Деловодна информация
00272
 
не
00272-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РУЖИНЦИ 000159682
С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31
С.РУЖИНЦИ BG311 3930 България
ЕВТИМ ЕВТИМОВ +359 93242283
rujinci@abv.bg +359 93242604

Интернет адрес/и

http://obshtina-ruzhintsi.com/

http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/52-op-00272-2016-0002


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/52-op-00272-2016-0002
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на твърди горива за нуждите на община Ружинци през отоплителен сезон 2016-2017 г.", с четири обособени позиции
09100000      
Доставки

Доставка на твърди горива за нуждите на Община Ружинци за отоплителен сезон 2016/2017 год. Обществената поръчка е разделена на 4 обособени позиции. Обособена позиция № 1 – Доставка на въглища за парно/високо калорични над 6000 калорий/ - 176 т.; 2. Обособен позиция № 2- Доставка на въглища брикети- 12 т.; 3. Обособена позиция № 3 - Доставка на пелети- 100 т.; 4. Обособена позиция № 4 – Доставка на дърва за огрев – 32 куб.м.
Предложената цена за отделните видове горива трябва да включва и транспорта до крайното предназначение в Община Ружинци, като доставката трябва се извършва с транспорт на изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
98600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на въглища за парно 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09111100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

с.Ружинци, общ. Ружинци, обл. Видин в Общинска администрация Ружинци, СУ „Н. Й. Вапцаров” и ДГ „Изгрев”; с.Бело поле, общ.Ружинци, обл. Видин в ОУ „Св. Св. Кирил и Медотий”

Доставка на въглища за парно/високо калорични над 6000 калорий/ общо количество 176 т., Общинска администрация Ружинци- 45 т., СУ „Н. Й. Вапцаров” – 60 т., ДГ „Изгрев” – 45 т. и ОУ „Св. Св. Кирил и Медотий” – 26 т.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
58600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на въглища брикети 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09111220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Детка градина с.Белоо поле и Детска градина с.Черно поле

Доставка на въглища брикети за ДГ с.Бело поле - 4 т. и за ДГ с.Черно поле - 8 т.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пелети 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09111400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

с.Дреновец - ДСХ с ОЛБ

Доставка на пелети за отопление на ДСХ с ОЛБ на общо количество 100 т. Пелетите да бъдат дървесни, с диаметър до 6 мм, калоричност не по-малка от 17МJ/kg, влажност – не повече от 7%, съдържание на пепел – не повече от 1,2%.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
34000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на дърва за огрев 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03413000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

с.Ружинци, с.Бело поле и с.Черно поле

Доствака на дърва за огрев от общо количество 32 куб.м. За ДГ с.Бело поле - 7 куб.м., за ДГ с.Черно поле - 15 куб.м. и да СУ Ружинци - 10 куб.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има на разположение минимум 1 (едно) транспортно средство за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията за превоз на твърди горива.
За доказване на изискването участникът представя: Списък за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Списъкът се попълва по приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В, т.9) като се посочват транспортните средства за изпълнение на поръчката, които са на разположение на участника, придружен с доказателства за разположение с техниката (свитетелства за регистрация на МПС, договори за наем, лизинг и др.).


Участникът следва да разполага: 1. За обособена позиция № 1 - с минимум 1 брой товарен автомобил отговарящи на изискванията за превоз на твърди горива. 2. За обособена позиция №2 - с минимум 1 брой товарен автомобил , отговарящ на изискванията за превоз на твърди горива. 3. За обособена позиция №3 - с минимум 1 брой товарен автомобил, отговарящ на изискванията за превоз на твърди горива. 4. За обособена позиция №4 - с минимум 1 брой товарен автомобил, отговарящ на изискванията за превоз на твърди горива. Оборудването трябва да е на разположение на участника до крайния срок на договора за доставка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.196 и последващи от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва