Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-265 05/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
05/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0098 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите,ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
А.Узунова +359 56878109
a.uzunova@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3059


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3059
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Денонощна физическа охрана и охрана на обекти със СОТ и ремонт и поддръжка на СОТ за административните сгради на ТД на НАП Бургас , находящи се в гр.Бургас ”
79713000      
Услуги

Денонощна физическа охрана и охрана на обекти със СОТ и ремонт и поддръжка на СОТ за административните сгради на ТД на НАП Бургас , находящи се в гр.Бургас
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
115000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас, ул.Цар Петър №5Б, ул.Александровска №26, ул.Александровска №83, бул.Проф.Якимов №25

Денонощна физическа охрана и охрана на обекти със СОТ и ремонт и поддръжка на СОТ за административните сгради на ТД на НАП Бургас , находящи се в гр.Бургас ”, както следва:
Сграда на ул. „Цар Петър” №5Б, 13 етажна сграда.
А/Изисква се денонощна физическа охрана.
Б/СОТ на :
-Архив –трети етаж;
-сървърно помещение;
-една стая –четвърти етаж;
Сграда на ул. „Александровска” №26, триетажна с приземен етаж.
А/Изисква се денонощна физическа охрана.
В сградата има спирателен кран, монтиран на изходната канализационна тръба, който при обилни дъждове трябва ръчно да се затваря от дежурния охранител за да се избегне връщане на канална вода от главния колектор.
Б/ Охрана със СОТ на :
-една стая в приземния етаж;
-една стая на втори етаж;
-една стая на трети етаж;
-в сградата са монтирани 8бр.потапящи се помпи с денонощен режим на работа, работата на които се следи от самостоятелно контролно табло;
Изисква се горепосоченото табло да се включи към диспечерския пункт и в случай на авария на някоя от помпите, дежурният да уведоми / има се предвид в извънработно време/ оторизирано от администрацията лице за предприемане действия по отстраняване на повредата.
Сграда на ул. „Александровска „ №83.
А/Дневна физическа охрана в работно време от 9,00ч. до 17,30ч.
Б/ Охрана на приземен етаж, стая и коридор втори етаж чрез СОТ.
ЗАБЕЛЕЖКА: Всички по-горе изброени системи на СОТ са собственост на Възложителя.
Сграда на ул. „Проф. Яким Якимов” №25.
Охрана със СОТ. Стаи на първи, втори и трети етаж.
Сградата на ул. „Проф. Яким Якимов” ще се охранява със СОТ, като изградения СОТ е собственост на Възложителя
Срок на договора /изпълнението на поръчката/:две години считано от 01.01.2017г.или от подписването му, в случай, че същият бъде сключен след тази дата до 31.12.2018г. или до провеждането на нова процедура за извършване на дейността или до достигане на максимално допустима стойност 115 000 лв. без ДДС
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
месечна цена на услугата в лева    80 точки
часова ставка с включени допълнителни разходи лева/час    20 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
115000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валиден лиценз съгласно Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ за извършване на охранителна дейност, охрана на имуществото на физически и юридически лица /чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД/, осъществявана чрез физическа защита /чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗЧОД/ и технически системи за сигурност /чл. 10 от ЗЧОД/ .
За доказване, в част IV, радел А: „Годност“, т. 2 от ЕЕДОП, участниците следва да попълнят информация за притежавания лиценз съгласно Закона за частната охранителна дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има изпълнени услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.За доказване на опит за изпълнение на поръчката в част IV, радел В, т. 1б от ЕЕДОП, участниците следва да попълнят информация за услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. „Изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.Информацията следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителят приема изпълнението на дейности по физическа невъоръжена охрана, охрана със СОТ и техническо поддържане на СОТ.2.Участниците следва да разполагат с ръководен състав и персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност.За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат ръководния състав и специалисти-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на ЕЕДОП. 3.Участникът следва да разполага с оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, необходими за изпълнение на предмета на поръчката.За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя участниците следва да представят списък на оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Списъкът се представя чрез попълване на част ІV, б. „В“ т. 9 на ЕЕДОП. 4.Участникът да разполага с патрулни автомобили, с които да изпълнява поръчката, в частта за реакция при получаване на алармен сигнал от охранявания обект, снабдени с GPS контрол за местонахождението и движението на автопатрулните екипи в реално време и архивиране на записите в срок от 3 мес. За доказване се представя списък с броя на патрулните автомобили, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на ЕЕДОП. 5.Участникът да разполага с дежурен център за видеонаблюдение чрез нает интернет канал осигуряващ 24 часов контрол и реакция на патрулните коли в съответния срок, с изградена система на контрол на реакция и време на реакция - пълен запис на радиобмена и телефонните разговори в центъра за получаване на алармени сигнали.За доказване се представя списък с посочване местонахождението на дежурния център, вкл. телефон и лице за контакт. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на ЕЕДОП . 6.Участникът да разполага с радиочестота за покритието на гр.Бургас или GSM -комуникатори , GPRS комуникатори или други средства за осъществяване на радиовръзката между центъра и патрулните коли.За доказване се попълва информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на ЕЕДОП и се посочва лиценза, покритието, валидността му и органа и органа или службата, издаващи документа или се посочва друг еквивалентен документ удостоверяващ начина за осъществяване на комуникация.7.Участникът следва да разполага с телефонни линии за връзка и поемане на ангажимент за отзоваване в съответния срок.За доказване в част ІV, б. „В“, т. 9 от ЕЕДОП се представя списък списък, удостоверяващ наличието на телефонни номера за пряка и непрекъсната връзка.

По т.1.Участникът следва да има изпълнени поне 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години, до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
По т.2.Участникът следва да разполага с минимум 1 ръководител с придобито висше образование в областта на техническите науки, професионално направление, или друга еквивалентна специалност и минимум 5 броя специалисти-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионални направления електротехниката, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
По т.4.Участникът следва да разполага с минимум 3 /три/ патрулни автомобила.
По т.5.Участникът следва да разполага с минимум 1 дежурен център.
По т.7..Участникът следва да разполага с минимум 2 телефонни линии за връзка.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5% от максимално допустимата стойност на договора. Гаранцията се представя във форма по избор съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/11/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул.Цар Петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 115 000,00 лева без ДДС;
Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.
Плащането се извършва от ТД на НАП Бургас по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси“ при ТД на НАП Бургас на следните документи: фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ часа на повикване и часа на започване на ремонта, описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените части. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Бургас и се подписва от определения отговорник по изпълнение на договора.
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя: http://nap.bg/news?id=3059, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва