Деловодна информация
00530
E-12-00-365#1 27/06/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
27/06/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Б. Анчев +359 298593042
b.anchev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=2978%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=2978%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на сториджи
30236100      
Доставки

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващaта среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
1.Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство – 2 броя;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в Технически спецификации - Приложение № 3 към документацията.
2.Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
3.Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
4.Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
550000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

В резултат от изпълнението на настоящата поръчка ще се осигури доставка на високопроизводителен дисков масив за подобряване на бързодействието при запис и извличане на информация. Ускоряване на четенето и писането по дисковите масиви и обработките на данните ще се използва за основните системи на НАП – СУП, ИС Контрол, ИС Събиране, СУЕА, ИС Фискален Контрол, Електронни услуги.
Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващaта среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
1.Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство – 2 броя;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в Технически спецификации - Приложение № 3 към документацията.
2.Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
3.Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
4.Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Доставката и дейностите по инсталация, интеграция и гаранционно обслужване се извършват в ЦУ на НАП, гр. София, бул. Дондуков 52.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
550000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение включва срока за доставка и инсталиране на оборудването и срок за гаранционно обслужване от минимум 36 мес., считано от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация. Срокът за доставка и инсталация е до 45 дни, считано от уведомяването на изпълнителя за осигурено финансиране, получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката по т. 1, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП, участниците следва да представят списък на основните доставки, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: доставка и инсталация на оборудване за разширение на дисково пространство. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на обхвата и обема на дейностите, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на доставките), независимо дали са публични или частни субекти.
За доказване на наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност по т. 2, в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на оборудването (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, поне две доставки с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка на обща стойност 550 000 лв. без ДДС.
2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум 2 квалифицирани специалисти в областта на сториджи, притежаващи валидни сертификати или еквивалентни документи за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на оборудването.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Договорът за обществената поръчка ще бъде сключен под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичането на тримесечен срок от сключването на договора, всяка от страните по него може да поиска прекратяването му без предизвестие, на основание чл. 114 от ЗОП.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 032-051367
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
713127

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/08/2016 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 550 000 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация на техническото оборудване, подписани от координатора по договора от страна на възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва