III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът трябва да притежава валиден лиценз, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), а за чуждестранни лица – еквивалентен документ или документ, удостоверяващ вписване в аналогичен регистър на регистъра по чл. 40 от ЗЧОД, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на: Копие на лиценза за извършване на дейността, издаден съгласно чл. 4 от Закона за частната охранителна дейност или еквивалент. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Възложителят изисква участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 30 000 000.00 (тридесет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 20 000 000.00 (двадесет милиона) лева без ДДС в сферата на услуги, свързани със съхранение и транспорт на документи, включително на ценни пратки и/или товари. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците представят следните документи, във връзка с поставените изисквания: 1. удостоверения от банки или 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и 3. справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 30 000 000.00 (тридесет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 20 000 000.00 (двадесет милиона) лева без ДДС в сферата на услуги, свързани със съхранение и транспорт на документи, включително на ценни пратки и/или товари. Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
В процедурата от участник в нея се изисква: 1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. За сходна с предмета на поръчката се приема/т услуга/и свързана/и със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари. 2. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 3. Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на винетни стикери по пунктове, която ще се прилага при изпълнение на поръчката; При подаване на оферта, съответствието с изискванията за технически и професионални възможности се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите и третите лица. Съгл. чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, за доказване на изискванията, участниците представят: За изискването по т. 1 - Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида на изпълнената услуга (услуги свързани със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т. 2 - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката; по т. 3 - Описание на на системата за управление и проследявване доставката (услугата), която ще бъде използвана за изпълнение на поръчката.
1. Изисква се участник в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. За сходна с предмета на поръчката се приема/т услуга/и свързана/и със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари; 2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, не по-малко от: а). 200 (двеста) броя специализирани бронирани автомобила; б). 2000 (две хиляди) броя разпространителски пункта, от които минимум 300 (триста) броя с денонощен режим на работа; в). Склад за съхранение на винетните стикери, който: - не представлява преместваем обект по смисъла на § 5, т. 80 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията;- има затворени помещения, в които да има трайно прикрепени метални стелажи за съхранение на стикерите в оригиналните им кашони; - да има изградени вътрешни и външни охранителни системи, включително система за контрол на достъпа до различните помещения за съхранение на винетни стикери; 3. Да разполага с електронна система/софтуер за управление и проследяване на доставките на винетни стикери по пунктове, която ще се прилага при изпълнение на поръчката и която осигурява отчитане на директните продажби на винетни стикери от всеки разпространителски пункт, с изключение на пунктовете на Възложителя и проследяване на наличностите по видове и категории на винетните стикери, включително чрез предоставянето на различни видове справки.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|