Деловодна информация
00530
E-12-00-538#1 03/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
03/10/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0096 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
М. Топлодолска +359 298593269
m.toplodolska@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3055


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=.....
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно обс-не,текущ и авариен ремонт на с-мите за видеонаблюдение в адм. сграда на ЦУ на НАП,гр.София,бул.Кн. Дондуков №52 и в част от адм. сграда, прeдоставена за упр-е на НАП, ул. Врабча 23
50343000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр.София, ул.”Врабча” № 23, и включва:
1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение;
2. Ремонт на системата – при необходимост;
3. Доставка на резервни части – при необходимост.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул. „Княз Ал.Дондуков” № 52 ; гр.София, ул.„Врабча” № 23

Предметът на поръчката е „Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Княз Ал.Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр.София, ул.„Врабча” № 23 и включва:
1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение, включващо:
1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец, описани в "Техническата спецификация на поръчката", неразделна част от документацията за поръчка.
1.2. Преместване на елементи от системите, като част от абонаментното обслужване.
2. Ремонт на системата – при необходимост;
3. Доставка на резервни части – при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на ремонти    10т.
Цена
90т.
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по рано от 11.02.2017 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора в размер до 8 000.00 лв. без ДДС, съответно 9 600.00 лв. с ДДС в рамките на този срок.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следа да са изпълнявали през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. За доказване на минималното изискване по т. 1 участниците следва да посочат услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на настоящата обществена поръчка (техническо обслужване и поддръжка на системи за видеонаблюдение). Списъкът следва да включва услуги, които са изпълнени в заложения период, описание на извършените услуги, стойностите, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти). Участникът попълва информацията в част ІV, б. „В“, т.1б) на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участниците следва да разполагат със сервизни специалисти за изпълнение на поръчката. За доказване на минималното изискване по т. 2 участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената и професионална квалификация на лицата.
Участникът попълва информацията в част ІV, б. „В“, т 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участникът трябва да има изпълнена най–малко 3 /три/ услуги с предмет идентичен или сходен* с предмета на настоящата поръчка през последните три години до датата на подаване на офертата. *Под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за видеонаблюдение.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането й.
2. Участникът трябва да разполага с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти /технически лица/, с квалификация в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна област, даваща им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора при подписването му в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/11/2016 (дд/мм/гггг)   15:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. С оглед успешно изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, всеки участник в процедурата следва да извърши оглед на сградите на ЦУ на НАП на посочените по-горе адреси. Огледът се извършва в ден и час, предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. За извършения оглед се попълва декларация по образец, която се подписва едновременно от лицето за контакт от страна на възложителя и представителя на участника, извършил огледа. Декларацията за огледа се представя към Техническото предложение за изпълнение на поръчката в офертата на участника.
2. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
3. Условия и начин на плащане:
Всички плащания ще се извършват от ЦУ на НАП.
- цената на абонаментното обслужване на системите се заплаща в срок до 30 дни, след представяне на оригинална фактура и протокол за извършен профилактичен преглед, подписан от представител на изпълнителя и възложителя;
- цената на извършените ремонтни дейности се заплаща в срок до 30 дни след представяне на приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, подписан от представител на изпълнителя и възложителя и оригинална фактура за труд и вложени материали и /или резервни части;
- стойността на вложените резервни части, изброени в Ценовото предложение, се заплаща по цената, посочена в него от изпълнителя в срок до 30 дни след представяне на документите по предходната точка;
- стойността на вложените резервни части и материали извън посочените в Ценовото предложение, се заплащат по цената на която са закупени от изпълнителя, в срок до 30 дни, след представяне на заверено копие от фактурата, с която са закупени;
- всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка;
- всички плащания за абонаментното обслужване на системите и извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части и материали за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 8 000.00 лева без ДДС, съответно 9 600.00 лв. с ДДС.
4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва