Деловодна информация
00044АПИ
 
да
да
22/07/2016 (дд/мм/гггг)
00044-2016-0066 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
гл. София, бул. Македония № 3
София BG411 1606 България
Димитър Пелтеков / Стела Кръстева +359 9173283
d.peltekov@api.bg +359 9173283

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=802
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на РПМ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организиране на дейността по разпространение на винетни стикери на територията на Република България – приемане и съхраняване на склад на отпечатаните количества ........ продължава в поле VI.3.
22453000      
Услуги

Предмета на поръчката включва: Организиране на дейността по разпространение на територията на Република България на емитираните и отпечатани количества годишни и краткосрочни винетни стикери, като се приемат и съхраняват на склад отпечатаните количества винетни стикери. При изпълнението на поръчката, следва да се създаде и да се поддържа мрежа от пунктове за крайна дистрибуция, различни от тези на Възложителя, в които да се осигури продажбата и валидизирането на винетните стикери. Изпълнителят има задължение да транспортира винетните стикери до пунктовете за крайна дистрибуция, включително и до тези на Възложителя, както и да осигури на възложителя постоянен достъп до информация, включително чрез предоставянето на различни видове справки относно отчитането на складовите наличности и финансовите постъпления от продажбите на винетни стикери по всяко време от изпълнението на поръчката чрез съответна електронна система/софтуер.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Р България

Организиране на дейността по разпространение на територията на Република България на емитираните и отпечатани количества годишни и краткосрочни винетни стикери, като се приемат и съхраняват на склад отпечатаните количества винетни стикери. При изпълнението на поръчката, следва да се създаде и да се поддържа мрежа от пунктове за крайна дистрибуция, различни от тези на Възложителя, в които да се осигури продажбата и валидизирането на винетните стикери. Изпълнителят има задължение да транспортира винетните стикери до пунктовете за крайна дистрибуция, включително и до тези на Възложителя, както и да осигури на възложителя постоянен достъп до информация, включително чрез предоставянето на различни видове справки относно отчитането на складовите наличности и финансовите постъпления от продажбите на винетни стикери по всяко време от изпълнението на поръчката чрез съответна електронна система/софтуер.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Под „най-ниска цена“ се приема предложена от участника най-ниска единична цена за продаден винетен стикер, като пределната единична цена е в разнер на 1,50 лв. без ДДС за продаден винетен стикер.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден лиценз, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), а за чуждестранни лица – еквивалентен документ или документ, удостоверяващ вписване в аналогичен регистър на регистъра по чл. 40 от ЗЧОД, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на: Копие на лиценза за извършване на дейността, издаден съгласно чл. 4 от Закона за частната охранителна дейност или еквивалент.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят изисква участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 30 000 000.00 (тридесет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 20 000 000.00 (двадесет милиона) лева без ДДС в сферата на услуги, свързани със съхранение и транспорт на документи, включително на ценни пратки и/или товари. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 30 000 000.00 (тридесет милиона) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 20 000 000.00 (двадесет милиона) лева без ДДС в сферата на услуги, свързани със съхранение и транспорт на документи, включително на ценни пратки и/или товари. Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В процедурата от участник в нея се изисква: 1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. За сходна с предмета на поръчката се приема/т услуга/и свързана/и със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари. 2. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 3. Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на винетни стикери по пунктове, която ще се прилага при изпълнение на поръчката;
При подаване на оферта, съответствието с изискванията за технически и професионални възможности се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите и третите лица.
Съгл. чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, за доказване на изискванията, участниците представят: За изискването по т. 1 - Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида на изпълнената услуга (услуги свързани със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т. 2 - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката; по т. 3 - Описание на на системата за управление и проследявване доставката (услугата), която ще бъде използвана за изпълнение на поръчката.


1. Изисква се участник в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 1 (една) услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. За сходна с предмета на поръчката се приема/т услуга/и свързана/и със съхранение и транспорт на документи, включително ценни пратки и/или товари; 2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, не по-малко от: а). 200 (двеста) броя специализирани бронирани автомобила; б). 2000 (две хиляди) броя разпространителски пункта, от които минимум 300 (триста) броя с денонощен режим на работа; в). Склад за съхранение на винетните стикери, който: - не представлява преместваем обект по смисъла на § 5, т. 80 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията;- има затворени помещения, в които да има трайно прикрепени метални стелажи за съхранение на стикерите в оригиналните им кашони; - да има изградени вътрешни и външни охранителни системи, включително система за контрол на достъпа до различните помещения за съхранение на винетни стикери;
3. Да разполага с електронна система/софтуер за управление и проследяване на доставките на винетни стикери по пунктове, която ще се прилага при изпълнение на поръчката и която осигурява отчитане на директните продажби на винетни стикери от всеки разпространителски пункт, с изключение на пунктовете на Възложителя и проследяване на наличностите по видове и категории на винетните стикери, включително чрез предоставянето на различни видове справки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възлож. отстранява от участие уч-к, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обст. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Възлож. може да отстрани уч-к, за който са налице обст. по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 ЗОП.Липсата на основанията за отсраняване се доказва с попълването на ЕЕДОП. В предв. от ЗОП случаи Възл. изисква предст. на удост. от Агенцията по вписвания /за обст. по чл.55,ал.1,т.1/ и лични декларации за останалите обстоятелства.
При подписване на дог. изпълнителят представя: гаранция за изпълнение - 1 000 000 (един милион) лв. без ДДС, представляваща 5 % от прогнозната стойност за изпълнение на поръчката; Гаранцията се представя съгл. чл. 111, ал. 4 ЗОП и условията в документацията за участие, предвидена за нея; Възложителят предвижда договорът за изпълнение на настоящата поръчка да може да се прекрати по всяко време едностранно от възложителя с едномесечно писмено предизвестие до изпълнителя, след въвеждане .... продължава в поле VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/09/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Македония" № 3, сградата на Агенция "Пътна инфраструктура"

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от поле II.1.1. .....годишни и краткосрочни винетни стикери, осигуряване на пунктовете за крайна дистрибуция, различни от тези на Възложителя, периодично транспортиране на винетните стикери до пунктовете за крайна дистрибуция, включително и на тези на Възложителя, информационно обезпечаване на отчитането на складовите наличности и продажбите, и финансовите постъпления от продажби”.
продължава от поле III.2.2. ........ в експлоатация на територията на страната на електронна система за събиране на таксите за ползване на републиканската пътна мрежа на база изминато разстояние за превозни средства с обща технически допустима максимална маса над 3,5т. (Тол) и на база време за леки автомобили с обща технически допустима максимална маса до 3,5т. (електронна винетка). В този случай, възложителят не дължи такси, обезщетения и/или други плащания към изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва