Деловодна информация
00530
Е-12-00-548#1 11/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
11/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0103 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Валерия Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3067


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3067
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на климатична техника в сграда на НАП, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29
50000000      
Услуги

Предметът на поръчката включва:1. Извършване на технически прегледи (профилактика) на всички климатични съоръжения:
• почистване (измиване) на въздушните филтри;• почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя на външното тяло;• дозареждане на съоръженията с хладилен агент – фреон;• проверка на електрическите вериги.2. Извършване на ремонт на климатичната техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на възложителя.3.Доставка и монтаж на консумативи и резервни части за съоръженията, съгласно Приложение №1 към техническата спецификация. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна. 4.Отзоваване на повикване от възложителя в случай на авария или техническо обслужване.5.Преместване /демонтаж и монтаж/ на климатик, включен в предмета на поръчката;6.Транспортни разходи;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

сграда на ТД на НАП ГДО, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29

Предметът на поръчката включва:
1. Извършване на технически прегледи (профилактика) на всички климатични съоръжения:
• почистване (измиване) на въздушните филтри;
• почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя на външното тяло;
• дозареждане на съоръженията с хладилен агент – фреон;
• проверка на електрическите вериги.
2. Извършване на ремонт на климатичната техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на възложителя.
3. Доставка и монтаж на консумативи и резервни части за съоръженията, съгласно Приложение №1 към техническата спецификация. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна.
4. Отзоваване на повикване от възложителя в случай на авария или техническо обслужване.
5. Преместване /демонтаж и монтаж/ на климатик, включен в предмета на поръчката, от местоположението на което е монтиран, на друго място на същия адрес – при необходимост;
6. Транспортни разходи за извършването на техническите прегледи и доставката на резервни части.
Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по заявка на възложителя, направена от координатора по изпълнението на договора на e-mail или fax на изпълнителя.
Срок на изпълнение на обществената поръчка – 24 месеца, считано от сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 5 000 (пет хиляди) лева без ДДС, съответно 6 000,00 (шест хиляди) лева с ДДС в рамките на този срок.
Изисквания към изпълнението
При изпълнение на поръчката, изпълнителят е длъжен:
• да доставя и монтира оригинални резервни части, с гаранция от производителя и с поставена СЕ маркировка;
• да осигури шестмесечен гаранционен срок на извършената работа;
• в гаранционния срок да извършва за негова сметка некачествено извършената работа, да подмени некачествена част и да отстрани за негова сметка повредите, възникнали в резултат на некачественото изпълнение;
• да осигури шестмесечен гаранционен срок на вложените резервни части или този на производителя, ако е по-дълъг;
• да се отзовава при повикване за техническо обслужване или ремонт след получаване на писмена заявка от страна на възложителя, подадена по e-mail или Fax. Ремонтът следва да се извърши в срокове както следва:
- в случаите, когато ремонтът се извършва на място и не се налага да бъде извършен в сервизната база на изпълнителя – до 2 /два/ дни, считано от деня на подаване на заявката;
- в случаите, когато ремонтът се налага да се извърши в сервизната база на изпълнителя - до 10 /десет/ дни, считано от деня на подаване на заявката;
• да се отзовава при аварийно повикване - в срок до 24 /двадесет и четири/ часа от получаването на сигнала за настъпване на събитието.
Времето за реакция, измерено в часове, е периода от време от изпращането на факс и/или e-mail за съответната необходимост, до пристигането на сервизен специалист на мястото, където е монтирана и функционира съответната климатична техника;
• да спазва предписанията на производителя на съответната марка машини при извършване на техническите прегледи (профилактика) и отстраняването на повредите.
При отпадне на необходимостта от технически преглед (профилактика) на някое от съоръженията, предмет на настоящата обществена поръчка, възложителят ще уведоми своевременно изпълнителя за промяната.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:
• да са изпълнили за последните 3 години до датата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка (техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на климатична техника).
За услуги със „сходен“ предмет на предмета на настоящата поръчка ще бъдат считани услуги по техническо обслужване и ремонт на всякакъв вид климатична техника, различна от посочената в техническата спецификация.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката - специалисти (технически лица), които да имат минимум три години професионален опит по поддържане и ремонт на климатична техника.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на посочените по-горе условия са:
За изискването по т.1.: За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП участниците следва да представят списък на изпълнените услуги, свързани с техническо обслужване и ремонт на климатична техника, през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, стойност без ДДС, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на услугите/, независимо дали са публични или частни субекти.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
За изискването по т. 2.: За доказване на наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.6, б. “а“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и да опишат притежавания от тях опит.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и т.6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Минимално изискване по т.1: Участниците следва да са изпълнили за последните 3 години до датата на подаване на офертата, поне 3 услуги с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка. Изискването за изпълнени поне 3 услуги ще даде увереност на възложителя, че определения за изпълнител участник успешно е изпълнил услуги, сходни с услугите, включени в предмета на поръчката и притежава достатъчно опит за изпълнение на същата.
Минимално изискване по т.2: Участниците следва да разполагат с минимум 3 (трима) специалисти (технически лица), които да имат минимум три години професионален опит по поддържане и ремонт на климатична техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 2% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащането ще се извършва от ТД на НАП ГДО, след изпълнението на услугага по всяка конкретна заявка, по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и протокол за извършената дейност.
Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2016 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва