|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45000000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
град Раковски, Община Раковски |
Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване. Следните три участъка от ул. „Райко Даскалов” са предвидени за реконструкция: • Източна част от км 0+000 до км 0+630 /начало след кръстовище с ул. „Завет” и ул. „Перник”, край преди кръстовище с ул. „Г. Раковкски”/ • Западна част от км 0+000 до км 0+904 /начало при кръстовище след ул. „Първи май”, край преди кръстовище с ул. „Родопи”/ • Южна част от км 0+000 до км 0+380 /начало след кръстовище с ул. „Завет”, край преди кръстовище с ул. „Р.Даскалов” източна част и ул. „Т. Икономов”/. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение – запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява прави, хоризонтални криви и чупки. Обща дължина: източна част – 630 м., западна част – 904 м., южна част – 380 м. Теренът е равнинен. Надлъжният наклон е между 0,2-0,7 %. Улицата е със силно компрометирана и закаляна трошенокаменна настилка с ширина 7.00 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации. По улицата има новоизградена канализационна мрежа. За ул. „Христо Ботев” се предвиждат двустранно тротоари, както следва: - ляво от км 0+000 до км 0+195 с ширина 2.00м до пътния бордюр и оформяне на зелена площ до застроителната линия. - ляво от км 0+195 до км 0+306 с ширина 2.00м до застроителната линия и зелена зона до пътния бордюр. - дясно от км 0+000 до км 0+195 с ширина 2.00м до застроителната линия и зелена зона до пътния бордюр. - дясно от км 0+195 до км 0+306 с променлива ширина между пътния бордюр до застроителната линия. Надлъжен профил Нивелетата е проектирана в теоретичната ос, като се държи сметка и за нивото в ръбовете на настилката. Нивелетното решение на настилката осигурява правилна геометрична форма на пътната повърхност, добро отводняване и възможно най-малко количество асфалтови смеси. Нивелетата е проектирана с плавни нивелетни линии, съгласно техническите изисквания на „Норми за проектиране на пътища” и „Норми за планиране и проектиране на комуникационно – транспортните схеми на населените места”. Нивелетата е съобразена с изискванията на Техническото задание за проектиране, като е осигурена трошенокаменна настилка от 40 см и двупластова настилка от неплътен и плътен асфалтобетон. Проектната скорост е 50 км/ч. Изготвени са и са представени нивелетни решения в табличен вид чрез програма PLATEA. Количествата на видовете работи са дадени във ведомости и в количествената сметка на обекта. Предвижда се заустване на страничните улици с дължина до края на кривата оформена от пътните бордюри. Напречен профил Напречният профил на участъка е проектиран при спазване на изискванията на „Норми за планиране и проектиране на комуникационно – транспортните схеми на населените места”. Приетите напречни наклони на настилката в правите са 2.0-2.5 %. Наклонът на настилката в кривата е приет в зависимост от конкретната стойност на радиуса. Приетите напречни наклони на настилката в кривата са близки до съществуващите с цел намаляване количествата на СМР. ОТВОДНЯВАНЕ За отвеждане на повърхностните води от улиците се предвижда отвеждането им в новоизградена дъждоприемна канализация, като нивото на дъждоприемните решетки се съобразява с пътната нивелета на конкретната точка. Предвидено е корекцията на нивото на ревизионните шахти да се коригира съобразно пътната нивелета. Забележка: Всички материали, влагани по време на строителните дейности, следва да отговарят на БДС или еквивалентен такъв. По време на изпълнение на възлаганите дейности следва да се предвиди временна организация на движението и спазване на здравословните и безопасни условия на труд, както и спазване на действащата нормативна уредба в Република България и Европейския съюз, касаеща предмета на поръчката. |
|
ДА |
СИ – срок за изпълнение 25 ТП – технологична последователност на строителните процеси 15
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 1829808 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 6
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Финансиране и начин на плащане: при откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финансиране, поради което в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение, на основание чл. 114 ЗОП.
|