1. С оглед успешно изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, всеки участник в процедурата следва да извърши оглед на сградите на ЦУ на НАП на посочените по-горе адреси. Огледът се извършва в ден и час, предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. За извършения оглед се попълва декларация по образец, която се подписва едновременно от лицето за контакт от страна на възложителя и представителя на участника, извършил огледа. Декларацията за огледа се представя към Техническото предложение за изпълнение на поръчката в офертата на участника. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 3. Условия и начин на плащане: Всички плащания ще се извършват от ЦУ на НАП. - цената на абонаментното обслужване на системите се заплаща в срок до 30 дни, след представяне на оригинална фактура и протокол за извършен профилактичен преглед, подписан от представител на изпълнителя и възложителя; - цената на извършените ремонтни дейности се заплаща в срок до 30 дни след представяне на приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, подписан от представител на изпълнителя и възложителя и оригинална фактура за труд и вложени материали и /или резервни части; - стойността на вложените резервни части, изброени в Ценовото предложение, се заплаща по цената, посочена в него от изпълнителя в срок до 30 дни след представяне на документите по предходната точка; - стойността на вложените резервни части и материали извън посочените в Ценовото предложение, се заплащат по цената на която са закупени от изпълнителя, в срок до 30 дни, след представяне на заверено копие от фактурата, с която са закупени; - всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка; - всички плащания за абонаментното обслужване на системите и извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части и материали за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 8 000.00 лева без ДДС, съответно 9 600.00 лв. с ДДС. 4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).
|