Деловодна информация
00530
E-12-00-432#1 25/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Н.Младенова +359 298593198
n.mladenova@nra.bg +359 298593348

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nra.bg/news?id=2991


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nra.bg/news?id=2991
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации
79810000      
Услуги

Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации по видове и количества, посочени в приложена към Техническите спецификации таблица с технически характеристики, подробно описани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие. Доставката на отпечатаните документи се извършва до адресите на териториалните структури на НАП, съгласно приложена към Техническите спецификации таблица.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

1. Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя;
2. Доставката на отпечатаните документи: до адресите на териториалните структури на НАП, съгласно приложената таблица.

Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации по видове и количества, посочени в приложена към Техническите спецификации таблица.
Изисквания към отпечатването на данъчните и осигурителните декларации:
А) За основното тяло на декларация по чл.50 от ЗДДФЛ, 12-те отделни приложения, справка за определяне на окончателния размер на осигурителния доход, основното тяло на декларация по чл. 92 от ЗКПО, 2-те самостоятелни приложения и декларацията по чл. 92 от ЗКПО (за лицата, които през съответния данъчен период не са извършвали дейност и не дължат данъци по ЗКПО (образец 1010а):
Формат: А4 (8/60х84), тристранно обрязан до мин. 205х275 мм;
Обем /брой страници/: броят страници на всеки вид декларация/формуляр е посочен в приложената таблица;
Хартия: обемна;
Маса: 53 гр./кв.м.;
Белота: 68,5 %;
Цветност: 1+1 или 1+0 (в зависимост от броя страници за отпечатване, посочени в приложението);
Печат: лице/гръб.
Б) За всички останали документи /данъчни и осигурителни декларации, в това число и указанието „за попълване на подаване на годишната данъчна декларация по чл. 92 от ЗКПО”/, които не са посочени в раздел А/:
Формат: А4 (8/60х84), тристранно обрязан до мин 205х275 мм;
Обем /брой страници/: броят страници на всеки вид декларация/формуляр е посочен в приложената таблица;
Хартия: вестникарска;
Цветност: 1+1 или 1+0 (в зависимост от броя страници за отпечатване, посочени в приложението);
Печат: лице/гръб
Маса: 48,8 гр./кв.м.;
Белота: не по-малко от 67 %.
В) За всички документи, посочени по-горе в раздел А и раздел Б, като декларации, формуляри, и указания, чиито обем е 3 (три), 4 (четири) страници да бъдат на 2 листа А4 с 1 успоредна сгъвка /гънка/. В случай на промяна на броя на страниците, в зависимост от законодателни и/или административни промени и обемът на страниците бъде увеличен на 5 (пет), 6 (шест) страници да бъдат на 3 листа А4 с успоредни 2 сгъвки /гънки/.
Г) Допълнително изискване за цвят на видовете декларации/формуляри:
- печатът на декларациите по ЗДДФЛ, както и приложенията към нея да се извърши с червено печатарско мастило;
- печатът на декларациите по ЗКПО, както и приложенията към нея да се извърши с зелено печатарско мастило;
- печатът на декларацията по чл.55, ал.1 от ЗДДФЛ и чл.201, ал.1 от ЗКПО, както и приложенията към нея да се извърши с синьо печатарско мастило;
- печатът на осигурителните декларациите да се извърши с черно печатарско мастило.
Доставката на отпечатаните документи се извършва до адресите на териториалните структури на НАП, съгласно приложена към Техническите спецификации таблица.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
75000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за отпечатване и доставка до посочените от Възложителя адреси на отпечатаните данъчни декларации по раздел І-1 от приложената таблици, е до 10 календарни дни, а на осигурителните декларации по раздел ІІ-2 от приложената таблици, е до 20 календарни дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП, участниците следва да представят списък на услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: „отпечатване на декларации/формуляри”. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
2. За доказване на наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и посочване на квалификацията им.
3.За доказване на наличието на техническо оборудване за изпълнение на поръчката, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от ЕЕДОП участниците следва да посочат техническото оборудване /пълно описание на печатарски машини и опис на машините в печатната база, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, като вид, модел и техническите им характеристики/, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката.


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:
- да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, поне две услуги за отпечатване на декларации/формуляри, общ обем равен или надвишаващ 7 000 000 броя декларации/формуляри.
2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва:
- най-малко едно лице, притежаващо полиграфическо или аналогично образование или професионална квалификация.
3.Участниците следва да разполагат с техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове, а именно:
- за отпечатване на данъчните и осигурителните декларации, участниците трябва да разполагат с поне една ролна офсетна печатна машина или поне две листови пълноформатни офсетови печатни машини и една половинформатна офсетова печатна машина; наличие на поне две полуформатни сгъвачни машини и влагочно-шевна поточна линия за телово скрепване (при не деклариране на наличие на ролна офсетова печатна машина с подлепване на страниците или подлепване при самите сгъвачни машини) и опис на машините в печатната база.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713172

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Плащането се извършва след всяка доставка на съответно заявеното количество декларации, в срок до 30 дни след предоставяне на фактура и приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи доставките на съответните видове и количества декларации до адресите на териториалните структури на НАП, чрез посочени от Възложителя лица. В случай на промяна в броя на страниците или видовете документи, се заплаща цена, формирана от броя страници за съответния вид документ, умножена по единичната стойност за страница оферирана от избрания за изпълнител участник в процедурата. В цената са включени: разходите за материали, предпечатна подготовка, разходи за труд, транспортни разходи, други разходи /амортизации и др./ и печалба. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва