Деловодна информация
00546СБАЛО ЕАД
18-00-364 31/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00546-2016-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирана болница за активно лечение по онкология- ЕАД 000662776
ул. Пловдивско поле №6
София BG411 1756 България
Цветолюба Васева, Силвия Маринова, Ваня Василева-Кисьова +359 028076355
tzvaseva@sbaloncology.bg +359 028706321

Интернет адрес/и

http://procurement.sbaloncology.bg

http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160831hmni862417
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на канцеларски материали, на консумативи за принтери и многофункционални устройства, отпечатване и доставка на медицински формуляри и зареждане и рецилиране на тонер касети
22000000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се доставки на канцеларски материали, доставка на консумативи за принтери и многофункционални устройства, отпечатване и доставка на медицински формуляри по утвърдени от Възложителя образци, зареждане и рециклиране на тонер касети, съгласно приложената Техническа спецификация, с цел избор на изпълнител/и и сключване на договор/и, при най - благоприятни за „СБАЛ по Онкология” ЕАД условия.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
183558.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1.Азбучник А4-брой-5;2.Алкални батерии 9V-брой;10;3.Алкални батерии C 1,5V;брой;20;
4.Алкални батерии D 1,5V-брой;120;5.Алкални батерии АА 1,5V-брой;400;6.Алкални батерии ААА 1,5V-брой;400;
7.Литиева батерия CR2032 3V-брой;80;8.Литиева батерия CR2025 3V-брой;60;9.Антителбод машинка-брой;10;
10.Архивна кутия 340х250х80 мм-брой;500;11.Бадж хоризонтален 85/55 с клипс и текстилна лента 750 мм;сив;брой;50;
12.Батерия А23 12 V-брой;10;13.Визитник А4 с твърди PVC корици;капацитет - 500 броя, черен-брой;2;
14.Визитник с метални рингове, джобове и азбучни показатели капацитет - 150 броя, черен-брой-10;
15.Габари обикновен-кутия брой-10;16.Гума за молив-брой-30;17.Гъба за почистване за бяла дъска попиваща-брой-2;
18.Джоб А4 кристал 45 микрона-пакет от 100 бр.-брой-400;
19.Джоб А4 кристал 90 микрона пакет от 100 бр. брой 250
20.Дискети кутия от 10 бр. брой 10
21 Дискове CD-R printable 700 МВ шпиндел от 100 бр., без релефни надписи брой 100
22 Дискове CD-R 700 MB шпиндел от 100 бр. брой 20
23 Дискове DVD+R (SL) 4,7 GB шпиндел от 100 бр. брой 1
24 Дискове DVD+R DL 8,5 GB шпиндел от 100 бр. брой 1
25 Дискове DVD-R (SL) 4,7 GB шпиндел от 100 бр. брой 1
26 Допълнителен джоб за визитник с метални рингове брой 50
27 Етикети самозалепващи се А4 38 х 21,2 мм кутия от 100 бр. брой 10
28 Етикети самозалепващи се А4 48,5 x 25,4 мм кутия от 100 бр. брой 10
29 Индиго пакет от 100 бр. брой 10
30 Калкулатор настолен 210/155/355 мм брой 10
31 Картонен бокс с ластик едноцветен 57х235х320 мм брой 30
32 Кламери с триъгълен връх 32 мм кутия от 100 бр. брой 500
33 Класьор А4 с механизъм - картонен - голям брой 800
34 Класьор А4 с механизъм - картонен - малък брой 170
35 Клипборд без капак, PVC, метален клипс брой 30
36 Книга за дневни финансови отчети с твърди корици брой 4
37 Книга за извънреден труд брой 5
38 Книга за периодичен и извънреден инструктаж по безопасност хигиена на труда и противопожарна охрана брой 5
39 Контейнер за 6 бр архивни кутии 250х365х250 мм брой 200
40 Коректор воден бързо съхнещ брой 110
41 Коректор сух лентов 5 мм x 8 м брой 170
42 Коректор писалка метален връх, на водна основа брой 30
43 Кубчета бели офсет кубче от х 500 листа брой 100
44 Кубчета лепящи 75/75 см кубче от х 100 листа брой 170
45 Кърпи за почистване на бяла дъска навлажнени с алкохолен разтвор брой 5
46 Ластици цветни 64 мм пакет 250 гр. брой 20
47 Лепило сухо 10 г брой 400
48 Лепило течно 30 мл брой 480
49 Линия канцеларска 30 см брой 25
50 Маркер на ацетонова основа S черен брой 240
51 Маркер перманентен зелен 5 мм брой 20
52 Маркер перманентен син скосен връх брой 80
53 Маркер перманентен черен остър връх за CD 0,5 мм брой 50
54 Маркер перманентен черен скосен връх брой 75
55 Маркер перманентен червен скосен връх брой 25
56 Маркер за бяла дъска червен брой 10
57 Маркер за бяла дъска черен брой 10
58 Маркер тест жълт 5 мм брой 40
59 Маркер тест зелен 5 мм брой 100
60 Мастило тампонно синьо 25 мл брой 10
61 Мастило тампонно черно 25 мл брой 30
62 Молив с гума брой 140
63 Направление за хоспитализация опаковка/кочан от 100бр. брой 2
64 Ножица канцеларска 20 см брой 12
65 Органайзер 3 части мрежа с обособено място за кубче черен брой 10
66 Острилка за моливи метална брой 12
67 Папка дело с връзки брой 800
68 Папка джоб A4 45 микрона пакет 100 броя брой 300
69 Папка джоб A4 90 микрона пакет 10 броя брой 100
70 Папка пластмасова с перфорация брой 5 000
71 Папка с машинка картонена брой 3 300
72 Папка с цип брой 100
73 Папка канцеларска с ластик брой 100
74 Папка пластмасова с два ринга брой 100
75 Папка пластмасова с два ринга с два джоба външен и вътрешен брой 100
76.Перфоратор до 30 листа-черен;брой;25;
77.Пинчета цветни за корково табло кутия;брой;20;
78.Пластмасов разделител - 12 цвята -брой;60;
79.Плик за писма самозалепващ А4-брой;1 200;
80.Плик за писма самозалепващ малък-брой;1 800;
продължава в техническата специф
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
62539.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количеството по обособената позиция - продължава в техническата спецификацич към документацията за участие.

II.2) Описание 1

"ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ПРИНТЕРИ И МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1 Тонер касета 1660B006 за Canon IRC - 1021i - черна или съвместима брой 6
2 Тонер касета 1659B006 за Canon IRC - 1021i - синя или съвместима брой 4
3 Тонер касета 1658B006 за Canon IRC - 1021i - червена или съвместима брой 4
4 Тонер касета 1657B006 за Canon IRC - 1021i - жълта или съвместима брой 4
5 Тонер касета CRG725 за Canon LBP 6000 или съвместима брой 4
6 Тонер касета 703 за Canon LBP 2900 или съвместима брой 4
7 Тонер касета EP27 за Canon MF3220 или съвместима брой 3
8 Тонер касета FX10 за Canon MF4150 или съвместима брой 4
9 Мастилена касета PG-512 за Canon MX320 - черна или съвместима брой 6
10 Мастилена касета CL-513 за Canon MX320 - цветна или съвместима брой 3
11 Мастилена касета Photo Black №6531 за специализиран медицински принтер Dryview Chroma Imager - черна или съвместима брой 10
12 Мастилена касета 11 цвята - комплект 200 ml - за специализиран медицински принтер Dryview Chroma Imager - цветна или съвместима брой 5
13 Mастилена касета с лента Ерsоп ERC - 38В за касов апарат или съвместима брой 15
14 Мастилени касети T0711H за Epson BX310FN - черна или съвместима брой 4
15 Мастилени касети T1006 за Epson BX310FN - цветни или съвместима брой 2
16 Мастилена касета C4844A за HP Bussines InkJet 2800 - черна или съвместима брой 8
17 Мастилена касета C4836A за HP Bussines InkJet 2800 - синя или съвместима брой 6
18 Мастилена касета C4837A за HP Bussines InkJet 2800 - червена или съвместима брой 6
19 Мастилена касета C4838A за HP Bussines InkJet 2800 - жълта или съвместима брой 6
20 Мастилена касета C9362WN за HP DeskJet 5440 - черна или съвместима брой 8
21 Мастилена касета C9361WN за HP DeskJet 5440 - цветна или съвместима брой 8
22 Мастилена касета C8727AN за HP DeskJet 3845 - черна или съвместима брой 5
23 Мастилена касета C8728AN за HP DeskJet 3845 - цветна или съвместима брой 5
24 Мастилена касета C6656AN за HP DeskJet 5150 - черна или съвместима брой 5
25 Мастилена касета C6657AN за HP DeskJet 5150 - цветна или съвместима брой 5
26 Мастилена касета C8767W за HP DeskJet 6540, HP DeskJet 9800 - черна или съвместима брой 13
27 Мастилена касета C8767W за HP DeskJet 6540, HP DeskJet 9800 - цветна или съвместима брой 13
28 Мастилена касета CN053AE (HP 932XL) за HP Officejet 7110 - черна или съвместима брой 12
29 Мастилена касета CN056AE (HP 933XL) за HP Officejet 7110 - жълта или съвместима брой 12
30 Мастилена касета CN055AE (HP 933XL) за HP Officejet 7110 - червена или съвместима брой 12
31 Мастилена касета CN054AE (HP 933XL) за HP Officejet 7110 - синя или съвместима брой 12
32 Тонер касета Q2612A за HP LaserJet 1010, 1012, 1015, 1018, 1020, 1022, 3055 или съвместима брой 40
33 Тонер касета Q3960A за HP Color LaserJet 2550t - черна или съвместима брой 2
34 Тонер касета Q3961A за HP Color LaserJet 2550t - синя или съвместима брой 2
35 Тонер касета Q3962A за HP Color LaserJet 2550t - червена или съвместима брой 2
36 Тонер касета Q3963A за HP Color LaserJet 2550t - жълта или съвместима брой 2
37 Тонер касета Q7553A за HP LaserJet P2015 или съвместима брой 4
38 Тонер касета C3909A за HP LaserJet 8000DN или съвместима брой 2
39 Тонер касета C7115A за HP LaserJet 1200 или съвместима брой 3
40 Тонер касета C8061A за HP LaserJet 4100DNA или съвместима брой 2
41 Тонер касета CB435A за HP LaserJet P1005, P1006 или съвместима брой 2
42 Тонер касета CB436A за HP LaserJet 1522, P1505 или съвместима брой 4
43 Тонер касета CC530A за HP Color LaserJet 2025 - черна или съвместима брой 3
44 Тонер касета CC531A за HP Color LaserJet 2025 - синя или съвместима брой 2
45 Тонер касета CC532A за HP Color LaserJet 2025 - жълта или съвместима брой 2
46 Тонер касета CC533A за HP Color LaserJet 2025 - червена или съвместима брой 2
47 Тонер касета CE285A за HP LaserJet M1132, M1212nf, M1217, P1102 или съвместима брой 20
48 Тонер касета CE310A за HP Color LaserJet 1025 - черна или съвместима брой 2
49 Тонер касета CE311A за HP Color LaserJet 1025 - синя или съвместима брой 1
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количествата по обособената позиция - продължава в Техническата спецификация, неразделна част от документацията по обществената поръчка.

II.2) Описание 1

„ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ ФОРМУЛЯРИ" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1 История на заболяване - 70 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 12 000
2 Допълнителен лист към ИЗ - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 40
3 Температурен лист №2 - 190/130 - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 120
4 Лист за параклинични изследвания - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 400
5 Лист за интензивно лечение - 70 г/м2, офсет, А3 брой 1 500
6 Анестезиологичен лист /2-195/ - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 280
7 Гинекологични пътеки - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 2 000
8 Гръдна хирургия - КП 179 - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 1 000
9 Всички останали хирургични пътеки - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 9 000
10 Фиш сестрински грижи за пациенти в ОАРИЛ - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 000
11 Фиш за рехабилитационни манипулации - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 000
12 Фиш за извършени медицински дейности при интензивно лечение на пациент на апаратна вентилация ± трахеостома - 60 г/м2, офсет, A4 брой 500
13 Журнал за съвместимости - хематология - книга с твърди корици - на корицата отпред - етикет по образец, 100 листа, (листовете да бъдат офсет 70 г/м2) брой 3
14 Фиш за in vitro съвместимост - химизиран, цветни, в 2 /два/ екземпляра, 60 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 10
15 Фиш за имунохистохимично изследване - 65 г/м2, офсет, А5, кочани брой 35
16 Фиш за патоморфологично изследване - 65 г/м2, офсет, А5, кочани брой 50
17 Фиш за имунохематологично изследване - химизиран, цветни, в 2 /два/ екземпляра, 60 г/м2, офсет, кочани, А4 брой 80
18 Искане за кръв, кръвни съставки и плазмени продукти - химизиран, цветни, в 4 /четири/ екземпляра, 60 г/м2, офсет, кочани, А4 брой 50
19 Трансфузионен лист за преливане на кръви и кръвни съставки - химизиран, цветни, в 2 /два/ екземпляра, 60 г/м2, офсет, кочани, А4 брой 10
20 Терапевтичен документ за лъчетерапия - 70 г/м2, офсет, А3 брой 2 400
21 Искане за рентгенологично изследване - 60 г/м2, офсет, кочани, А5 брой 17
22 Съобщение за ТЕЛК - 53 г/м2, обемна, кочани, А4 брой 10
23 Рецептурни бланки - 53 г/м2, офсет, кочани, размер - по образец брой 70
24 Журнал за експедиция на кръвни продукти - книга с твърди корици - на корицата отпред - етикет по образец, 200 листа (листовете да бъдат офсет 70 г/м2) брой 2
25 Журнал за кръвни групи - книга с твърди корици - на корицата отпред - етикет по образец, 200 листа (листовете да бъдат офсет 70 г/м2) брой 2
26 Лекарствен лист - химизиран, в 3 /три/ екземпляра, цветни, с номерация, 60г/м2, офсет, кочани, А4 брой 15
27 Искане за отпускане на материални ценности - 53 г/м2, обемна, кочани, А4 брой 22
28 Приемо-предавателен протокол - химизиран, в 2 /два/ екземпляра, 60г/м2, офсет, кочани, А4 брой 120
29 Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи - 53 г/м2, обемна, кочани, А4 брой 20
30 Производствена характеристика - 53 г/м2, обемна, книжка, А4 брой 300
31 График за работното време - 60 г/м2, офсет, А3 брой 100
32 Журнал за изследване на антитела - книга с твърди корици - на корицата отпред - етикет по образец, 100 листа (листовете да бъдат офсет 70 г/м2) брой 2
33 Информация за пациента, информирано съгласие и анкетна карта - 60 г/м2, офсет, книжка, А4 брой 10 000
34 Информирано съгласие, информация за пациента, информирано съгласие за предстояща оперативна интервенция на коремна хирургия и анкетна карта - 60 г/м2, офсет, книжка, А4 брой 500
35 Етикети за смесени битово болнични отпадъци - цвят бял - 70 г/м2 (отзад да е назъбена хартия за лесно отлепване) брой 9 000
36 Етикети за опасни болнични отпадъци - цвят жълт - 70 г/м2 (отзад да е назъбена хартия за лесно отлепване) брой 12 000
37 Етикети за болнично бельо - цвят зелен - 70 г/м2 (отзад да е назъбена хартия за лесно отлепване) брой 10 000
38 Карта за предписване и получаване на лекарства по реда на Наредбата за реда за заплащане от републиканския бюджет на лечението на българските граждани за заболявания, извън обхвата на задължителното здравно осигуряване - картон, 53 г/м2 - обемна, книжка, по образец брой
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70519.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

количествата по обособената позиция продължават в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
За обособена позиция №3 „Отпечатване и доставка на медицински формуляри”, Възложителят определя ограничен финансов ресурс от 70519,38 (седемдесет хиляди петстотин и деветнадесет лева и тридесет и осем ст.).

II.2) Описание 1

4 "ЗАРЕЖДАНЕ И РЕЦИКЛИРАНЕ НА ТОНЕР КАСЕТИ" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1.1 Тонер касета 1660B006 за Canon IRC - 1021i - черна брой 8
1.2 Тонер касета 1659B006 за Canon IRC - 1021i - синя брой 4
1.3 Тонер касета 1658B006 за Canon IRC - 1021i - червена брой 4
1.4 Тонер касета 1657B006 за Canon IRC - 1021i - жълта брой 4
1.5 Тонер касета CRG725 за Canon LBP 6000 брой 4
1.6 Тонер касета 703 за Canon LBP 2900 брой 6
1.7 Тонер касета EP27 за Canon MF3220 брой 6
1.8 Тонер касета FX10 за Canon MF4150 брой 8
1.9 Тонер касета Q2612A за HP LaserJet 1010, 1012, 1015, 1018, 1020, 1022, 3055 брой 150
1.10 Тонер касета Q3960A за HP Color LaserJet 2550t - черна брой 4
1.11 Тонер касета Q3961A за HP Color LaserJet 2550t - синя брой 2
1.12 Тонер касета Q3962A за HP Color LaserJet 2550t - червена брой 2
1.13 Тонер касета Q3963A за HP Color LaserJet 2550t - жълта брой 2
1.14 Тонер касета Q7553A за HP LaserJet P2015 брой 4
1.15 Тонер касета C3906A за HP LaserJet 5L брой 2
1.16 Тонер касета C3906A за HP LaserJet 6L брой 2
1.17 Тонер касета C3909A за HP LaserJet 8000DN брой 4
1.18 Тонер касета C7115A за HP LaserJet 1200 брой 10
1.19 Тонер касета C8061A за HP LaserJet 4100DNA брой 10
1.20 Тонер касета CB435A за HP LaserJet P1005, P1006 брой 6
1.21 Тонер касета CB436A за HP LaserJet 1522, P1505 брой 6
1.22 Тонер касета CC530A за HP Color LaserJet 2025 - черна брой 3
1.23 Тонер касета CC531A за HP Color LaserJet 2025 - синя брой 2
1.24 Тонер касета CC532A за HP Color LaserJet 2025 - жълта брой 2
1.25 Тонер касета CC533A за HP Color LaserJet 2025 - червена брой 2
1.26 Тонер касета CE285A за HP LaserJet M1132, M1212nf, M1217, P1102 брой 40
1.27 Тонер касета CE310A за HP Color LaserJet 1025 - черна брой 3
1.28 Тонер касета CE311A за HP Color LaserJet 1025 - синя брой 2
1.29 Тонер касета CE312A за HP Color LaserJet 1025 - червена брой 2
1.30 Тонер касета CE313A за HP Color LaserJet 1025 - жълта брой 2
1.31 Тонер касета CE320A за HP CM1415 - черна брой 12
1.32 Тонер касета CE321A за HP CM1415 - синя брой 4
1.33 Тонер касета CE323A за HP CM1415 - червена брой 4
1.34 Тонер касета CE322A за HP CM1415 - жълта брой 4
1.35 Тонер касета CE505A за HP LaserJet P2055 брой 5
1.36 Тонер касета TN-114 за Konica Minolta Bizhub 211 брой 2
1.37 Тонер касета TK-144 за Kyocera FS-1100 брой 20
1.38 Тонер касета 12S0300 за Lexmark E220 брой 3
1.39 Тонер касета E260A21A за Lexmark E260 брой 20
1.40 Тонер касета 24035SA за Lexmark E342 брой 4
1.41 Тонер касета 50F1000 за Lexmark MS410dn брой 50
1.42 Тонер касета 60F1000 за Lexmark MX410de брой 25
1.43 Тонер касета 13T0101 за Lexmark Optra e312 брой 4
1.44 Тонер касета X203A21G за Lexmark x204 брой 12
1.45 Тонер касета 13B0500 за Lexmark X264dn брой 12
1.46 Тонер касета KX-FL403 за Panasonic KX Series брой 5
1.47 Тонер касета ML-1610D2/SEE за Samsung ML-1610 брой 20
1.48 Тонер касета ML-2010D3/SEE за Samsung ML-2010 брой 15
1.49 Тонер касета T-1550 за Toshiba 1550 брой 5
1.50 Тонер касета 109R00639 за Xerox Phaser 3110 брой 10
1.51 Тонер касета 108R00908 за Xerox Phaser 3140 брой 30
1.52 Тонер касета 108R00908 за Xerox Phaser 3160 брой 20
1.53 Тонер касета 6R01009 за Xerox Phaser 790 - черна брой 5
1.54 Тонер касета 6R01010 за Xerox Phaser 790 - синя брой 2
1.55 Тонер касета 6R01011 за Xerox Phaser 790 - червена брой 2
1.56 Тонер касета 6R01012 за Xerox Phaser 790 - жълта брой 2
1.57 Тонер касета 106R01331 за Xerox Phaser 6125 - синя брой 1
1.58 Тонер касета 106R01332 за Xerox Phaser 6125 - червена брой 1
1.59 Тонер касета 106R01333 за Xerox Phaser 6125 - жълта брой 1
1.60 Тонер касета 106R01334 за Xerox Phaser 6125 - черна брой 3
2.1 Тонер касета 1660B006 за Canon IRC - 1021i - черна брой 3
2.2 Тонер касета 1659B006 за Canon IRC - 1021i - синя брой 1
2.3 Тонер касета 1658B006 за Canon IRC - 1021i - червена брой 1
2.4 Тонер касета 1657B006 за Canon IRC - 1021i - жълта брой 1
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

прогнозните количества продължават по обособената позиция продължават в техническата спецификация, неразделна част от документацията
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Опаковката по трябва да съдържа:
3.3.1. Информация относно личното състояние и критериите за подбор;
3.3.2. Техническо предложение (Образец № 1) с приложимите документи – попълнено за всяка обособена позиция отделно;
3.3.3. Отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа ценовото предложение- попълнено за всяка обособена позиция отделно;
3.3.4. Опис на представените документи;
3.3.5. Декларация във връзка с чл. 101, ал.11 от ЗОП във връзка с чл. 107, т.4 от ЗОП (Образец № 9);
3.3.6. Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 ЗМИП, съгласно образец – Приложение № 1 към чл. 10, ал. 2 от ППЗМИП (Образец № 10);
3.3.7. Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП, съгласно образец – Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП (Образец № 11);
3.3.8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 8);
3.4. На основание чл.47, ал.9 от ППЗОП когато участник подава оферта за повече от една от една обособена позиция, в опаковката по чл.47, ал.2 от ППЗОП за всяка от обособените позиции се представят поотделно комплектовани документите по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри“, с посочване на позиция, за която се отнася.
3.5. На основание чл.47, ал.10 от ППЗОП когато критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие, ако тази възможност е посочена в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.4.1. Списък на изпълнени доставки/услуги, идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, с посочени - стойност, дата и получател на доставките и приложени към тях доказателства за всяка извършена доставка/услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/ услугата;
2.4.2.Списък на техническите средства и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката – оригинал; приложимо за обособена позиция № 3 „Периодично отпечатване и доставка на медицински формуляри” както и за Обособена позиция № 4 „Зареждане и рециклиране тонер касети”.
- При подаване на заявление за участие или оферта кандидатът или участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
- Когато кандидатът или участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по ал. 1.
- Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
- Забележка: Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, на рамково споразумение или възлагане на поръчка въз основа на рамково споразумение възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма право да изисква документи, които вече са му били предоставени или са му служебно известни, или (В сила от 01.06.2018 г.) могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


2.3.1. Минимум една изпълнена доставка/услуга/дейност с предмет и обем, идентични и сходни с тези по всяка обособена позиция, за период от три години от датата на подаване на офертата, с приложени доказателства за декларираната доставка/услуга – приложимо за всяка обособена позиция.
2.3.2. Участникът да разполага с инструменти, технически средства; съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, които да бъдат използвани при изработката и изпълнението на предмета на поръчката по обособена позиция № 3 „Периодично отпечатване и доставка на медицински формуляри” както и по Обособена позиция № 4 „Зареждане и рециклиране тонер касети”.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На основание чл. 12 от ЗОП, чл. 80 от ППЗОП, във връзка с Решение №591/18.07.16 г. за определяне на списък на стоките и услугите по чл.12, ал. 1 т.1 от ЗОП, обнародван в ДВ в бр. 67/26.08.2016 г. поръчката по обособена позиция №3 „Отпечатване и доставка на медицински формуляри” е запазена, тъй като в дейността попада в списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на обществените поръчки по п обособена позиция №3 „Отпечатване и доставка на медицински формуляри” могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. продъжва в документация на Възложителя
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателна зала на СБАЛО ЕАД, гр. София, ул . Пловдивско поле №6, администрация, ет. 6

Съгласно чл. 54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на „СБАЛ по онкология“ ЕАД.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП, за когото е налице някое от следните обстоятелства:1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 отТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;2. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;3. опитал е да:а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, илиб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.Съгласно чл. 55, ал. 2 от ЗОП, Възложителят е посочил в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП, наличието на които води до незадължително отстраняване отстраняване на участника.Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението.Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всеки от тях.
Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се прилагат за всяко от тези лицаСъгласно чл. 55, ал. 3 от ЗОП, основанията по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. Информацията относно основанията за незадължително отстраняване се посочва в раздел В на Част III: Основания за изключване от ЕЕДОП. На основание чл.47, ал.10 от ППЗОП тъй като критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие, тъй като тази възможност е посочена в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.Посочените количества по Техническата спецификация са ориентировъчни и не пораждат задължения за „СБАЛ по онкология” ЕАД да ги закупи в прогнозния обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата прием на пациенти и прогнозата и потребностите на „СБАЛ по онкология” ЕАД за необходимите на лечебното заведение стоки по Приложение №1 през 2016 г./2017г.. Гаранцията за добро изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 /пет/ % от стойността на договора без ДДС. Когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение на договора е две на сто от стойността на договора.Представя се в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка и е условие за сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197,ал.1,т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва