Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
14141-4 11/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0064 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
Б. Станчев +359 52360765
b.stanchev@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/page?id=3008
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на покрив, работни и сервизни помещения в административната сграда на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна, с адрес: гр. Търговище пл. Свобода №1
45454000      
Строителство

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в : работи по монтаж и демонтаж на мълниезащита; работи по подмяна на настилки от гранитогрес; работи по монтаж и демонтаж на санитария; мазачески работи; шпакловъчни работи; работи по боядисване на работни и санитарни помещения; ремонтни работи по покривната хидроизолация.
Всички строително ремонтни работи са подробно посочени по видове и количества в количествена сметка към технически спецификации неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45454000      
45442100      
45261000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр Търговище пл. Свобода №1

Извършване на строително ремонтни работи подробно описани в Количествената сметка към Техническите спецификации неразделна част от одобрената документация за участие. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове. Доставка на необходимите материали и оборудване за извършване на ремонтните дейности. Ако в процеса на извършване на строително- ремонтните работи се наложи увеличаване на количеството на някои видове СРР, това ще се извърши единствено за сметка на намаляване на количеството на друг вид ССР, като това обстоятелство няма да доведе до увеличаване на стойността на договора. Частичната замяна се извършва само в интерес и след разрешение на възложителя. Ако в процеса на извършване на СРР се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, заплащането от възложителя ще е единствено за действително извършените и приети СРР. Строителната площадка се приема в срок от 10 /десет/ календарни дни от подписване на договора. Изпълнителят е длъжен да изготви график за извършване на строително ремонтните дейности, който да бъде съгласуван с възложителя и представен на координатора по договора, в срок от два дни от подписване на протокола за предаване на строителната площадка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката е съгласно офертата на избрания за изпълнител участник, но не повече от 60 календарни дни, считано от датата на подписване на протокол за предаване на изпълнителя на стротелната площадка, като той се счита изпълнен с двустранно подписване на констативен протокол за установяване на действително извършените и приети СРР.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците декларират съответствието си с поставените от Възложителя критерии за подбор, чрез попълване на Единен европейски документ за обществена поръчка /ЕЕДОП/ неразделна част от документацията за участие.
Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност в проектирането и строителството", издадена за строител, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от трета категория или съответен валиден към крайния срок за получаване на оферти аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз. Застраховката трябва да е в сила към крайния срок за получаване на оферти.
За доказване на икономическо и финансово състояние в част IV раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП участниците следва да представят информация за застраховката с посочване на датата на валидност. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат в посоченият по -горе раздел от ЕЕДОП се посочва уеб адрес, орган или служба издаващи документа, точно позоваване на документа. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението -участник, а не от всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представянето на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискавнията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. В случа, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за трети лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица


Валидна към датата на подаване на офертите застраховка "Професионална отговорност в проектирането и строителството", покриваща минималната застрахователна сума за строежи от трета категория или съответен валиден аналогичен документ издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на опит за изпълнение на поръчката в част IV, радел В: Технически и професионални способности, т. 1а от ЕЕДОП участниците следва да посочат изпълнените дейности, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка (извършване на текущ ремонт на административни и други сгради), изпълнени през полследните 5 години, които съдържат информация относно стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Ако съответните документи относно доброто изпълнение и резултат от посочените дейности са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
2. За доказване, че участникът разполага с необходимия брой технически лица, необходими за изпълнение на поръчката, включени или не в структурата му следва в част IV, радел В: Технически и професионални способности, т.6 от ЕЕДОП да се посочат техническите лица , които ще изпълняват поръчката като се посочи тяхната образователна и професионална квалификация.
3. За доказване,че участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване необходими за изпълнение на поръчката следва да се попълни част IV, раздел В: Технически професионални способности, т.9 от ЕЕДОП.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението -участник, а не от всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представянето на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискавнията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. В случа, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за трети лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


1. Участникът да има изпълнени, през последните пет години, до датата на подаване на офертата, поне три строителни дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. Забележка: "Изпълнено е това строителство, чието изпълнение е надлежно приключило в рамките на договорения период. Под "сходен предмет" се разбира, изпълнени видове СМР или СРР, които по същност и съдържание на отделните манипулации са сравними със зададените.
2. Участникът да има на разположение минимум следните технически лица: 2.1. Технически ръководител, който да отговаря на условията на чл. 163а, ал.1 и ал.2 от ЗУТ - дипломиран строителен инжинер или строителен техник. Техническа правоспособност може да бъде призната и на чуждестранно лице при условията на взимност, установени за всеки конкретен случай, когато отговаря н аизискванията на ЗУТ. 2.2. Специалист по контрол на качеството- правоспособно лице отговарящо за контрола на качеството.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване необходими за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора- неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713133

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми приморски полк №128 ет.2, стая 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отсрани от участие участник за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирали обстоятелствата по чл. 6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 18000 без ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност в противен случай участникът ше бъде отсранен на основание чл. 107, т.2, б. а от ЗОП. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка посочена от изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне е отдел Бюджет и финанси при ТД на НАП Варна, офис за обслужване Търговище на оригинална фактура, подписана от координатора по изпълнение на договора за възложителя, придружена от протокол за установяване на действително извършените и приети строително- ремонтни работи, подписан от представител на възложителя и представител на изпълнителя. Фактурата се издава на името на териториалната дирекция не по-късно от пет дни от извършване на строително ремонтните дейности и се подписва от координатора по изпълнение на договора. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет на възложителя: www.nap.bg раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача" от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изсквания в обявлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва