Деловодна информация
00042
РД-14-36 16/09/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
16/09/2016 (дд/мм/гггг)
00042-2016-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Гриша Генов и Юрий Караманов +359 29409551/+359 29409892
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=749


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=749&id=9358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 11
София BG411 1000 България
Кримхилда Кръстева +359 29409568
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=749

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорт, информационни технологии и съобщенията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Усъвършенстване на съществуващата сървърна инфраструктура, доставка и монтаж на 4бр нови AP(access point), доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника, работна станция и мултимедии
30200000      
Доставки

Усъвършенстване на съществуващата сървърна инфраструктура чрез надграждане на налични и закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на нови сървъри, софтуер за виртуализация, разширение и свързване на дискови масиви, разширение на лицензи за Wi-Fi контролера, доставка и монтаж на 4 бр. нови AP, доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника, работна станция за инсталиране на приложения и закупуване на мултимедии за нуждите на дирекциите в МТИТС” при четири обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1011500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

II.2) Описание 1

Надграждане на съществуващи сървъри - цялото наименование на обособената позиция е посочено в т. II.2.14) Допълнителна информация 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
30234000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11

Надграждане на съществуващи сървъри, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на сървърна система, разширение на съществуващи дискови масиви за съхраняване на данни, надграждане до последна версия и закупуване на съответния брой нови софтуерни лицензи за базов и приложен софтуер, виртуализационна среда. Разширение на лицензи за Wi-Fi контролера, доставка и монтаж на 4 броя нови АР, както и да осигури гаранционно обслужване на доставената техника.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
525000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

предмет на ОП 1: Надграждане на съществуващи сървъри, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на сървърна система, разширение на съществуващи дискови масиви за съхраняване на данни, надграждане до последна версия и закупуване на съответния брой софтуерни лицензи за базов и приложен софтуер, виртуализационна среда. Разширение на лицензи за Wi-Fi контролера, доставка и монтаж на 4бр нови АР

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11

За осигуряване на работния процес в Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията е необходимо да бъде направена доставка на 130 бр. компютърни конфигурации и 50 бр. преносими компютри в комплект с монитор, мишка и клавиатура, оригинална докинг станция, със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа, описани в техническата спецификация на Възложителя, както и да осигури гаранционно обслужване на доставената техника.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
362000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставката е разсрочена на три етапа, както следва:
1. Доставка № 1 - до 30 календарни дни след подписване на договора: 50 преносими компютри и 10 настолни компютри;
2. Доставка № 2 - 30 календарни дни след първата доставка: 60 настолни компютри;
3. Доставка № 3 - 30 календарни дни след втората доставка: 60 настолни компютри.

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на периферна и офис техника 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. “Дякон Игнатий” № 9

За осигуряване на работния процес в Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията е необходимо да бъде направена доставка и инсталиране на 2 бр бързи многофункционални устройства, 5 бързодействащи скенера с възможност за Flat и ADF сканиране, 2 бр. факс апарати, 1 бр. лазерен принтер, 6 бр. цветни многофункционални устройства, 27 бр. черно-бели многофункционални устройства, 4 бр. цветни лазерни принтера и 4 бр. мултимедии с голяма HD разделителна способност, описани в техническата спецификация на Възложителя, както и да осигури гаранционно обслужване на доставената техника.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
116000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на работна станция за инсталиране на приложения 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48822000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. “Дякон Игнатий” № 9

Изпълнителят трябва да достави, инсталира и въведе в експлоатация сървър/работна станция за изсталиране на приложения, описани в техническата спецификация на Възложителя, както и да осигури гаранционно обслужване на доставената техника.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците за обособена позиция № 1 следва да разполагат с технически лица и/или организации, които притежават необходимата квалификация за изпълнение на дейностите по монтаж, инсталиране, конфигуриране, пускане в експлоатация и миграция на съществуващи данни и приложения към новоизградената среда, включени в обхвата на поръчката.
Информацията за екипа по т. 1. се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква „В: технически и професионални способности“, т. 6) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП обстоятелствата по т. 1. се доказват чрез списък, в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всеки един от техническите лица и/или организация.
2. За всички обособени позиции участниците следва да притежават валиден сертификат за Системи за управление на качеството – БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен) или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейностите по предмета на поръчката, издаден от акредитиран сертифициращ орган.
Информацията за сертификатите по т. 2. се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква „Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП“.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП обстоятелствата по т. 2. се доказват чрез сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.


1.Участниците за обособена позиция № 1 следва да разполага с технически лица и/или организации от минимум 6 лица, които притежават необходимата квалификация за изпълнение на дейностите по монтаж, инсталиране, конфигуриране, пускане в експлоатация и миграция на съществуващи данни и приложения към новоизградената среда, включени в обхвата на поръчката.
Необходимата квалификация на предложените технически лица е следната:
1.1.Ръководител на изпълнението на договора/Ръководител проект:
-минимум един специалист, който
•притежава сертификат в областта на управление на IT проекти
или
•е участвал като ръководител в най-малко 3 успешно завършени проекта за доставка, монтаж, инсталация и поддръжка на техника и системен софтуер и/или проекти за системна интеграция.
1.2.Експерти в областта на изгражданата SAN инфраструктура в обхвата на поръчката:
-минимум един специалист със сертификат с ниво на квалификация минимум „системен инженер“.
1.3.Експерти в областта на мрежовото оборудване в обхвата на поръчката - минимум двама специалисти, които притежават сертификати, издадени от оторизиран сертификационен орган, доказващи компетенции за едно от следните нива на квалификация:
-специалист по мрежови технологии;
-експерт по мрежови технологии;
1.4.Експерти в областта на сървърната инфраструктура и специализирания софтуер в обхвата на поръчката - минимум двама специалисти, които притежават сертификати, доказващи компетенции в областта на:
-предложеното сървърно оборудване с ниво на квалификация „системен инженер или специалист по поддръжка в изчислителни центрове“, издадени от производителя и за
-платформата за виртуализация, на база на която е изградена виртуалната сървърна инфраструктура в обхвата на поръчката:
•инсталиране и конфигуриране на софтуера за виртуализация;
-съответния софтуер за резервни копия и архивиране на виртуална среда:
•инсталиране и конфигуриране
•по проектиране и документиране на решенията базирани на софтуера
•откриване и решаване на проблеми
-Silver Virtualization компетенция на Microsoft или Infrastructure Virtualization на VMware или еквивалентни.
2. За всички обособени позиции участниците следва да прилагат Системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен) или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството за дейностите по предмета на поръчката, издаден от акредитиран сертифициращ орган.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор за всяка обособена позиция.
80% от стойността на гаранцията за изпълнение на договора е предназначена за обезпечаване на гаранционното обслужване.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/10/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

сградата на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9

На публичното заседание, на което ще се отворят офертите за участие, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Пълното наименование на обществената поръчка е „Усъвършенстване на съществуващата сървърна инфраструктура чрез надграждане на налични и закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на нови сървъри, софтуер за виртуализация, разширение и свързване на дискови масиви, разширение на лицензи за Wi-Fi контролера, доставка и монтаж на 4 броя нови AP, доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника, работна станция за инсталиране на приложения и закупуване на мултимедии за нуждите на дирекциите в МТИТС” със посочените в раздел II.2) обособени позиции.
В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Комисията ще разгледа и оцени офертите в съответствие с предварително обявените условия и критерии за възлагане, като в работата си ще спази реда, предвиден в чл. 61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва