Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
6422 02/08/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
02/08/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0060 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.1, стая 106
гр. Велико Търново BG321 5000 България
Юлияна Кушева; Маргарита Станчева +359 62617207/+359 62617193
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3002


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3002
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет.2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Борис Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3002

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Габрово и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, съгласно обособени позиции №1 и №2"
50112000      
Услуги

Предоставяне на услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – „Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“; Обособена позиция №2 – „Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

сервизна база на изпълнителя, находяща се на територията на община Габрово или на разстояние до 50 километра от гр. Габрово.

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Най - ниска предложена цена за труд /часова ставка/    70 точки
Най - ниска предложена обща цена на влаганите резервни части и консумативи    30 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

сервизна база на изпълнителя, находяща се на територията на община Плевен.

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи /без годишен технически преглед и без пътна помощ/
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Най - ниска предложена цена за труд /часова ставка/    70 точки
Най - ниска предложена обща цена на влаганите резервни части и консумативи    30 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
16000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване, относно годност /првоспособност/ за упражняване на професионална дейнсост на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване, относно икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на поставеното изискване за наличие на опит участниците представят: Списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съдържащ стойностите, датите и получателите. Забележка: Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване на поставеното изискване за наличие на персонал участниците представят: Списък на сервизните специалисти, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. За доказване на поставеното изискване за наличие на техническо оборудване участниците представят: Декларация, че участникът разполага със сервизна база на територията на съответната община, а за обособена позиция № 1 или на разстояние до 50 километра от град Габрово, оборудвана с посоченото в т. 3 техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката и Декларация, че участникът разполага с посоченото в т. 3 техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката в сервизна база на територията на съответната община за съответната обособена позиция. Представят чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участникът трябва да e изпълнил минимум 2 /две/ услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка /сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили/, през последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти, притежаващи професионална компетентност, свързана с диагностика, техническо обслужване и ремонт на автотранспортна техника, диагностика и ремонт на електрообзавеждането и електрическото оборудване на автомобилите и други, обезпечаващи извършването на дейностите, посочени в пълното описание от документацията, които ще извършват при изпълнение на обществената поръчка.
3. Участникът следва да разполага със сервизна база, както следва: за обособена позиция № 1 – сервизна база на територията на община Габрово или на разстояние до 50 километра от гр. Габрово и за обособена позиция № 2 – сервизна база на територията на община Плевен, със следното минимално техническо оборудване за качествено изпълнение на обществената поръчка, включително оборудване за изпитване и изследване: стенд за регулиране на преден и заден мост; спирачен стенд; стенд за електронна компютърна диагностика на двигатели и на електронни системи; подемник за ремонт на ходова част; апаратура за диагностика и зареждане на климатични инсталации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка включва услуги по ремонт и поддръжка на леки автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ), при условия и срокове, подробно описани в проекта на договор към документацията за участие. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 032-051751
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713120

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Възложителят заплаща стойността на извършените дейности по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Велико Търново чрез координатора по договора. Възложителят заплаща и стойността на вложените резервни части, материали и консумативи при извършения ремонт и техническо обслужване, като резервните части и консумативи, за които е оферирана цена ще бъдат заплащани от възложителя по оферираните цени, а в случай, че бъдат вложени други резервни части, консумативи и материали извън оферираните, същите ще се заплащат от възложителя по цена на придобиване (без надценка) след представяне на заверено копие на фактурата за придобиването им.
Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС.
В случай на новопридобити леки автомобили, за които следва да се осигури извънгаранционно сервизно обслужване и/или ремонт, Възложителят предвижда възможност за повторно възлагане на обществена поръчка при условията на настоящата, чрез процедура на договаряне без публикуване на обявление за поръчка, съгласно чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чийто размер е включен в прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок от обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т. 1, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
yu.kusheva@ro04.nra.bg +359 62617207
http://www.nap.bg/ +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва