Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново
6070 21/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00530-2016-0057 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, ет. 1, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
Ваня Парчева; Маргарита Станчева +359 62617246/+359 62617193
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=2990


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.nap.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на покриви в административна сграда, находяща се в гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43”
45261000      
Строителство

Строително-монтажните дейности, предмет на настоящата поръчка, ще бъдат извършени на покривите на шест етажна административна сградата, находяща се в гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43. Сградата е с разгърната застроена площ 1709,45 кв.м. и съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б” от ЗУТ, попада в І група, ІV категория строежи. С цел запазване целостта на сградата и предпазването й от навлизане на влага и поява на мухъл, е необходимо е да бъдат извършени следните строително-монтажни дейности:
• демонтаж на обшивка от поцинковани ламарини;
• Хидроизолация на плоски покриви с PVC мембрана, монтаж на PVC фолио и геотекстил
• доставка и монтаж на воронки за плосък покрив, с долно отичане, ? 100 мм;
• доставка и монтаж /обшивка/ на поцинкована ламарина с дебелина 0,7 мм.;
• доставка и монтаж на външни алуминиеви подпрозоречни дъски
. В техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, са подробно посочени видовете ремонтни работи и както и тяхното количество.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, ул. "Дойран" №43

Строително-ремонтните дейности, предмет на настоящата поръчка, ще бъдат извършени на покривите на шест етажна административна сградата, находяща се в гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43, предоставена за управление на НАП за нуждите на офис Плевен. Сградата е с разгърната застроена площ 1709,45 кв.м. и съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б” от ЗУТ, попада в І група, ІV категория строежи. Покривите – общи части на сградата, са плоски и се използват за тераси. Ремонтът се налага поради разкъсана и напукана хидроизолация, ръждясали и разкачени от снадките ламарини. По покривните тераси липсва част от ламаринената обшивка. Вследствие на описаните дефекти при снеготопене и дъжд има течове по таваните и стените на работните помещения. С цел запазване целостта на сградата и предпазването й от навлизане на влага и поява на мухъл, е необходимо е да бъдат извършени следните строително-монтажни дейности:
демонтаж на обшивка от поцинковани ламарини;
Хидроизолация на плоски покриви с PVC мембрана, монтаж на PVC фолио и геотекстил
; доставка и монтаж на воронки за плосък покрив, с долно отичане, ? 100 мм;
доставка и монтаж /обшивка/ на поцинкована ламарина с дебелина 0,7 мм.;
доставка и монтаж на външни алуминиеви подпрозоречни дъски.
В техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, са подробно посочени видовете ремонтни работи и както и тяхното количество.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата стойност на предложената ценова оферта не трябва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 10000,00лв. /десет хиляди лева/ без ДДС; 12000,00 лв. /дванадесет хиляди лева/ с включен ДДС. Предложения, надхвърлящи максимално допустимата стойност няма да бъдат разглеждани от комисията, назначена да разгледа и оцени офертите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи минимум пета група – отделни видове строителни и монтажни работи, съгласно КИД сектор „Строителство”, код 43.91 Покривни работи.
За доказване на вписването участниците следва да представят заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към КСБ, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или в част ІV, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, да посочат органа или службата, издаващи документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да разполагат с валидна застраховка съгласно чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството /НУРЗЗПС/ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ. Застраховката за професионална отговорност на участниците следва да бъде валидна към датата на подаване на офертата и да бъде сключена най-малко за застрахователна сума, предвидена за строител четвърта категория строежи съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.
За доказване на икономическото си и финансово състояние, участниците представят заверено копие на застрахователна полица "Професионална отговорност". Ако съответната информация е на разположение в електронен формат в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.


Застраховката за професионална отговорност на участниците следва да бъде валидна към датата на подаване на офертата и да бъде сключена най-малко за застрахователна сума, предвидена за строител четвърта категория строежи съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили за последните 5 /пет/ години до датата на подаване на офертата, дейности в строителството с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка (покривни работи, хидроизолация на покриви или други подобни).
За доказване на техническите и професионалните способности на участниците се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Участниците следва да посочат строителни дейности, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка (покривни работи, хидроизолация на покриви или други подобни). Ако съответните документи относно доброто изпълнение и резултат от посочените строителни работи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, и точно позоваване на документа.
2. Участниците да разполагат с ръководен състав за изпълнението на поръчката с професионална компетентност съгласно разпоредбите на ЗУТ.
За доказване на техническите и професионалните способности на участниците се представя списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата. Списъкът се попълва в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ , т.6б от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.


1. Участниците да са изпълнили за последните 5 /пет/ години до датата на подаване на офертата, поне 2 /две/ строителства с предмет, идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка (покривни работи, хидроизолация на покриви или други подобни)
2. Минималният състав на лицата, които ще ръководят и ще отговарят за изпълнението на поръчката, с професионална компетентност съгласно разпоредбите на ЗУТ, е както следва:
- технически ръководител, назначен на трудов договор, с образование, отговарящо на условията на чл. 163а от ЗУТ;
- отговорник по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, назначен на трудов договор - строителен инженер, архитект, техник и/или да притежава сертификат за допълнителна квалификация (за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 % от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Възложителя заплаща на изпълнителя стойността само на действително изпълнените от изпълнителя и приети от възложителя дейности, съгласно двустрано подписан приемо-предавателен протокол. Плащането ще се осъществи по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнените дейности.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713115

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/08/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.2, ст. 210 /заседателна зала/

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на изпращана на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП, уреждащи актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както основанията и сроковете за тяхното подаване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ТД на НАП Велико Търново
пл. Център №2
Велико Търново 5000 България
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62617246
www.nap.bg +359 62625987

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва