Деловодна информация
00530
E-12-00-378#1 30/06/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
30/06/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0054 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Р. Маринов +359 298593134
r.marinov@nra.bg +359 298593348

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=2981


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/page?id=......
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на техническо оборудване - системи за видеонаблюдение в сгради на НАП
32323500      
Доставки

Предметът на поръчката включва:
1. Изграждане на системи за видеонаблюдение, включващо:
• Внедряване, в това число:
- доставка на системи за видеонаблюдение;
- монтаж, тестване за пускане в експлоатация на системи за видеонаблюдение в сгради на НАП, всяка с контролен център за наблюдение на системата с монитор, с възможност за осъществяване на централизиран мониторинг от сградата на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Ал.Дондуков“ №52 и предаване на екзекутивната документация;
• провеждане на инструктаж и предаване на подробно писмено указание на български език за работа с нея.
2. Гаранционно обслужване на доставените и монтирани системи за видеонаблюдение - съобразно предложението на изпълнителя, но не по малко от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на изготвянето на обобщен приемателно-предавателен протокол.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Системите за видеонаблюдение с контролните им центрове следва да бъдат изградени на територията на градовете, в които се намират включените в настоящата обществена поръчка сгради на НАП.

Предметът на поръчката включва:
1. Изграждане на системи за видеонаблюдение, включващо:
• Внедряване, в това число:
- доставка на системи за видеонаблюдение;
- монтаж, тестване за пускане в експлоатация на системи за видеонаблюдение в сгради на НАП, всяка с контролен център за наблюдение на системата с монитор, с възможност за осъществяване на централизиран мониторинг от сградата на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Ал.Дондуков“ №52 и предаване на екзекутивната документация;
• провеждане на инструктаж и предаване на подробно писмено указание на български език за работа с нея.
2. Гаранционно обслужване на доставените и монтирани системи за видеонаблюдение - съобразно предложението на изпълнителя, но не по малко от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на изготвянето на обобщен приемателно-предавателен протокол.
В срока на гаранционното обслужване на системите за видеонаблюдение, изпълнителят следва:
- да реагира при уведомление за възникнала повреда в срок до 12 (дванадесет) часа след уведомяването;
- да отстрани възникнала повреда в срок от не повече от 3 (три) работни дни след констатирането.
- да премества/премахва елементи от системите след подадена заявка от възложителя. Демонтажа и/или монтажа на елементи от системите се извършва при възникване на необходимост, поради промяна в обстоятелствата /законодателна, административна или друга промяна/. Изпълнителят следва да извърши демонтаж и/или монтаж на елементи от системите за видеонаблюдение от/на определени от възложителя места в сградите на НАП, включително полагане на РVC лайсни/кабелни канали и кабели или да ги демонтира и предаде на координатора по договора от страна на възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение включва срока за изграждане на системите и срок за гаранционно обслужване от минимум 36 мес., считано от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за приемане на дейностите по изграждане на системите.Срокът за изграждане е до 60 дни, считано от сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка нейния обем, стойностите, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти).
Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат ръководния състав и специалисти-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя стандарт за качество в посочената област, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Информацията се представя чрез попълване на част ІV, б. „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:
- да е изпълнил минимум 3 /три/ доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години до датата на подаване на офертата, за които е представил доказателство за извършената доставка.
2. Участниците следва да разполагат с ръководен състав и персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:
• Минимум 1 ръководител с придобито висше образование в областта на техническите науки, професионално направление електротехника, електроника и автоматика, или друга еквивалентна специалност;
• Минимум 5 броя специалисти-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление електротехниката, електрониката и автоматика , или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
3. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват: „Проектиране, изграждане и поддръжка системи за видеонаблюдение” или еквивалентен обхват, сходен с предмета на поръчката или да прилага еквивалентни мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 010-012871
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/08/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 60 000 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не може да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и обобщен приемо-предавателен протокол за приемане на дейностите по изграждане на системи за видеонаблюдение в сгради на НАП, подписани от координатора по договора от страна на възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).
На основание чл. 44 от ЗОП при подготовка на процедурата е проведена пазарна консултация, като при подготовка на документацията за възлагане на обществената поръчка е участвало външно за възложителя лице. Информация за лицето и цялата информация, разменена по повод подготовката за възлагане на обществената поръчка, включително получения от възложителя резултат е публикувана в Профил на купувача, рубрика "Пазарни консултации": http://www.nap.bg/page?id=679.
Съгласно изискванията по Техническите спецификации на поръчката по чл. 48, ал. 1, т. 1 от ЗОП, раздел VІ, т. 2 - участниците следва да извършат оглед на помещенията, посочени в Приложение № 1 към техническите спецификации.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва