“;
- Обособена позиция № 3, с предмет: „Доставка, инсталиране и монтаж на автоматичен микро дестилатор за нефто продукти“;
- Обособена позиция № 4, с предмет: „Доставка, инсталиране и монтаж на автоматичен апарат за определяне на дестилационни характеристики на нефтопродукти при атмосферно налягане“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
293000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка, инсталиране и монтаж на вълново – дисперсионен рентгено - флуоресцентен анализатор на съдържание на сяра в нефтопродукти“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
38433000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Поръчката включва доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на един брой вълново – дисперсионен рентгено - флуоресцентен анализатор на съдържание на сяра в нефтопродукти в мобилната лаборатория на Агенция „Митници“, разположена на територията на гр. София, в работно за администрацията време (от 09:00 до 17:30 часа). Уредът да е подходящ за работа в мобилна лаборатория без използване на газ носител.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на предлаганата апаратура – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
97000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е не по-малко от 15 (петнадесет) месеца, считано от деня, следващ деня на сключване на договора. Срокът за изпълнение на поръчката се формира като сбор от срока за доставка и срока за гаранционна поддръжка на апаратурата, предложени от участниците.

II.2) Описание 1

Доставка, инсталиране и монтаж на компактен инфрачервен спектрометър (ft-ir) за качествен и количествен анализ на различни видове проби“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
38433000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на един брой компактен инфрачервен спектрометър (ft-ir) за качествен и количествен анализ на различни видове проби. Уредът да е подходящ за работа в мобилна лаборатория.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на предлаганата апаратура – П1    60
Гаранционен срок на интерферометъра – П2    20
Гаранционен срок на източника – П3    20
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
69000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е не по-малко от 15 (петнадесет) месеца, считано от деня, следващ деня на сключване на договора. Срокът за изпълнение на поръчката се формира като сбор от срока за доставка и срока за гаранционна поддръжка на апаратурата, предложени от участниците.

II.2) Описание 1

„Доставка, инсталиране и монтаж на автоматичен микро дестилатор за нефто продукти“; 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
38400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на един брой автоматичен микро дестилатор за нефто продукти. Апаратът да е пригоден за физическа микро - дестилация на течни нефтопродукти (бензин, керосин, дизелово гориво и биогорива) при атмосферно налягане. Уредът да е подходящ за работа в мобилна лаборатория.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на предлаганата апаратура – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
67000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е не по-малко от 15 (петнадесет) месеца, считано от деня, следващ деня на сключване на договора. Срокът за изпълнение на поръчката се формира като сбор от срока за доставка и срока за гаранционна поддръжка на апаратурата, предложени от участниците.

II.2) Описание 1

„Доставка, инсталиране и монтаж на автоматичен апарат за определяне на дестилационни характеристики на нефтопродукти при атмосферно налягане“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
38434000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Доставка, монтажа, инсталацията и въвеждането в експлоатация на един брой автоматичен апарат за определяне на дестилационни характеристики на нефтопродукти при атмосферно налягане. Апаратурата трябва да се монтира в Централна митническа лаборатория, гр. София 1202, ул. Г. С. Раковски № 47.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на предлаганата апаратура – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е не по-малко от 15 (петнадесет) месеца, считано от деня, следващ деня на сключване на договора. Срокът за изпълнение на поръчката се формира като сбор от срока за доставка и срока за гаранционна поддръжка на апаратурата, предложени от участниците.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към икономическото и финансовото състояние на Участника и не предвижда представянето на документи.

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.


1. Участникът следва да е изпълнил най-малко 3 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
Забележки: *
Под „дейности с предмет и обем, които са идентични с предмета на възлаганата обществена поръчка” следва да се разбира доставка и гаранционно поддържане (обслужване) на:
- вълново – дисперсионен рентгено - флуоресцентен анализатор на съдържание на сяра в нефтопродукти, за обособена позиция № 1;
- компактен инфрачервен спектрометър (ft-ir) за качествен и количествен анализ на различни видове проби, за обособена позиция № 2;
- автоматичен микро дестилатор за нефто продукти, за обособена позиция № 3;
- автоматичен апарат за определяне на дестилационни характеристики на нефтопродукти при атмосферно налягане, за обособена позиция № 4.
** Под „дейности с предмет и обем, които са сходни с предмета на възлаганата обществена поръчка” следва да се разбират доставки на контролно-измервателна и/или лабораторна и/или аналитична апаратура и/или уреди за измерване и/или за изпитване.
*** „Изпълнена” е тази дейност, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период.
2. Заверено от Участника копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, който удостоверява съответствието на Участника със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:200х, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, издаден на името на Участника и с обхвата на обществената поръчка или за конкретната дейност от предмет на поръчката, която ще извършва.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Комисията отваря офертите в гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, Агенция „Митници”

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, Възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на Участниците да се извърши преди провеждане на предварителен подбор.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка (ОП), Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и когато такива обстоятелства са възникнали спрямо един или повече членове на обединението, което е Участник в процедурата. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2. Други основания за отстраняване, произтичащи от националното законодателство.
а) Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура;
б) Участници - дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на контролираните от тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по ОП по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на ОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;
в) Лица, организиращи възлагането на ОП са задължени да идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на клиент - юридическо лице, както и предприемат действия за проверка на тяхната идентификация в зависимост от вида на клиента и нивото на риск, което произтича от установяването на клиентските отношения и/или на извършването на сделки или операции с такъв вид клиент.
За обезпечаване изпълнението на договора се представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора.
Гаранцията се оформя в 2 отделни документа, както следва:
- в размер на 3 % от стойността на договора, обезпечаваща своевременната доставка на изискваната апаратура.
- в размер на 2 % от стойността на договора, обезпечаваща гаранционната поддръжка. В случай на обективна невъзможност на Изпълнителя да достави стоката в срок до 15.12.2016 г., Изпълнителят да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща авансово плащане, съгласувана с Възложителя. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица. Информация за съответствие с критериите за подбор се предоставя чрез попълване на ЕЕДОП, част IV "Критерии за подбор", Раздел "Общи указания за всички критерии за подбор". Условия за плащане -окончателно плащане - в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинал на фактура, съдържаща всички реквизити по Закона за счетоводството и подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката, монтажа, инсталиране и пускане в експлоатация на уреда без забележки.
Общата прогнозна стойност на поръчката е в размер на: 306 000 лв. без начислен ДДС, разпределени в 8 ОП:
- ОП № 1 – 97 000 лв.;
- ОП № 2 – 69 000 лв.;
- ОП № 3 – 67 000 лв.;
- ОП № 4 – 60 000 лв.;
- ОП № 5 – 5 000 лв.;
- ОП № 6 – 6 000 лв.;
- ОП № 7 – 2 000 лв.
Доставките по ОП № 5, № 6 и № 7 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност, на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез сключване на договори за възлагане на ОП. Стойностите на съответните ОП (№ 5, № 6 и № 7) не надхвърлят сумата от 156 464,00 лв., а общата им стойност е в размер на 13 000 лева и не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, доставките, предмет на ОП № 5, № 6 и № 7 ще бъдат директно възложени по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. След отделянето на посочените обособени позиции, остатъчната стойност за която се възлага поръчката е 293 000 лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва