III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Минимални условия, на които трябва да отговарят участниците - минималните изисквания се съдържат в Раздел ІІ от документацията за участие. Обхват и изисквания на дейностите, предмет на поръчката, се съдържат в Техническата спецификация от документацията за участие. Изискване за съдържание на офертата се съдържа в Раздел ІV от документацията за участие. Образците и проектът на договора се съдържат в Раздел VІ. Срок на валидност на офертите: 90 (деветдесет) дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Документи за сключване на договор – съгласно чл. 112 от ЗОП. При подписване на договора избраният изпълнител е длъжен да представи: 1. Документ, от който да е видно, че не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл.108а, чл.159а - 159г, чл.172, чл.192а, чл.194 - 217, чл.219 - 252, чл.253 - 260, чл.301 - 307, чл.321, 321а и чл.352 - 353е от Наказателния кодекс. Документът се представя в оригинал или заверено от кандидата копие. Срок на валидност на свидетелството за съдимост - 6 месеца от издаването. 2. Документ, от който да е видно, че няма задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника/при съвпадение на седалището на участника и възложителя се представя едно удостоверение от съответната община/, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила. Документът се представя в оригинал или заверено от кандидата копие. 3. Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", че не е налице установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 -305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. Списък /свободен текст/ на техническо лице/лица по чл.64,ал.1,т.3 от ЗОП - доказване на критерия за подбор. Документите по т.1. до т.4. вкл. се представят за всеки от подизпълнителите, ако такива ще се използват. 5. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от неговата стойност без ДДС, равняваща се на 200.00 (двеста) лв. в една от изброените в чл.111, ал.5 от ЗОП форми. Документът се представя в оригинал. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията са уредени в договора. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Да бъде представен съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП (чрез единен европейски документ за обществени поръчки – чрез ЕЕДОП). В случай, че участника е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП. 2. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП). 3. Участникът следва да разполага с минимум едно техническо лице, което да притежава професионална квалификация за изпълнението на поръчката. 4. Критерий за подбор: съгласно чл.63, ал.1, т.2 от ЗОП /технически и професионални способности/ - да разполага с минимум едно техническо лице, включено или не в структурата на участника, включително отговарящо за контрола на качеството. 5. Доказва се със списък по чл.64, ал.1, т.3 от ЗОП, който се представя при сключване на договора. Всеки участник следва да отрази в ЕЕДОП, че отговаря на поставения критерий за подбор. Възложителят поставя изискване при участниците да не са налице основанията за задължително отстраняване по чл.54 от ЗОП.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Предмет на поръчката, е поддръжка на компютърната техника (компютърни конфигурации, периферни устройства и др.), периодична профилактика и текущ ремонт, доставка на резервни части, включително доставка на нови и зареждане на стари тонер касети за лазерните принтери, в администрацията на ТП ДГС Троян за срок от 36 / тридесет и шест / календарни месеца. 2. Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в поддръжка на компютри /стационарнии и преносими/; хардуер; софтуер; принтери; копирни машини; монитори; UPS устройства; мрежово оборудване; модеми; рутери и др. – 15 бр. СТАЦИОНАРНИ и 1 бр. ПРЕНОСИМИ КОМПЮТРИ; 15 бр. ПРИНТЕРИ, 4 бр. МУЛТИФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА и ВСИЧКИ ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСТРОЙСТВА КЪМ ТЯХ, както и всички други устройства, които ТП ДГС Троян ще придобие по време на изпълнение на поръчката. 3. Изпълнението по поръчката ще се изразява в следното: - Периодична проверка и настройка на компютърната техника да се извършва на шест месеца. - Ремонт на компютърната техника при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя. - Доставка на резервни части и принадлежности се извършва при необходимост. - Ремонтът за всички сервизни работи по компютърната техника се извършва на база предложената от участника цена за отработен човекочас, като стойността на резервната част представлява единичната цена намалена с % отстъпка предложен от Изпълнителя. - Доставката и монтажа на резервните части се извършват в срок до 3 (три) работни дни от сигнализирането на Възложител. - Изпълнителя следва да се отзовава със свой служител в сградата на ТП ДГС Троян при повикване от страна на Възложителя до 24 /двадесет и четири/ часа, а при спешност до 3 /три/ часа от получаване на съобщение по телефон, e-mail или факс.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|