Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново
6420 02/08/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
02/08/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет. 1, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
Ваня Русева; Маргарита Станчева +359 62617141/+359 62617193
v.ruseva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3001


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3001
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет. 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Борис Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3001

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Oхрана със СОТ на адм. сгради на ТД на НАП Велико Търново, офисите от обхвата ? и други сгради и ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника в сградата на офис Видин на обособени позиции
79711000      
Услуги

Предоставяне на услуги по oхрана със сигнално - охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, на други сгради на територията на области Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен и ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди /СОТ/ в административната сграда на офис Видин, находяща се в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12 на обособени позиции от № 1 до № 8.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ на адм. сгради на ТД на НАП Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, пл. "Център"2 и ул. "Н. Габровски" № 24

Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сгради на ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Велико Търново, пл. "Център"2 и ул. "Н. Габровски" № 24
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сгради на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново и ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника в сградата на офис Видин 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин, ул. "Шести септември" № 12 и ул. "Цар Симеон Велики" № 1

Предоставяне на услуги по oхрана със сигнално - охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново и ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди /СОТ/ в административната сграда на офис Видин, находяща се в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сграда на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, ул. "В. Кънчов" № 86

предоставяне на услуги по охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сграда на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Враца, ул. "В. Кънчов" № 86
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово, ул. "Априловска" № 7, ул. "Радецка" № 11 и ул. "Брянска" № 30

предоставяне на услуги по охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Габрово, ул. "Априловска" № 7, ул. "Радецка" № 11 и ул. "Брянска" № 30
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч, ул. "Търговска" № 24 и ул. "Търговска" № 43

предоставяне на услуги по охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Ловеч, ул. "Търговска" № 24 и ул. "Търговска" № 43
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сгради на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

гр. Монтана, ул. "Л. Каравелов" № 11, пл. "Жеравица"2, ул. "Н. Вапцаров" № 2, ул. "Христо Ботев" № 67

предоставяне на услуги по охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сгради на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Монтана, ул. "Л. Каравелов" № 11, пл. "Жеравица"2, ул. "Н. Вапцаров" № 2, ул. "Христо Ботев" № 67
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Oхрана със СОТ на адм. сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, ул. "Дойран" № 43, ул. Дойран" № 160, ул. "В. Левски" № 152, ул. "Стара планина" № 6 и ул. "Стоян Заимов" № 3

предоставяне на услуги по охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на адм. сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Плевен, ул. "Дойран" № 43, ул. Дойран" № 160, ул. "В. Левски" № 152, ул. "Стара планина" № 6 и ул. "Стоян Заимов" № 3
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

oхрана със СОТ на други сгради 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

сгради на територията на области Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен

Предоставяне на услуги по oхрана със сигнално - охранителна техника /СОТ/ на сгради на територията на области Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, чието съхранение по силата на чл. 3, ал. 1, т. 13 от ЗНАП е възложено на Национална агенция за приходите
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да притежават валиден лиценз, съгласно Закона за частната охранителна дейност за извършване на охранителна дейност, включваща охрана на имуществото на физически и юридически лица с технически системи за сигурност.
За доказване участниците следва в част ІV, раздел А „Годност“, т.2 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, да посочат лиценза издаден съгласно ЗЧОД и органа или службата, издаващи документа /ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците представят: 1. За доказване на опит по предмета на поръчката, от участниците се представя списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, съдържащ стойността, начална и крайна дата на изпълнение и получателите на услугите. Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Участниците следва да посочат услугите, изпълнени през последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка - охрана със СОТ. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период; 2. За доказване на технически възможност се представя списък с посочване местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт, територията, която покрива. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП ), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура; 3. За доказване на технически възможности се представя списък с броя на патрулните автомобили, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура; 4. За доказване на технически възможности се представя информация, че разполага с радиочестота за покритието на града, в зависимост от обособената позиция, за която се участва, а за обособена позиция № 8 - за покритието на територията на областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, като се попълва информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) и посочва лиценза, покритието, валидността му и органа или службата, издаващи документа; 5. За обособена позиция № 2 за доказване на опит се представя списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/, съдържащ стойността, начална и крайна дата на изпълнение и получателите на услугите. Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Участниците следва да посочат услугите, изпълнени през последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка - ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период6. По обособена позиция № 2 за доказване наличието на персонал се представя списък на сервизните специалисти /персонал/, съдържащ имената и професионална квалификация на лицата, които ще осъществяват дейностите по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди /СОТ/ в административната сграда на офис Видин. Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.

по т. 1.Участникът трябва да има изпълнени най-малко 3 /три/ услуги с предмет идентичен или сходен с този на поръчката – охрана със СОТ, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата; по т. 2. Участникът да има възможност да осигури минимум един дежурен център покриващ територията на съответния град в зависимост от обособената позиция, за която участва за изпълнение на поръчката, а за обособена позиция № 8 покриващ територията на областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен; по т. 3 - Участникът следва да разполага с минимум 1 /един/ патрулен автомобил. В случай, че офертата е за участие за повече от една обособена позиция, участникът следва да разполага с най-малко по един патрулен автомобил , с който да изпълнява поръчката по всяка от обособените позиции за които участва; по т. 4 - Участникът да разполага с радиочестота за покритието на града, в зависимост от обособената позиция, за която се участва, а за обособена позиция № 8 - за покритието на територията на областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен; по т. 5 - За обособена позиция № 2 -участникът трябва да има изпълнена най-малко 1 /една/ услуга с предмет идентичен или сходен с този на поръчката – ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/, изпълнена през последните три години от датата на подаване на офертата; по т. 6 - За изпълнение на обособена позиция № 2 всеки участник трябва да разполага с персонал - минимум един сервизен специалист с квалификация, даваща възможност да се изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/ в административната сграда на офис Видин.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 % от стойността му без ДДС /за обособени позиции № 2 и № 8 - в размер на 5% от максимално допустимата стойност без ДДС/. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Възложителя заплаща на изпълнителя стойността само на действително изпълнените от изпълнителя и приети от възложителя дейности, съгласно двустрано подписан протокол. Плащането ще се осъществи по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и протокол за извършените услуги.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 032-051751
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713120

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 60000,00 лева без ДДС, като за всяка отделна обособена позиция се предвижда максимално допустима стойност в размери както следва: Обособена позиция № 1 - 9500 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 – 8000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 – 7000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 – 7000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5 – 7000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6 – 7000 лв. без ДДС; Обособена позиция № 7 – 8500 лв. без ДДС; Обособена позиция №8 – 6000 лв. без ДДС. Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107 от ЗОП.
Възложителят предвижда възможност за повторно възлагане на обществена поръчка, чрез процедура на договаряне без публикуване на обявление за поръчка, при условията на чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчката в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП, уреждащи актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както основанията и сроковете за тяхното подаване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
v.ruseva@ro04.nra.bg +359 62617141
www.nap.bg +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва